להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

דלת הבית שלנו היא לרוב הדבר הראשון שמקדם את פנינו כשאנחנו חוזרים הביתה בסופו של יום קשה. הבית המוכר והמנחם, ולפעמים נראה שגם הוא מכיר אותנו, נפתח רק עבורנו ומברך אותנו לסביבה הביתית והבטוחה שלנו. אולי בגלל זה, אנחנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים במיוחד כאשר הדלת שאמורה להגן עלינו מהעולם שבחוץ בוגדת בנו פתאום ומסרבת להיפתח, להינעל, או לזוז בכלל. כשזה קורה, אנחנו צריכים מנעולן שיגיע אלינו בדחיפות ושיימצא בסביבה. אם אתם מחפשים מנעולן באור יהודה, מכל סיבה ובכל שעה שהיא, תוכלו לסמוך על פורטל מנעולנים 24 שעות שיהיה זמין 24 ביממה למצוא את המנעולן הנכון עבורכם.

מנעולן באור יהודה זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן לתושבי אור יהודה מחיר משתלם החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך באור יהודה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

מנעולן באור יהודה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן באור יהודה?

מנעולן באור יהודה יכול להגיב לקריאות מסוגים ומינים שונים.

  • פריצת מנעולים שחוקים שמסרבים להיפתח, או לחלופין, לא יכולים להינעל.
  • החלפת צילינדר המנעול לדגם חדיש ומתקדם יותר, כדי להציע לכם אבטחה מהימנה יותר ושקט נפשי בתוך הבית.
  • תיקון מנעול כספת בדלת \כספות רגילות תקלות בכספות ביתיות או משרדיות.

בדיקת הסמכה של מנעולן באור יהודה

לקוחות רבים מספרים לנו שהזמנת מנעולן הביתה היא משימה רגישה עבורם. מדובר בהגעה לביתכם הפרטי של איש זר שבידיו תתנו למעשה את המפתחות לבית שלכם, ואתם צריכים להיות מסוגלים לתת אמון הן ביכולתו המקצועית להתקין מנעולים כהלכה, והן ביושר האישי והמקצועי שלו. אבל אין סיבה להירתע מהזמנת מנעולנים באור יהודה כל עוד קיבלתם את הפרטים שלהם ממאגר אמין של בעלי מקצוע. על מנת להרגיש בטוחים במיוחד, אפשר וכדאי להתעניין בשיחת הטלפון ראשונית האם יש למנעולן הסמכה, עדיף מטעם אחת החברות המורשות. הסמכה כזו רלוונטית במיוחד כאשר גם מנעול הדלת שלכם שייך לאותה חברת מורשית (רב בריח, פלדלת וכו'), מטעמי התמחות מקצועית ואחריות החברה.

כמה עולה שירות של מנעולן באור יהודה?

סוג השירות

איך השירות מתבצע?

פורץ מנעולים באור יהודה

במקרה של מנגנון תקוע, אובדן מפתח או כל מקרה חירום אחר, תזדקקו כנראה לשירותיו של פורץ מנעולים בסביבתכם שייתן לכם את השירות הטוב ביותר.

המקצוענים שלנו מספקים שירותי פריצה עבור מנעולים מכל הסוגים, כולל מנעול צילינדר, מנעול צירופים, ואפילו מנגנונים מתקדמים ביותר כמו מנעול חשמלי או ביומטרי.

אנו נותנים שירות גם עבור מנעול עליון ומנעול חבוי, ובנוסף גם אפשרות להחלפת מנעול פלדלת.

בעת פניה לשירותיו של פורץ מנעולים מוסמך באור יהודה, כדאי לנהל איתו שיחה יסודית על מנת להסביר את המצב שלכם על כל פרטיו, כולל פרמטרים בעלי משמעות לאופן הטיפול כגון מיקום הדירה, סוג המנעול, אופי התקלה והאם היא הופיעה גם בעבר.

יש אפשרות לברר על החלפת מנעול עם מנעולן חירום, שיגיע לחלץ אתכם כאשר נשבר לכם המפתח בדיוק ברגע הלא מתאים, למשל כשאתם חוזרים הביתה באמצע הלילה בגשם סוער.

מנעולן באור יהודה יגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע סיום השיחה עם כל הציוד המתאים על מנת שיוכל לבצע את הפריצה במקום ולא להשאיר אתכם תקועים מחוץ לבית.

מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות באור יהודה

אנחנו מציעים שירותי פריצת דלת באור יהודה (או בערים אחרות בארץ) במקרים של בעיה בצירים, טריקה חזקה מדי או כל בעיה אחרת שהביאה לכך שאחד מבני הבית תקוע מחוץ לבית או בתוכו ולא מסוגל לצאת. לחלופין, מקרה שכיח נוסף הוא כאשר אחד מבני הבית ננעל או נתקע בתוך אחד החדרים ולא מצליח בשום דרך להיחלץ ממנו.

מצבים כאלה יכולים להיות אפילו מסכני חיים במקרה שהאדם הנעול נכנס לבהלה, או אם מדובר בקשיש או בילד קטן שזקוקים לעזרה.
פריצת דלתות דורשת מומחיות בתחום מאחר וזוהי משימה ורסטילית ביותר ומכסה דלתות מסוגים וחומרי גלם שונים: דלתות כניסה או פנים, דלתות עשויות עץ או פלדה, דלתות משרד או ממ"ד.

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא לא להיכנס לבהלה, במידה ואתם או מישהו שאתם מכירים מוצאים את עצמכם לכודים בבית או באחד החדרים שבו.

בעלי המקצוע שלנו יתחילו מבדיקה של סוג הדלת בה מדובר, כדי להתכונן לאופי התיקון שיידרש.

מנעולן דלתות מקצועי ומוסמך יגיע אליכם הביתה כדי לטפל בדלת התקולה ויטפל בבעיה בעזרת ציוד יעודי תוך תשומת לב לגרימה מינימלית של נזק לדלת עצמה ובכלל לבית.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר באור יהודה

הצילינדר הוא המנגנון שנמצא בתוך המנעול שלכם, ובו סדרת פינים או קפיצים אשר מסוגלים לזהות את המפתח הייחודי שלכם – או מפתח מאסטר – ולהיפתח אך ורק עבורם.

החלפת צילינדר היא פעולה שכיחה למדי, יש בה צורך לא רק בעקבות פגיעה בגוף המנעול,בין אם מדובר בקורוזיה, בשימוש לא נכון או בניסיון פריצה ממש, אלא בכל סיטואציה שבה תרצו לשנות את המפתח שאיתו אפשר לפתוח את הדלת, בין אם זה מסיבות טובות כמו מעבר לדירה חדשה, או קצת פחות משמחות כמו סכסוך בתוך המשפחה או בין שותפים או עובדים.

על מנת להגן עליכם ועל רכושכם, עולם הצילינדרים מתפתח כל הזמן וקיימים סוגים רבים ומגוונים של צילינדרים כגון צילינדר לשון, גלגל, צילינדר אחיד, צילינדר עם כרטיס חכם, עם כפתור, וכו'.
בהתאם לצרכים שלכם באותו במקרה, ישנם צילינדרים מתוחכמים פחות וכאלה שהם חזקים ומתקדמים יותר. אנחנו עובדים עם צילינדרים מכל החברות המורשות והמותגים כגון רב בריח, מולטילוק, מנעול MT5, צילינדר מגנום, צילינדר ייל סמארט, ועוד.

החלפת צילינדר, כאמור, הוא שירות שכיח יחסית ויכול להתבצע במהירות וביעילות כאשר אתם עובדים עם בעל מקצוע מנוסה ומיומן.

כדאי ליידע מראש את מתקין הצילינדר עוד לפני ההגעה מהו סוג המנעול והצילינדר שברשותכם כרגע, ואם אתם מעוניינים שיחליף אותו לצילינדר שונה מאותו סוג או האם אתם זקוקים לשידרוג רמת האבטחה בבית ומעוניינים להתקין צילינדר מתוחכם ואמין יותר.

מתקין צילינדר מגיע עד אליכם עם הצילינדר החדש ועם מספר העתקים של המפתח החדש, בהתאם למה שתיאמתם מראש.

ההתקנה עצמה היא לרוב מהירה ופשוטה כדי שתוכלו לחזור לעיסוקיכם בהקדם.

מנעולן באור יהודה מחיר ללא תחרות החל מ 300 ₪

פורץ כספות באור יהודה

לא כולנו מדברים על זה, אבל בבתים ובבתי עסק רבים בארץ יש לפחות כספת פרטית אחת. הכספות יכולות לשמש לאחסון דברים יקרי ערך הזקוקים להגנה מוגברת מפני גנבים או אפילו בני משפחה חטטנים, אבל לא רק. אנשים נוהגים לשמור בכספת גם פריטים אישיים כמו מסמכים שונים, או פריטי אספנות ששלומם מצוי בסכנה במגירה רגילה. למרות שמטרתה של הכספת היא להישאר סגורה כמעט תמיד, ואולי דווקא בגלל זה – זה מתסכל במיוחד כאשר מתרחשת תקלה והכספת לא נפתחת.

בין אם מדובר בכספת ביתית או בכספת במשרד, פגשנו אנשים רבים שנכנסו לבהלה מרוב דאגה לשלומם של חפצים יקרי הערך שבכספת התקועה שלהם, או אנשים שזקוקים להם בדחיפות ולא יכולים להגיע אליהם.

אנחנו מציעים פריצה של כספות מכל הסוגים, כולל כספות דיגיטליות, כספות משוריינות, כספות כבדות, כספות חסינות אש, ועוד.

פריצת כספות יכולה להיות משימה רגישה עוד יותר מפריצת דלתות רגילה. לכן אנחנו מבטיחים לקשר אתכם רק עם בעלי המקצוע האמינים והוותיקים ביותר למשימה.

פורץ כספות מוסמך מגיע בשעה שתקבעו איתו ומבצע את המשימה ביעילות וברגישות. יש לנו גישה לכספות מכל הסוגים, ואנחנו יכולים להבטיח שלא תישארו ללא פתרון.

שירותי מנעולנים באור יהודה

הזמנת מנעולן הביתה או למשרד לא צריכה להיות משימה מפחידה, מייגעת או יקרה יותר מדי. בין אם אתם זקוקים להחלפת צילינדר פשוטה, או לפריצה מורכבת של כספת מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוכלו למצוא את מנעולן באור יהודה בכל שעה. כדי למצוא שירות החלפת מנעולים באור יהודה 24 שעות ביממה, פנו לפורטל מנעולנים 24 שעות למציאת אנשי המקצוע המהימנים והוותיקים ביותר בתחום. אנחנו מבטיחים שירות מעולה, מקצועיות, וזמינות מובטחת גם במקרי חירום.

מנעולנים באור יהודה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 24 שעות