להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

כל מי שמחפש מנעולן בבני ברק יודע שהדבר הראשון שחשוב לבדוק אצל מנעולן שמזמינים הביתה או לבית העסק הוא זמינות גבוהה. גם מבחינת שעות הפעילות וגם מבחינת המהירות שבה מגיע המנעולן אליכם, וכמה מהר ובפשטות הוא פותר את הבעיה. כשאנחנו נעולים מחוץ לבית, תקועים בתוך המשרד שלנו או לא יכולים להגיע לכסף שבכספת שלנו – אין לנו זמן מיותר לחכות, ובמקרים רבים זקוקים לשירות גם בשעות הערב, הלילה, או בסופי שבוע. בפורטל "מנעולנים 247" תוכלו למצוא את השירות שאתם מחפשים בקלות 24 שעות ביממה.

מנעולן בבני ברק זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן בבני ברק מחיר זול החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בבני ברק בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

מנעולן בבני ברק

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בבני ברק?

מאז שהאדם המציא את הרכוש, הוא המציא את הגניבות. מאז שהמציא את הגניבות, חייב היה לייצר גם את המנעול. ומאז שקיים המנעול – קיימות גם תקלות במנעול. במילים אחרות, כל אחד מאיתנו יזדקק בזמן כזה או אחר להזמין מנעולן לטיפול בבעיה בבית, במנעול נייד או בכספת. אנחנו ב"מנעולנים 247" יכולים לעזור לכם למצוא בקלות ובמהירות מנעולנים בבני ברק שיספקו לכם את העבודה המקצועית והמהימנה ביותר בתחום.

פנו אליהם אם דלת הכניסה לבית נטרקה מאחוריכם ואתם תקועים בחוץ, אם איבדתם את העותק היחיד של המפתח לדלת או שכחתם את הקוד לפתיחת מנעול צירופים. מנעולן יכול גם להתקין או להחליף את מנגנון המנעול בדלת אם אתם רוצים להחליף את מפתח הבית, או אם אתם מחפשים דרך לשדרג ולחזק את רמת האבטחה על הבית שלכם מפני פורצים.

לא בטוחים האם אתם זקוקים למנעולן בבני ברק או לבעל מקצוע אחר? אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המקצוענים שלנו כדי להבין בדיוק מה אופי הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה בצורה הטובה ביותר.

כמה עולה שירות של מנעולן בבני ברק?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בבני ברק

השירות מתאים למציאת פורץ מנעולים בבני ברק לכל סוגי המנעולים:

  • מנעול צילינדר: אחד הסוגים הנפוצים ביותר, המורכב ממנגנון בצורת גליל שבתוכו מסתובב המפתח.
  • מנעול צירופים: מנעול פנימי או נייד שלא זקוק למפתח פיזי אלא נפתח בתגובה לסיבוב שנתות או כפתורים בהתאם לקוד.
  • מנעול חשמלי: כפי שמנעול צילינדר מזהה את המפתח שלו לפי רצף מדויק של פינים בגבהים שונים, כך המנעול החשמלי מזהה תדרים חשמליים בעלי צופן ייחודי. מנעול חשמלי יכול להיות חבוי, ומקומות עבודה רבים מתקינים אותו בתוך משקוף הדלת כדי לשלוט מבפנים על כניסת אנשים לבית העסק.
  • מנעול ביומטרי: מנעול אלקטרוני שמזהה אתכם אישית על פי מאפיינים פיזיים שונים, לרוב טביעת אצבע.
  • מנעול עליון, המכונה גם מנעול כספת או מנעול ג'ואל, הוא מנעול קשה במיוחד לפריצה המותקן ישירות לתוך דלת הפלדה שלכם.
  • החלפת מנעול פלדלת או כל דלת פלדה מהמותגים המוכרים.
אחרי שיצרתם קשר באמצעות הפורטל שלנו עם פורץ מנעולים מוסמך בבני ברק שגם המתאים ביותר לעבודה עם סוג המנעול שאותו אתם מעוניינים לפרוץ, הוא יגיע אליכם הביתה עם הציוד הנדרש. מנעולן חירום יגיב לקריאה בכל שעה ובאופן מהיר ויעיל.

מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בבני ברק

הזמינו מנעולן כדי לבצע פריצת דלת בבני ברק אם אתם עומדים מול דלתות הכניסה של הבניין, דלתות לבית, או מול דלתות למשרד שלכם, ואין לכם שום דרך לפתוח אותן כדי להיכנס או לצאת. המצב הזה נפוץ במיוחד בארץ, בשל הפופולריות של דלתות טריקה שננעלות מעצמן בכל פעם שסוגרים אותן. מספיק רגע קטן של הסחת דעת בשביל לצאת מהבית בלי המפתח בכיס, או להרשות לדלת להיטרק כשהתכוונתם רק לקפוץ לרגע החוצה, והנה אתם נבוכים ותקועים מחוץ לבית שלכם.

כמובן שהבעיה יכולה להיגרם גם משלל סיבות אחרות כמו תקלה במנגנון המנעול, שחיקה של הדלת עצמה, ועוד.
פורץ דלתות מוסמך ידע לחלץ אתכם מהצרה בקלות ובמהירות עבור כל סוגי הדלתות: דלתות פנים, דלתות לממד, דלתות עץ, דלתות פלדה, ועוד.

אז שמעתם מאחורי גבכם את ה'קליק' מבשר הרעות והבנתם את עומק הצרה: אתם זקוקים לפורץ דלתות.

מנעולן בבני ברק איתו תיצרו קשר באמצעות פורטל "מנעולנים 247" יברר איתכם או יבצע בדיקה על המקום לגבי סוג הדלת שברשותכם ומה אופי התקלה. מה שיכול להיות בעיה ענקית עבורכם, הוא עבודה קצרה ופשוטה עבור המקצוען המנוסה, אפילו כאשר יש לכם דלת פלדה כבדה של רב בריח, פלדלת או של כל חברה אחרת.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בבני ברק

מנעולנים מצוינים למטרת החלפת צילינדר בבני ברק. עובדים עם כל סוגי המנגנונים:

  • צילינדר לשון סטנדרטי, עם מנגנון ובתוכו 5 פינים הנפתחים בתגובה לזיהוי מפתח משונן מתאים.
  • צילינדר גלגל או צילינדר גלגל שיניים, מפעיל מנגנון פנימי של גלגל שיניים שמכניס פינים חזקים לתוך משקוף הדלת ומוודא את נעילתה.
  • צילינדר אחיד שמאפשר למפתח אחד לפתוח את כל הצילינדרים ומנעולי התליה.
  • צילינדר עם כרטיס חכם
  • צילינדר כפתור המאפשר פתיחה של הדלת בעזרת מפתח גם כאשר היא נעולה מבפנים בעזרת המנגנון.

הזמינו מנעולן להחלפת צילינדר רב בריח או כל אחד מהמותגים המובילים והמתקדמים כגון צילינדר מגנום, מולטילוק MT5 או צילינדר ייל סמארט.

כאשר מדובר בהחלפת צילינדר בלבד ולא על התקנה מחדש של מבנה המנעול כולו או פריצה של דלת שלמה, העבודה היא פשוטה ומהירה. עם זאת, חשוב לזכור שהצילינדר הוא ליבו של מנגנון המנעול: זהו החלק במנעול המסתובב שמזהה את המפתח שברשותכם ומתרגם את הסיבוב שלו בחור המנעול לפתיחה של הלשון המחזיקה את הדלת סגורה. לכן חשוב להשקיע באיכות הצילינדר ואמינות המתקין כדי לא ליצור תקלות או להשאיר פתח לפריצות בהמשך.

מנעולן בבני ברק מגיע אליכם מצויד במנגנון חלופי כדי להשאיר בדלת שלכם במקום המנגנון התקול התקוע – את המנגנון החדש כדי שתהיה לכם גרסה עדכנית ומאובטחת יותר.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בבני ברק

לכל בעיה בעבודה עם הכספת שלכם, הזמינו דרכנו פורץ כספות בבני ברק. פורצי הכספות שלנו מיומנים ומוסמכים לטפל בכספות מכל סוג:

  • כספת ביתית המכילה לרוב חפצים אישיים יקרי ערך או לפעמים אוספים או ניירות ערך יקרים.
  • כספת במשרד משמשת לעבודה יומיומית, במיוחד במקומות שבהם מחזיקים סכומים גדולים של כסף מזומן בהישג יד. אי אפשר לרוץ לבנק כמה פעמים ביום כדי לבצע הפקדה, ולפעמים גם צריך את הכסף זמין לשימוש יומיומי במהלך העבודה. למטרה זו, מקומות רבים מחזיקים כספת במשרד שתגן על המזומנים לתקופת זמן מוגבלת.
  • כספות דיגיטליות נפתחות בתגובה לקוד סודי שנקבע מראש, אם כי לרוב קיימת גם אפשרות של מפתח חירום פיזי.
  • כספות משוריינות, שהן לרוב כספות כבדות במיוחד, הן בעלות מבנה ייחודי שמעניק להן חוסן מכני ומגן מפני ניסיונות פריצה עיקשים במיוחד, וגם מפני אסונות ותאונות שעלולים לפגוע בכספת ובחפצים שבתוכה.
  • כספות חסינות אש מספקות קו הגנה נוסף, במיוחד כאשר אתם מנסים להגן ניירות אישיים, מזומנים או כל דבר יקר ערך שעלול להיות דליק.
כאשר אתם נתקלים בתקלה בכספת שלכם, אתם לא רוצים להזמין סתם כל אחד וגם לא לחכות הרבה לפני שתוכלו לקבל מחדש גישה לחומרים שנמצאים בתוכה. הזמינו פורץ כספות מוסמך, בעל תעודת יושר מהמשטרה, לעבודה מהירה ואמינה במחיר ההוגן ביותר בשוק.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בבני ברק בזמינות מיידית

תקלה במנעול, בדלת או בכספת יכולה להיות חוויה לא נעימה שמשבשת את כל היום שלכם. לפעמים היא קצת מביכה, ולפעמים יכולה להיות אפילו מסוכנת אם נתקעתם מחוץ לבית בשעה מאוחרת או במזג אוויר קשה, ובמקרים שבהם חלילה תינוק ננעל בחדר לבד ולהורים אין דרך לגשת אליו ולהרגיע אותו. מה שלא תהיה הסיבה, אתם רוצים לתקן את התקלה בצורה הטובה והמהירה ביותר. בדיוק בשביל המקרים האלה, אצלנו בפורטל מנעולנים 247 תוכלו למצוא שירותי החלפת מנעולים בבני ברק 24 שעות ביממה.

מנעולנים בבני ברק 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247