להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אם אתם צריכים לפרוץ דלת, להתקין מנעול חדש בדלת או במשרד יש לפנות למנעולן מומחה בלבד. אם אתם מחפשים מנעולן בגבעת שמואל, יש לוודא היטב שמדובר במנעולן מוסמך שעבר את כל ההכשרות הדרושות על מנת לפתור את התקלה ללא גרימת נזקים העלולים להרוס את הדלת עצמה. בפורטל "מנעולנים 247" תוכלו למצוא מנעולנים, פורצי דלתות ופורצי כספות מצטיינים הנותנים שירות מצוין וללא פשרות, מספקים שירות אדיב, איכותי ומהיר, וכל זאת גם 24 שעות ביממה.

מנעולן בגבעת שמואל זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בגבעת שמואל מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בגבעת שמואל בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בגבעת שמואל

מתי יש להזמין מנעולן בגבעת שמואל?

כאמור, מקצוע המנעולנות הוא מקצוע רחב ביותר, גם אם הוא נשמע לרבים מאיתנו בנאלי ופשוט. אך לא כך הדבר. תפקידו של מנעולן מוסמך הוא מורכב ביותר ועליו ללמוד לפרוץ דלתות וכספות, ולהתקין מנעולים בסוגי דלתות שונים. בין אם מדובר על דלתות רב בריח משוכללות עם מנעולים מורכבים, החלפת מנעולים לדלתות עץ פשוטות, מנעולים חבויים, מנעולי ודלתות כספת (כמו כספות חסינות אש). כמו כן, עליו להכיר סוגי צילינדרים שונים, לשלוט ביד רמה בכל הסוגים וכל הדברים, על מנת להיות מסוגל להתמודד עם העבודה היומיומית הדורשת יכולות טכניות גבוהות במיוחד.

הצורך להזמין מנעולן מוסמך עולה מסיבות רבות ומגוונות. בין המקרים הנפוצים ביותר בהם אנשים מזמינים מנעולנים בגבעת שמואל ניתן למנות:

  • מנעול תקול, שאינו נפתח כלל. לדוגמה: ברכב
  • דלת שנטרקה ואינה נפתחת
  • מנעול חלוד
  • דלת שיש לפרוץ מכיוון שלא ניתן לפתוח אותה יותר (לדוגמה כספת)
  • ועוד

בחלק מהמקרים הלקוחות מעוניינים להחליף את המנעול הישן במנעול חדש ובטיחותי יותר. במקרים שצוינו למעלה וגם בכל מקרה בו זקוקים להחלפת מנעול או פריצת דלת בגבעת שמואל, יש להזמין מנעולן מוסמך בלבד ולא לנסות לתקן את המנעול או להחליף צילינדר לבד.

במיוחד היום כשהטכנולוגיות כל כך מתקדמות, יש צורך בידע ושליטה בחומר, על מנת לפתוח מנגנונים של מנעולים מורכבים שכאלה. כל מנעולן בגבעת שמואל אותו תזמינו באמצעות הפורטל שלנו עובר הכשרה וקורסים ייעודיים ולכן הוא מכיר לעומק את השיטות השונות של פתיחת מנעולים ויכול לספק שירות מצוין ומהיר. מעבר לכך יש לקחת בחשבון שלמנעולנים מוסמכים יש גם את הכלים המתאימים לפריצת דלתות או כספות, מה שאין לאנשים רגילים בבית. המחירים של הזמנת מנעולן משתנים כמובן בהתאם למקרה ובהתאם לדרישות ולכן יש לקבל הצעת מחיר.

כמה עולה שירות של מנעולן בגבעת שמואל?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בגבעת שמואל

זקוקים לפריצת מנעול על ידי מנעולן מומחה בגבעת שמואל? זה הזמן למצוא באמצעות פורטל מנעולנים 247 מנעולן בגבעת שמואל מומחה ומוסמך שיוכל לתת את הפתרון המהיר והבטוח ביותר לפתרון הבעיה. המנעולנים שלנו מתמחים בפתרון רחב של בעיות הקשורות למנעולים שונים, כמו לדוגמה:

  • פריצה של מנעולי צילינדר (גם מהדור החדש)
  • פריצה של מנעולי צירופים (נפתח עם קוד ספרות)
  • פריצה של מנעולים ביומטריים וחשמליים
  • מנעולים אלקטרוניים
  • מנעול עליון או מנעול חבוי שאינו נראה כלפי חוץ
  • החלפת מנעול פלדלת
  • ועוד
כדי לקבל שירות אפקטיבי בעת הזמנת פורץ מנעולים בגבעת שמואל, יש לספק מספיק פרטים על התקלה עצמה. לדוגמה, מה בדיוק הבעיה ואיך קרתה התקלה? יש להסביר מהו סוג הדלת שיש לפרוץ. ככל שיש מידע על כך כך יותר קל למנעולן להיערך לקראת הגעתו אליכם.

מעבר לכך, יש לתת אינפורמציה לגבי המנעול שרוצים להתקין בדלת התקולה (המנעול החלופי) על מנת שהמנעולן יגיע עם הציוד המתאים ויוכל גם לפרוץ את המנעול וגם להחליף מנעל חדש לאחר מכן.

מנעולן בגבעת שמואל מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בגבעת שמואל

כשזקוקים לפורץ דלתות מקצועי בגבעת שמואל, עקב דלת תקולה, שאינה נפתחת יותר, חשוב מאוד לא לנסות לפרוץ אותה לבד.

למי שאין מספיק ניסיון וידע בנושא, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת עצמה וכך לגרום נזק לדלת שייאלץ להחליפה בחדשה. עניין זה עלול לעלות ביוקר, כשהזמנת פורץ דלתות מקצועי היא זולה הרבה יותר.

יש לספק לפורץ הדלתות כמה שיותר פרטים בנוגע לסיבות שבגינן הדלת אינה נפתחת. הפורץ יגיע, בהתאם לדחיפות המקרה אל בית הלקוח או למשרד ויבצע את העבודה בעזרת הכלים המתאימים לכך תוך פתרון שיגרום לנזק מזערי לדלת.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בגבעת שמואל

יש הרבה סיבות בגינן אנשים מעוניינים להחליף צילינדר ישן בצילינדר חדש. אחת הסיבות הנפוצות לכך הן הטכנולוגיות החדישות בתחום המבטיחות צילינדרים משוכללים בעלי טכניקות נעילה כפולות ומשולשות שגורמות קושי רב לפורצים, וכך מבטיחים בטיחות גבוהה במיוחד.

בין הצילינדרים הנפוצים ביותר ניתן למנות:

  • צילינדר לשון: מדובר על צילינדר פשוט ביותר, שניתן להתקין בכל דלת שהיא.
  • צילינדר גלגל: צילינדר זה משלב גלגל (קטן או גדול) בתוך הצילינדר
  • צילינדר אחיד: צילינדר מותקן במספר רב של דלתות ונפתח עם מפתח אחד
  • צילינדר עם כרטיס חכם: צילינדר חכם שניתן לפתיחה באמצעים שונים כמו כרטיס חכם או באפליקציה
  • צילינדר כפתור: צילינדר שנפתח מבפנים עם כפתור ומבחוץ עם מפתח
כדי להיות בטוחים אסור להתפשר על איכות. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 עובדים אך ורק עם מנעולים וצילינדרים ברמה הגבוהה ביותר, המבטיחים ביטחון לאורך שנים. לדוגמה: צילינדר רב בריח, מולטילוק MT5, צילינדר מגנום, צילינדר ייל סמארט ועוד. נשמח לסייע ולייעץ בכל שאלה.

לפני החלפת הצילינדר הישן בצילינדר חדש, מומלץ ליצור קשר עם מנעולן בגבעת שמואל ולבקש ייעוץ בבחירת הצילינדר המתאים.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בגבעת שמואל

אין ספק כי המיומנות הגדולה ביותר בעולם המנעולנות היא בעבודה עם כספות. הרי כספות מכילות בתוכן את ההוויה לשמה נועד המקצוע. כספות הן למעשה מערכת סגורה של מנגנון נעילה אותה המנעולן צריך לפרוץ במידת הצורך.

אנחנו מכירים את הרגישות הגבוהה הנדרשת מאיש המקצוע בעת ביצוע המשימה. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להרגיש כי חפציו יקרי הערך אמונים בידיו של מי שאיננו סומכים עליו. לכן, כאשר מדובר בפריצה של כספת אנחנו מקפידים לשלוח את אנשי הצוות המיומנים ביותר שלנו על מנת שנהיה אנחנו ואתם בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

כספות מחולקות בגדול לשני סוגים עיקריים:

  • כספות ביתיות: משמע כספות קטנות יחסית המשמשות לשמירה על פרטים קטנים בעלי ערך כספי או רגשי.
  • כספות משרד: זה השם המכליל. מדובר בכספות גדולות יותר שתפקידן הוא להגן על ציוד רגיש וכסף יקר ערך.

לשני סוגי הכספות הללו ניתן להוסיף מנגנוני הגנה שונים. לעיתים בכספת אחת ניתן למצוא יותר ממנגנון הגנה אחד.

מנגנוני ההגנה הנפוצים הם: כספות חשמליות (כספות שמעבר למפתח הפותח אותן בעזרת מנגנון מכני מוגנים גם בעזרת מערכת המבוססת על חשמל אותה יש לפתוח בדרך כלל באמצעות סיסמא), כספות כבדות (כספות המיוצרות כבדות מלכתחילה כדי למנוע גניבה של הכספת כולה), כספות משוריינות (כספות בעלות דפנות עבות המורכבות לרוב משתי שכבות במטרה למנוע פריצה באמצעות כלים חמים של הכספת), כספות חסינות אש ועוד.

בעת פניה אל איש המקצוע יש להסביר קודם כל מהי התקלה, איך היא קרתה וגם לתת אינפורמציה על דחיפות המקרה.

פורץ הכספות בגבעת שמואל יגיע עם הציוד המתאים ויוכל לפתור את הבעיה באופן מקצועי ומהיר ככל האפשר.

מחיר החל מ- 200 ₪

פורטל מנעולנים 247 – מאתרים מנעולנים בגבעת שמואל במהירות

מי שמחפש שירות איכותי ומהיר, וכל זאת במחירים נוחים, צריך לעבוד אך ורק עם מומחים בתחום. זקוקים לשירות החלפת מנעולים בגבעת שמואל? צריכים לפרוץ כספת כי אתם לא מוצאים את המפתח? הצילינדר תקול? בואו להזמין מנעולן בגבעת שמואל שיפתור את הבעיה ויתן לכם ייעוץ מקיף. אין להסס אלא להתקשר לפורטל מנעולנים 247. אצלנו תמצאו מנעולנים ופורצי דלתות שעברו הסמכה בתחום ולהם הידע המקיף ביותר. אנו מבטיחים שירות אדיב, מהיר ומקצועי, גם במקרים דחופים במיוחד!

מנעולנים בגבעת שמואל 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247