להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

כמאמר המשפט הידוע – 'ביתי הוא מבצרי', כך גם אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על הביטחון שלנו וביטחון יקירנו. לכן חשוב שברגעים קריטיים של תקלה יעמדו לצידנו אנשי מקצוע אמינים ומנוסים שיעזרו לנו לעבור את המשוכה הזו בקלות במחירים שווים לכל כיס. אנחנו יודעים כי תקלות עלולות להתרחש בכל מיני שעות לא צפויות ובדיוק בשביל זה תמיד תמצאו אצלנו מנעולן בבית דגן שזמין למענכם מסביב לשעון כדי להבטיח מענה זריז ויעיל בכל שעה.

מנעולן בבית דגן זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בבית דגן מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בבית דגן בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בבית דגן

באילו מקרים יש להזמין שירותי מנעולן בבית דגן?

שירותי מנעולנות מתפרסים על תחומים רבים ומגוונים. החל מפתרונות לכלי רכב במקרה של דלת נעולה ואובדן של מפתח ועד להחלפת צילינדר או פריצה של כספת. בכיוון ששירותי המנעולנות עוסקים בתחומים רבים, למעשה ניתן להזמין שירותי מנעולנים בבית דגן בכל מקרה הקשור למנעול או לדלת מכל סוג שהוא. בנוסף, עולם המנעולים והדלתות מתפתח במהירות רבה האופיינית לתחומים אחרים בעולם המערבי, מה שמתבטא בהתפתחות של מנעולים המשלבים בתוכם מספר מנגנוני נעילה שונים. לכן, קיימת חשיבות גבוהה במקצועיות וותק שיעזרו למנעולן בבית דגן לפתוח מנעול או לתקן, לא רק בגלל דמיון של מקרה מסוים למקרים קודמים, אלא בגלל היכולת להקיש מתחומים שונים לאותו מקרה הנדרש לטיפול.

במילים אחרות, בשונה מבעבר, על המנעולן להיות בעל תחומי ידע נרחבים הנוגעים למקצוע. בעינינו, מנעולן מקצועי הוא זה המסוגל לתקן את הבעיה מא' ועד ת', תוך מזעור הנזק ומתן מידע מלא ואמין ללקוח. כך בדיוק עובדים המנעולנים שלנו בפורטל מנעולנים 247.

כמה עולה שירות מנעולן בבית דגן?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בבית דגן

השירות מתאים לפריצה של מגוון המנעולים הקיימים בשוק הישראלי. קצרה ידינו מלתאר את כל המנעולים הקיימים בשוק אבל כן נאמר כמה מילים על המנעולים הנפוצים הדורשים פריצה בידי איש מקצוע:
מנעול צילינדר (בעל מנגנון מכאני), מנעול צירופים (נפתח ע"י צירוף מספר מסוים), מנעול ביומטרי (נפתח רק עם טביעת אצבע של האדם המוזן בתוכנה), מנעול חשמלי (מנעול בל מנגנון נעילה אלקטרוני), מנעול עליון (נמצא בחלק העליון של הדלת), מנעול חבוי (מנעול מוסתר שלא רואים) ועוד.
לצד זאת, יש מנעולים המתאימים לסוגי דלתות מסוימות, כמו מנעולים המתאימים לדלת פלדלת והצורך בהתאם בשירותי החלפת מנעול פלדלת.

השירות מתחיל קודם כל בשיחה מקדימה של המנעולן עם הלקוח במטרה להבין מה היא בדיוק הבעיה. השיחה המקדימה חשובה מאוד מפני שהיא מכינה את המנעולן לביצוע המשימה על הצד היעיל והממוקד ביותר. פורץ מנעולים מוסמך בבית דגן מגיע עם הציוד הנדרש במהירות המרבית מרגע קבלת הקריאה. מטרת העל של עבודת המנעולן היא להחזיר את הדלת לפעילות תקינה במהירות האפשרית. במידה ויש להחליף את המנעול כולו תינתן ללקוח אחריות כנדרש.

מנעולן בבית דגן מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בבית דגן

פריצת דלתות בכלל ופריצת דלת בבית דגן בפרט, היא עבודה הנעשית על מגוון דלתות מסוגים שונים המיועדות למטרות שונות. עבודה עם דלתות היא מיוחדת בכך שהיא מרכזת בתוכה התייחסות לחומר. עבודה עם דלתות זו לא עבודה המתמקדת רק בפלדה או בעץ אלא היא כזו המשלבת את מגוון יכולותיו של המנעולן להתאים את עצמו למקרים שונים הדורשים מענה אחר בכל פעם.

בנוסף, ניתן להיעזר באיש המקצוע גם בכל מה שכרוך בכיוון דלתות. משמע, הטיפול במעטפת של הדלת. מהמשקופים ועד לבלטות וכו.
הדלתות להן השירות רלוונטי הן: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לממ"ד, דלתות לבית, דלתות למשרד וכ"ו.

כאשר מגיעה למוקד של פורטל מנעולנים 247 קריאה העוסקת בדלת תקועה או טרוקה יוצא מתקין מוסמך לביצוע העבודה.
במקרה של דלת טרוקה או נעולה חשוב שהמנעולן יגיע בזמן עם ידע ברור על מהות התקלה כדי שהתיקון יעשה במהירות האפשרית. במקרה בו מדובר בהחלפה של דלת לצורך זה או אחר ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם מנעולן בבית דגן כדי שיעזור לכם לבחור בדלת הטובה עבורכם בטווח מחירים המתאים לכם.זכרו שכל מקרה הוא ייחודי ולכן טוב שיהיה בעל מקצוע מנוסה שיעניק לכם ידע מהימן ויעזור לכם לבחור נכון.מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בבית דגן

מנעול צילינדר הוא אחד מהמנעולים הנפוצים בעולם. מדובר במנעול המבוסס על מנגנון מכני פשוט שהיה בשימוש עוד בימי מצרים העתיקה. המנעול מבוסס על פינים השולטים על לשונית הדלת. כאשר הפינים נעים בעזרת המפתח לכיוון אחד לשונית הדלת נכנסת פנימה ולמעשה פותחת את הדלת. כאשר הפינים מסתובבים לצד השני הם מוציאים את לשונית הדלת והדלת ננעלת בחזרה. מדובר במנעול קל לתפעול ויעיל במיוחד לכן הוא הפך לנפוץ בעולם המודרני.

מכיוון שמנעול צילינדר הוא מנעול כל כך נפוץ קיימים דגמים שונים שלו מחברות רבות בשוק.

אנו מבצעים החלפה של מנעולי הצילינדר של החברות הנפוצות כגון MT5 של מולטילוק, החלפה של צילינדר רב בריח, ייל סמארט ועוד.

למנעולי צילינדר מאפיינים שונים. אחד המאפיינים מתייחס לשוני במנגנון הנעילה בין מנעולים שונים. לדוגמא, מנעול צילינדר לשון הוא המנעול הפשוט לעומת מנעול צילינדר גלגל לו הוסיפו גלגל שיניים, מנעול כפתור הוא מנעול לו מוצמד מפתח קבוע מהצד הפנימי של הדלת ועוד.

קיימים גם מנעולי צילינדר המתויגים על פי המפתח שפותח אותם. כמו למשל מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם, או צילינדר אחיד הנקרא כך בגלל מפתח מאסטר המותאם לקבוצה של מנעולים ומתאים בעיקר לבתי הארחה וכיוצא באלו.

כמובן שקיימים מנעולי צילינדר נוספים בשוק שאת כולם ניתן לפרוץ ולפתור בהם תקלה זו אחרת על ידי איש מקצוע מיומן.

בבסיסה, העבודה עם מנעול צילינדר לא שונה מהעבודה עם כל מנעול אחר. מדובר גם במקרה הזה בעבודה המתחילה עם בירור הנושא לעומק ולאחר מכן טיפול בתקלה תוך מתן דגש על החזרה של הדלת לפעילות תקינה במהירות האפשרית.

גם במקרה הזה ניתן לקבל שירות גם בשעות הקטנות של הלילה כדי שלא תישארו לבד ללא מענה. אנחנו ב"מנעולנים 247" מאמינים כי חשוב להשתמש בכלי עבודה איכותיים שיודעים לעשות את העבודה. במידה ותרצו להחליף מנעול אנחנו ממליצים לעשות זאת בשיקול דעת תוך התייעצות עם בעל המקצוע. לעיתים נמליץ על מנעול יקר יותר שיביא תועלת רבה יותר בטווח הארוך.
גם במקרה הזה אם העבודה תכלול החלפה של מנעול צילינדר תקבלו קבלה ואחריות כנדרש.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בבית דגן

השימוש בכספות הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות. לכספת מגוון שימושים, החל מכלי לשמירה על חפצים בעלי ערך משפחתי סנטימנטלי גבוה ועד לקופסא שיש בכוחה להגן על נשק חם ציוד רגיש וכסף.

הכספות הנפוצות בשוק הן:
כספות בית, כספות משרד, כספות דיגיטליות (כספות שנוסף על מנגנון הנעילה המכני שלהן הן מצוידות במנגנון נעילה חשמלי), כספות משוריינות (כספות בעלות דלת מאסיבית ומשוריינת שקשה לפרוץ אליה באמצעים פשוטים מה שמטבע הדברים מונע גניבות), כספת כבדה (כספת הבנויה משתי שכבות כדי להכביד על המשקל של הכספת מה שימנע גניבה של הכספת כולה), כספות חסינות אש ועוד.

ראשית, מכיוון שאנחנו יודעים כי עבודה עם כספות עלולה להיות דבר רגיש, אנחנו מקפידים לשלוח למקרים של פריצה לכספות רק מנעולנים להם תעודת יושר ממשטרת ישראל.

פורץ כספות מוסמך יגיע אליכם במהירות מלווה בכלים הנדרשים לביצוע העבודה. גם במקרה של כספות תעברו תשאול במהלך השיחה הטלפונית שתעזור לבעל המקצוע להבין מה הבעיה ולהכין את עצמו ואת הכלים הרלוונטיים לתיקון התקלה.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בבית דגן מסביב לשעון

הרגעים בהם הדלת לא נפתחת והמפתח תקוע בחור המנעול הם רגעים לא נעימים ומתוחים במיוחד, לכן חשוב שיהיה שם בעל המקצוע שיעזור לכם לעבור את הרגעים האלה במקצועיות ובמהירות המרבית. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 נבחרים על פי הניסיון, המקצועיות, הידע והיכולת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בכל פעם מחדש.

מנעולן בבית דגן בעל הסמכה מקצועית

לכל המנעולנים שלנו רישיונות לעיסוק בעבודת המנעולנות וכמובן, תעודת יושר ממשטרת ישראל. אנחנו בפורטל "מנעולנים 247" מאמינים שבכל הקשור לביטחון אסור להתפשר ואין לזלזל באיכות העבודה. עבודה איכותית היא זו שתיעשה ע"י מנעולן בבית דגן פעם אחת ותמשיך לשמש את הלקוח לעוד שנים רבות!
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר להזמנת שירות החלפת מנעולים בבית דגן 24 שעות ביממה ולכל שירותי מנעולנות בכלל. אצלנו תקבלו במהירות שירות מקצועי ואיכותי.

מנעולנים בבית דגן 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247