להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

הפורטל של "מנעולנים 247" מאפשר לכם להזמין שירות של מנעולן בבאר שבע שיפתור כל תקלה במנעול או בדלת במקצועיות וביעילות. אנחנו מודעים לכך שהתקלות צצות תמיד ברגע הכי לא צפוי ולכן אנחנו בפורטל זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ונעשה הכל על מנת לתת לכם מענה מיידי ומקצועי. עולם המנעולים מתחדש ומשתנה בכל יום, מה שמחייב אותנו לבחור באנשי מקצוע בעלי ניסיון ומיומנות ללא פשרות כדי שנהיה בטוחים כי הם יודעים לפתור את התקלה שלכם על הצד הטוב ביותר.

מנעולן בבאר שבע זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בבאר שבע מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בבאר שבע בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בבאר שבע

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בבאר שבע?

שירותי מנעולנות מתפרסים על תחומים רבים. מנעולנים בבאר שבע מתמקדים בכל הקשור בדלתות ומנעולים. הדלתות והמנעולים מגיעים במגוון צורות ואופנים ונמצאים למעשה בכל מקום בחיינו המודרניים. כך שכאשר אנחנו אומרים דלתות ומנעולים אנחנו לא מתייחסים רק לדלתות כניסה לבית ולמנעולים גדולים אותם מסובבים עם מפתח. אנחנו מדברים על מנגנונים חשמליים, מנגנוני נעילה הנפתחים בעזרת סיסמא, מערכות הגנה של כספות ועוד.

כאמור, עולם הדלתות והמנעולים מתפתח במהירות. מה שמחייב ידע ומיומנות בעת ביצוע התיקון. היום לא מספיק רק להכיר סוגי מנעולים רבים אלא יש להקיש על דבר מתוך דבר, להבין את מערכות ההגנה לעומק ועוד. לא פעם גורמים שונים מביאים לכדי היווצרות התקלה. פגם בדלת עלול להוביל לנזק במנעול ולהיפך. העבודה של מנעולן בבאר שבע היא לראות את כל מנגנון הנעילה בשלמותו ולתת מענה מקיף המגיע לשורש הבעיה ומונע הופעה של תקלות חוזרות.

כמה עולה שירות של מנעולן בבאר שבע?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בבאר שבע

עבודה עם מנעולים מתמקדת בחיבור שבין סוג המנעול לדרך התיקון הנכונה עבורו. שוק המנעולים הוא גדול מאוד ומשתנה בכל יום מחדש. לאורך השנים האחרונות מתווספים אליו עוד ועוד מנעולים מסוגים שונים הבאים למלא מטרות שונות מכיוון שאנחנו חיים בעידן בו אנחנו רוצים הכל כאן ועכשיו ואין סיבה שהמנעולים בהם אנחנו משתמשים לא יתנו לנו את אותו מענה גם.

נרחיב כאן בקצרה על המנעולים הנפוצים:

  • מנעול צילינדר – מנעול שכיח עם מנגנון נעילה מכאני עליו נפרט עוד בהמשך.
  • מנעול אלקטרוני – מנעול בעל מנגנון נעילה חשמלי.
  • מנעול ביומטרי – מנעול הניתן לפתיחה רק באמצעות טביעת האצבע של האדם המוזן במחשב.
  • מנעול עליון – מנעול שמורכב בחלקה העליון של הדלת.
  • מנעול חבוי – מנעול נסתר.
    ועוד.
    בנוסף, קיים שירות של החלפת מנעול פלדלת במנעול חדש בהתאם לצורך.
העבודה של פורץ מנעולים מוסמך בבאר שבע מתחילה מבירור מול הלקוח על מנת להבין את עומק הבעיה ומה היו הגורמים שהביאו לתקלה. כאמור, מנגנון הנעילה הוא מנגנון שחלקים רבים בו קשורים זה בזה ולכן חשוב לתאר מה היו הסימנים המקדימים לשחיקה שהובילה לתקלה כדי שהמנעולן יגיע ממוקד עם כל הציוד הרלוונטי.

במידה ותזדקקו להחלפתו של מנעול פלדלת או כל מנעול אחר – תוכלו לקבל מנעול חלופי שאיכותו לא נופלת מהאיכות של המנעול שלכם.מנעולן בבאר שבע מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בבאר שבע

עולם הדלתות זה עולם שתחת כנפיו נמצאים זה לצד זה שני עניינים שלא קשורים זה לזה לכאורה. עולם הנעילה מחזיק בצד אחד. זה החלק בו על הדלת לשמש כמחסום איכותי ויעיל.

דלתות לממד נוצרות באופן כזה שיבטיח הגנה מקסימלית על בני הבית והציוד.

לעומתן עולם היופי והעיצוב מתייחס לדלת כמרכיב משמעותי מהנראות של הבית או של המשרד. דלת לבית ודלת למשרד יהיו עשויות מחומרים נאים ודרך הטיפול בהן תהיה זהירה ומחושבת.

שירות פריצת דלת בבאר שבע מתאים למעשה לכל הדלתות הקיימות בשוק. החל מדלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות כניסה וכן הלאה.

בנוסף, ניתן לקבל שירות הקרוי בשם 'כיוון דלתות' כדי לקבל מגוון פתרונות עבור מעטפת הדלת מהמשקופים ועד הבלטות על הרצפה.

גם בעבודה עם דלתות יש לתת מקום לתשאול של הלקוח כדי להבין ממה עשויה הדלת ומה תפקידה. המחקר הראשוני נותן למנעולן בבאר שבע את הרקע המתאים לבחירת הכלים בהם הוא עומד להשתמש וממקד אותו בביצוע העבודה.

לעיתים הלקוח יבקש תיקון לדלת, יש מקרים בהם כל מה שצריך זה לבצע פריצה פשוטה לדלת לה אבד המפתח. בשני המקרים הללו אנו מתחייבים להביא לכם שירות איכותי במהירות.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בבאר שבע

מנעול צילינדר זה שם קוד למנעול בעל מנגנון מכני הנמצא בשימוש בחלקים נרחבים של העולם. הפופולאריות של המנעול מביאה לכדי כך שחברות שונות יצרו מנעולי צילינדר ייחודיים להן. הדוגמאות הבולטות לכך הן: ייל סמארט, צילינדר מגנום, מולטילוק MT5, צילינדר רב בריח ועוד.

ניתן למצוא גם מנעולי צילינדר השונים זה מזה באופנים שונים על מנת למלא פונקציות אחרות בכל פעם. מנעולי צילינדר מהסוג הזה הם: צילינדר לשון, צילינדר גלגל, צילינדר כפתור, צילינדר אחיד, צילינדר עם כרטיס חכם ועוד.

עבודה עם מנעול צילינדר די דומה לעבודה עם דלתות ומנעולים. גם במקרה הזה המנעולנים שלנו מחכים לקריאות החירום שלכם.

במידה ועולה הצורך ניתן להחליף את מנעול הצילינדר הישן שלכם במנעול חדש. ההמלצה שלנו היא תמיד להיוועץ במנעולן בבאר שבע לפני ביצוע ההחלטה והבחירה במנעול החדש.

המנעולנים של "פורטל מנעולנים 247" מגיעים מצוידים במנעולים מהטובים בשוק. בנוסף לכל אחד מהם יש סוג של 'מעבדה ניידת' המאפשרת שכפול של מפתחות חדשים לשותפים במשרד או בני הבית לפי דרישה.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בבאר שבע

עולם הכספות בנוי מסוגי כספות שונים הממלאות מטרות כאלו ואחרות. עולם הכספות הוא התחום המעניין והמאתגר ביותר מקצוע המנעולנות. בכל הקשור לכספות אנו דורשים מאנשי המקצוע שלנו להפגין ידע רב ומיומנות גבוהה.

הכספות הנפוצות בשוק הן:

  • כספות ביתיות – כספות קטנות בדרך כלל המיועדות לשמירה של חפצים קטנים בעלי חשיבות סנטימנטלית.
  • כספות משרד – מיועדות לכסף יקר וציוד רגיש.
  • כספות כבדות – כספות אותן מייצרים כבדות על מנת למנוע גניבה של הכספת כולה.
  • כספות משוריינות – כספות עם דפנות עבות המקשות על פריצה עם כלים חמים.
  • כספות חשמליות – כספות שמערכת הנעילה שלהן פועלת על חשמל.
  • כספות חסינות אש.
    ועוד.

פורצי הכספות של "פורטל מנעולים 247" מומחים בהתקנה של כל סוגי הכספות המוזכרות לעיל.

אנחנו מכירים את הרגישות הגבוהה המתלווה לעבודה עם כספות. אנחנו יודעים כמה הסיטואציה עלולה לעורר חוסר נוחות, מה שמחייב אותנו לתת את המענה הרגיש ביותר.

אנחנו לא רוצים להשאיר אתכם לבד בתוך המצוקה. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם כי אתם נמצאים בידיים טובות.

כאמור, אנחנו בוחרים לצורך עבודה עם כספות את אנשי המקצוע הטובים ביותר שלנו.

לכל אנשי הצוות תעודת יושר ממשטרת ישראל.

מחיר החל מ- 200 ₪

מנעולנים בבאר שבע 24 שעות לשירותכם

אנחנו מאחלים לכם שלא תצטרכו בכך, אבל אם נתקלתם במנעול תקוע או דלת שלא עובדת אין שום סיבה שתישארו עם המצוקה הזו לבד. אנחנו ב"פורטל מנעולנים 247" מתמחים בהחלפת מנעולים בבאר שבע ושמנו לעצמנו כמטרה לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בכל שעה במחירים שווים לכל כיס. אנשי הצוות שלנו נבחרים בקפידה בהתבסס על הידע, הניסיון, המיומנות והיכולת שלהם לחשוב מחוץ לקופסא ולספק תמיד את הפתרון הטוב ביותר. לכל מנעולני הדלתות שלנו הרישיונות הנדרשים כמו כן תעודת יושר ממשטרת ישראל. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולקבל שירות מקצועי במהירות.

מנעולנים בבאר שבע 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247