להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

להזמנת מנעולן בבת ים אתם יכולים לפנות לפורטל מנעולנים 247 כדי למצוא את המנעולנים האמינים והזמינים ביותר. לא משנה אם נתקעתם מחוץ לבית באמצע הלילה, אם נשבר לכם המנעול ואתם לכודים בתוך הבית שלכם עצמכם, או שאתם אולי זקוקים להחלפה של צילינדר כדי לחנוך את הדירה החדשה. בכל עבודה גדולה או קטנה, אל תתפשרו על פחות ממנעולן ותיק ומנוסה שיודע את העבודה וייתן לכם להמשיך את היום שלכם בראש שקט.

מנעולן בבת ים זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן בבת ים מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בבת ים בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בבת ים

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בבת ים?

יש לפעמים בלבול בנוגע למה הוא בעצם תפקידו של מנעולן, פורץ מנעולים או פורץ דלתות. ניתן להזמין מנעולנים בבת ים למטרות שונות:

  • אחרי פריצה לבית כדאי להזמין מנעולן בין אם ניזוקו המנעול או הדלת עצמה, ובין אם פשוט נשאר ספק לגבי האפשרות שהפורץ השתמש בעותק של המפתח, או יצר לעצמו עותק שכזה.
  • במקרים מצערים של סכסוכים בתוך הבית, כמו בין בני זוג או בין שותפים לדירה. המנעולן יתבקש להחליף את הצילינדר במנעול של דלת הכניסה ובכך להפוך את מפתח הבית הנוכחי ללא רלוונטי. כך רק הגורם שהזמין את המנעולן יישאר עם מפתח עדכני לבית או לדירה.
  • בחילוף דיירים בדירות שכורות מומלץ תמיד להזמין מנעולן בבת ים עם הכניסה לדירה כדי להחליף את המנעול. כך תוכלו לישון בשקט בדירה החדשה ותדעו שלא מסתובבים בעיר עותקים של המפתח שלכם שאתם לא יודעים עליהם.
  • בכל תקלה של הצילינדר או כל חלק אחר במנגנון המנעול, או אפילו כשהמפתח עצמו נשבר בתוך חור המנעול. המנעולן יכול לתקן את התקלה או להחליף את המנגנון כולו או חלקים ממנו בכאלה תקינים.

כמה עולה שירות של מנעולן בבת ים?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בבת ים

פריצת מנעולים יכולה להתבצע בדלת הכניסה או בדלת האחורית של דירה או בית פרטי. אתם יכולים להזמין מנעולן גם בשביל דלת ראשית של בניין מגורים או לדלתות הפנימיות בין החדרים בבית. בנוסף, גם לכל דלת שאתם רוצים להגביל את הגישה או את הפרטיות לגביה, כמו דלת ארון או כספת.

אפשר להזמין פורץ מנעולים בבת ים כדי להתקין, להחליף או לתקן מנעולים מכל הסוגים, ולא רק מנעול צילינדר פשוט אלא גם מנעולים ייחודיים יותר כמו מנעול חשמלי, מנעול צירופים, מנעול ביומטרי או חשמלי, וגם מנעול עליון או חבוי. השירות כולל גם החלפת מנעול פלדלת.

כדי להזמין שירותים של פורץ מנעולים מוסמך בבת ים, פשוט חייגו למוקד של פורטל מנעולנים 247 ואנו נאתר עבורך מנעולן זמין לעבודה בקרבת אזור המגורים שלכם. כל המנעולנים שלנו מקצועיים, מנוסים ומגיעים עם דירוג גבוה ועם היסטוריה של מתן שירות בהצלחה ובמהירות.

ניתן למצוא מנעולן בבת ים גם לשעת חירום, שיגיע בלילה, בשבת או בכל שעה לא קונבנציונלית בה תזדקקו לו בדחיפות.
המנעולן מגיע עד אליכם הביתה עם כל הציוד הנחוץ לו כדי שיוכל לפתור את הבעיה ביעילות ובמהירות, בלי עיכובים ובלי גרימת נזק מיותר למנעול, לדלת ובכלל לסביבת המגורים שלכם.

מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בבת ים

פריצת דלת הוא שירות שניתן כאשר הלקוח זקוק להחלפה של הדלת כולה, בין אם זה קשור לתקלה בדלת עצמה או בצירים שלה, בעיה בלתי הפיכה במנגנון המנעול או כל בעיה אחרת.

לפריצת דלת בבת ים תרצו להזמין פורץ דלת מקצועי ורגיש שישים בעדיפות הראשונה ביצוע השירות במהירות וביעילות, בלי לגרום נזק שאפשר היה להימנע ממנו לדלת, למשקוף ובכלל לסביבה.

פורטל מנעולנים 247 מציע שירותי פריצת דלתות וכיוון דלתות מסוגים שונים, כולל דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות כניסה, דלתות למשרד, דלתות לממ"ד, דלתות לבית ועוד.

פריצת דלת צריכה להתחיל בבחינה של סוג הדלת הרלוונטי ושל סוג התקלה. לצורך העניין, פריצה של דלת פלדלת אינה שקולה לפריצת דלת של רב בריח או לדלת פשוט יותר או ישנה יותר, וכן הלאה.

כדאי לשוחח עם הפורץ עוד בטרם יגיע אליכם הביתה, כדי שיוכל להתכונן מבחינת סדר גודל הזמנים שהפריצה צפויה לקחת, וסט הכלים שעליו להביא עמו.

רק אחרי השיחה, יגיע מתקין מוסמך לפרוץ את הדלת הבעייתית.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בבת ים

המנגנון דמוי הצינור בתוך המנעול – זה שבו מסתובב המפתח שלנו ומתקשר עם סדרה של שיניים ופינים ייחודיים לכל מנעול נקרא מנגנון הצילינדר של המנעול.
החלפת צילינדר הוא שירות שכיח למדי אצל המנעולן הטיפוסי, וזהו למעשה השירות שעליכם להזמין כאשר הדלת והמנעול תקינים, ואתם פשוט מעוניינים במפתח חדש לדלת הכניסה, לארון או לכל מנגנון אחר שאתם נוהגים לנעול.

כאמור, החלפה כזו של מפתח היא מומלצת תמיד בכניסת שוכרים לדירה חדשה, אבל לעתים היא נחוצה גם בגלל נסיבות פחות נעימות: ריבים בין בעל לאישה, חשד כלפי אחד מעובדי המשרד וכן הלאה.

בנוסף, הצורך בהחלפת צילינדר מגיע כאשר מנגנון הצילינדר נפגע בשל שחיקה או בשל חבלה מצד פורץ או ניסיון לפריצה.

ניתן למצוא מנעולנים להחלפת צילינדר בבת ים עבור כל סוגי המנגנונים:

  • צילינדר גלגל
  • צילינדר עם כרטיס חכם
  • החלפת צילינדר רב בריח
  • MT5
  • צילינדר ייל סמארט
  • צילינדר לשון
  • צילינדר אחיד
  • צילינדר כפתור
  • מולטילוק
  • צילינדר מגנום
החלפת צילינדר הוא שירות יחסית שכיח ופשוט. הרבה פעמים ההחלפה נעשית באופן יזום ולא במסגרת מצב חירום כלשהו או תאונה בלתי צפויה, ולכן אפשר להשקיע בבחירה של מנעולן בבת ים על סמך דירוגים והמלצות.

עם זאת, כמובן שמשך העבודה תלוי גם ברמת התחכום של הצילינדר ועד כמה הוא "כבד" ומאובטח.

כדאי להתייעץ עם המנעולן מראש על מנת שיוכל להגיע מוכן ולהביא איתו את הצילינדר החלופי, בין אם זהה לזה שיש לכם במנעול כרגע או בין אם ביקשתם לשדרג את רמת האבטחה של המנעול שלכם.

מנעולן בבת ים מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בבת ים

לא רבים יודעים כי מנעולן יכול לעבוד עם כל מיני סוגי מנעולים, ולא מחויב אקסקלוסיבית לדלתות כניסה או דלתות בכלל. מנעולנים יכולים לעבוד גם עם כספות, לפרוץ או לתקן את המנעול או את מנגנון הפתיחה מכל סוג שהוא.

ניתן להזמין פורץ כספות בבת ים בקלות ובמהירות בכל במקרה של תקלה, בעיה או צורך לפרוץ את הכספת שלכם מכל סיבה שהיא. אין סיבה לחשוש אם התכשיטים היקרים שלכם או המסמכים יקרי הערך נעולים בתוך הכספת. בזכות פורץ כספות הם יחזרו אליכם לידיים במהירות וביעילות.

המנעולנים שלנו מבצעים פריצות של כספת במשרד, כספות משוריינות, כספות חסינות אש, כספת ביתית, כספות דיגיטליות או כספות כבדות.

השירות כולל פריצת כספות מכל הסוגים שהוזכרו, או כל סוג כספת חדשני או מסורתי שיש לכם בבית, בעסק או בבניין.

לאחר שתמצאו את איש המקצוע שאתם מרגישים איתו בנוח, הוא יגיע עד אליכם בשעה שנוחה לכם ויטפל בבעיה במקצועיות ובדיסקרטיות שהמעמד דורש.

בהזמנת פורץ כספות מוסמך ומנוסה באמצעות פורטל מנעולנים 247 תזכו לשקט הנפשי ולביטחון שהחפצים יקרי הערך שלכם או לחילופין המסמכים הרגישים נמצאים בידיים טובות: שאין חשש מצד אמינות איש המקצוע שמולכם וגם שהכספת עצמה נמצאת בידיים טובות, שהתקלה נפתרה והמנעול ימשיך לתפקד עוד תקופה ארוכה.

מנעולן בבת ים לכספות חל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בבת ים בזמינות מיידית

שירותי מנעולנות הם שכיחים ומבוקשים ביותר. כאמור, אין כמעט בית בישראל שלא הזדקק בשלב כזה או אחר לשירותיו של מנעולן, פורץ דלתות או כספות, ולצערנו זה בדרך כלל גם קורה בדיוק ברגע הכי לא מתאים. המנעולנים שלנו עונים על עשרות קריאות ביום ומשאירים מאחוריהם לקוחות מרוצים, שהביטחון והשקט הנפשי חזרו אליהם והם יכולים לישון בשקט בידיעה שיש להם מנעול תקין וחזק על הדלת.

לא משנה איזה סוג מנעול או דלת יש לכם, מנגנון אבטחה או כספת. אפשר להזמין שירות החלפת מנעולים בבת ים 24 שעות ביממה בקלות ובמהירות באמצעות פורטל מנעולנים 247 – המאגר שלכם למנעולנים המנוסים והוותיקים ביותר בתחום הזמינים לעבודה בסביבת מגוריכם.

מנעולנים בבת ים 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247