להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

הפורטל של "מנעולנים 247" הוקם עבורכם כדי שתוכלו למצוא מנעולן מקצועי ומנוסה במחירים שווים לכל כיס. תקלות לא שואלות אותנו לפני שהן קורות מתי נוח לנו שהן יתרחשו. בדיוק בגלל זה חשוב לנו שאנשי המקצוע של "פורטל מנעולנים 247" יהיו שם בשבילכם מסביב לשעון כדי לתת את המענה הטוב ביותר גם בשעות הקטנות של הלילה. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 עוברים הכשרה מקיפה כדי שתהיה בידם היכולת לפתור מגוון רחב של בעיות ותקלות. הזמינו מנעולן בגבעת זאב באמצעות הפורטל שלנו ותהנו משירות מהיר ושקט נפשי.

מנעולן בגבעת זאב זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בגבעת זאב מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בגבעת זאב בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בגבעת זאב

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בגבעת זאב?

בשביל שנוכל להסביר באילו מקרים צריך להזמין מנעולן יש לפרט מה היא למעשה עבודת המנעולן. מנעולן הוא בעל מקצוע בעל תחומי ידע רבים שרובם ככולם עוסקים בפתרון תקלות במנעולים ודלתות מסוגים שונים. את תחומי הידע של המנעולן ניתן לחלק לארבע תת קבוצות עיקריות: רכבים, כספות, דלתות וכמובן – מנעולים. על הרבה מהנושאים נרחיב בהמשך אבל רק נציין שמכיוון שעבודת מנעולנים בגבעת זאב ובכלל מתמקדת במגוון של תתי נושאים שונים.

עבודת המנעולן היא בחלקה הגדול רכישת ידע רב של הרבה נושאים ותרגום הידע הזה לפעולות בשטח. מה גם שעולם המנעולים משתנה בכל יום ומוציא לשוק עוד ועוד מנעולים ודלתות בעלי אופי אחר עם דגשים שונים. מכיוון שהמנעולן מומחה בתחומי ידע שונים הוא יודע איך לטפל במגוון תקלות השייכות לאותו מקרה. שלא כמו פורץ מנעולים או אנשי מקצוע אחרים היודעים לפתור תקלה נקודתית, לכל מנעולן בגבעת זאב מטעם הפורטל שלנו יש את היכולת להסתכל על המקרה כולו ולדעת איך לגשת אליו בצורה הכי מקצועית שיש.

כמה עולה שירות של מנעולן בגבעת זאב?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בגבעת זאב

עבודה עם מנעולים היא אבן היסוד של עבודת המנעולן. כאמור, ההתפתחויות של השנים האחרונות משפיעות על כל תחומי החיים שלנו וגם על תחום המנעולים. לשוק יוצאים בכל שנה עשרות מנעולים חדשים עם מנגנונים ודגשים שונים זה מזה. למרות זאת קיימים בשוק כמה מנעולים שכיחים במיוחד:

  • מנעול צילינדר: מדובר במנעול עם מנגנון מכני עליו נרחיב בהמשך.
  • מנעול צירופים: המנעול הנ"ל נפתח רק ע"י צירוף מספר מסוים.
  • מנעול אלקטרוני / חשמלי: נפתח בעזרת מעגל חשמלי.
  • מנעול ביומטרי: מנעול שנפתח אך ורק עם טביעת אצבע של האנשים המוזנים בתוכנה שלו.
  • מנעול חבוי: מנעול שלא ניתן להבחין בו כאשר מביטים בדלת.
  • מנעול עליון: זה מנעול שנמצא בחלק העליון של הדלת
    ועוד
השירות מתחיל בשלב השיחה של פורץ מנעולים מוסמך בגבעת זאב עם הלקוח. השיחה המקדימה נותנת לאיש המקצוע כיוון וממקדת אותו לקראת הפעולה אותה יש לבצע. בשלב הזה ההמלצה שלנו היא לפרט כמה שניתן על המנעול ועל התקלה. כל פרט שתוסיפו יכול להיות רלוונטי.

המומחים של "פורטל מנעולנים 247" מלווים בציוד מקצועי וזמינים עבורכם מסביב לשעון, מוכנים לכל קריאת חירום בכל שעה.

מחיר מנעולן בגבעת זאב החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בגבעת זאב

השירות של פריצת דלת בגבעת זאב נועד למגוון סוגי דלתות ומתייחס לסוג הדלת ליעוד שלה.

השירות מתאים לפריצת דלתות פלדה, דלתות עץ, דלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות לממד ועוד.

בנוסף, השירות מתייחס גם לכיוון דלתות, משמע, עבודה עם המשקופים והבלטות ולמעשה כל מה שאחראי לסגירה התקינה של הדלת.

גם במקרה הזה השירות מתחיל בשיחה עם הלקוח והבנת המקרה לעומקו. המנעולנים של "פורטל מנעולנים 247" מגיעים עם הציוד הנדרש ומוכנים לביצוע כל פעולה, החל מכיוון דלתות, החלפת דלתות ועד להחלפת מנעולים לדלתות עץ. מטרת העל בעבודת מנעולן בגבעת זאב במקרה הזה היא להחזיר את הדלת לפעילות תקינה בהקדם האפשרי תוך ניסיון לשמור עד כמה שניתן על שלמותה של הדלת.
גם במקרה הזה המנעולנים שלנו זמינים עבורכם בכל שעה בה הם יידרשו לכך.במקרה של החלפת דלת או החלפת מנעול פלדלת ההמלצה שלנו היא להיוועץ באיש המקצוע על סוג הדלת המתאימה עבורכם.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בגבעת זאב

כאמור, צילינדר הוא מהמנעולים השכיחים ביותר בארץ ובעולם. מדובר על מנעול המבוסס על מנגנון מכני פשוט. המנגנון הוא למעשה קבוצה של פינים המסתובבים לצד אחד או שני לפי סיבוב המפתח. הזזה של הפינים משפיעה על לשונית הדלת שנועלת או פותחת את הדלת. לכל מנעול מפתח מיוחד המותאם לו על פי הפינים המיוחדים של אותו מנעול.
מנעול צילינדר מגיע בהמון דגמים וצורות. קצרה ידינו מלתאר כאן את כולם אבל נזכיר כמה מהמנעולים הנפוצים:

  • צילינדר לשון: השם המקצועי של צילינדר פשוט.
  • צילינדר גלגל: צילינדר מתוחכם יותר המסתובב בעזרת גלגל שיניים.
  • צילינדר אחיד: קבוצה של צילינדרים אותם פותח מפתח מאסטר אחד.
  • צילינדר עם כרטיס חכם: צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם.
  • צילינדר כפתור: מנעול צילינדר עם מפתח מובנה בחלק הפנימי של הדלת.

למנעולי צילינדר המון דגמים. לכל חברה גדולה שמכבדת את עצמה יש מנעול צילינדר המשויך אליה. דוגמא למנעולים כאלו הם הצילינדר של רב בריח, הצילינדר של מולטילוק MT5, צילינדר מגנום, צילינדר ייל סמארט וכו'.

הצוותים שלנו מומחים בהחלפת צילינדרים מכל הסוגים: החלפת צילינדר שריונית חסם, צילינדר מולטילוק, צילינדר שריונית חסם ועוד

גם כאן העבודה מתחילה בתשאול של הלקוח והגעה לביצוע הפעולה בכל שעה. במרבית המקרים האנשי המקצוע של פורטל "מנעולנים 247" מגיעים עם מנעולים להחלפה.

ההמלצה שלנו היא להיוועץ בבעל המקצוע עוד בשיחת הטלפון המקדימה כדי שתהיו בטוחים מה סוג המנעול המתאים לכם.

המנעולנים שלנו מגיעים עם מעין 'מעבדה ניידת' כדי לשכפל מפתחות במידת הצורך.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בגבעת זאב

השימוש בכספות הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות. אם בבית ואם במשרד. העבודה עם כספות דורשת רגישות ומיומנות שונות מאלו הנדרשות בעבודות רגילות.
מכיוון שהשימוש בכספות הפך שכיח ולאור הביקוש השוק התמלא בשנים האחרונות בכספות מסוגים שונים המותאמות למטרות שונות.

  • כספות ביתיות: כספות קטנות יחסית המיועדות לאחסון חפצים בעלי ערך סנטימנטלי רב.
  • כספות משרדיות: במרבית המקרים מדובר בכספות עם מערכות הגנה מורכבות יותר ממערכות ההגנה בכספות ביתיות. מטרת הכספות הללו לרוב הוא אחסון ציוד יקר ערך וכסף.
  • כספות דיגיטליות: מנגנון נפוץ במרבית הכספות. משמע כספת הנפתחת בעזרת קוד דיגיטלי. במרבית המקרים יתווסף למנגנון גם מפתח מכני עליו יש לשמור במקום בטוח.
  • כספות משוריינות: כספות להן דלת משוריינת. במקרה של פריצה היא תיעשה בעזרת כלים חמים.
  • כספות כבדות: כספות בעלות שתי שכבות הגנה. אחת עשויה חומר קל והשנייה קשה, בדרך כלל עשויה פלדה. ההכבדה על הכספת נועדה כדי למנוע גניבה של הכספת כולה משום שהיא כבדה.
  • כספות חסינות אש: מנגנון הנפוץ בכספות רבות המונע שריפה של הכספת עם תכולתה.

הצוות שלנו מומחה בפריצת כספות מכל סוג וגם מבצע התקנה של כספות ללקוחות פרטיים ולעסקים.

מנעולן בגבעת זאב יגיע אליכם עם הציוד הנדרש לביצוע העבודה. גם כאן אנחנו מעודדים אתכם לתת כמה שיותר פרטים על מהות התקלה לבעל המקצוע כדי שזה יוכל להגיע ממוקד מה שיעודד תיקון מהיר ויעיל.

אנחנו מכירים את הרגישות בכל מה שקשור לפריצת כספות. המנעולנים של "פורטל מנעולנים 247" מצוידים כולם בתעודת יושר ממשטרת ישראל.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בגבעת זאב עשרים וארבע שעות ביממה

אנחנו רוצים להאמין כי לא תצטרכו לכך, אבל מניסיוננו, כמעט כל אחד יידרש לקבל סיוע ממנעולן מקצועי במהלך חייו. אנחנו יודעים כי מדובר על רגעים לחוצים ולא קלים ולכן שמנו לנו למטרה לתת את השירות הטוב והמנוסה ביותר בכל שעה שבה תצטרכו לכך. אנחנו מאמינים כי שירות טוב הוא זה הניתן פעם אחת ולא מצריך תיקונים חוזרים ונשנים כדי להשאיר אתכם בראש שקט לזמן רב.
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות האתר להזמנת מנעולן בגבעת זאב לצורך החלפת מנעולים מכל הסוגים בגבעת זאב ולכל עבודות מנעולנות בכלל. נשמח להעניק לכם שירות אישי ומקצועי.

מנעולנים בגבעת זאב 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247