להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו לא יודעים מתי יגיע הרגע בו נצטרך לשירותיו של מנעולן במבשרת ציון. לא תמיד אנחנו צריכים את השירות ברגע נוח עבורנו והאמת – בדרך כלל מדובר על זמן לא נוח. הניסיון שלנו מלמד כי במרבית המקרים הדלת ננעלת בדיוק ברגע שלא מצפים לכך. בדיוק בשביל זה צוות המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 זמין עבורכם בכל שעה כדי לתת שירות מקצועי ואמין בכל שעות היום במחירים שווים לכל כיס. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל מנעולנים 247 הפתוח למענכם עשרים וארבע שעות ביממה כדי שנוכל לעזור בכל בעיה בבית או במשרד.

מנעולן במבשרת ציון זמין 24 שעות ביממה

מנעולן במבשרת ציון מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך במבשרת ציון בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן במבשרת ציון

מתי יש להזמין מנעולן במבשרת ציון?

כמו בכל תחום גם בשוק המנעולנות קיימים עובדים מנוסים ומקצועיים יותר וכאלו שפחות. במרבית המקרים חל בלבול בהבדל בין פורץ דלתות למנעולן. פורץ דלתות הוא מי שיכול לפרוץ את הדרך בעת הצורך. מנעולן יודע לעשות זאת אבל לא רק. מנעולנים במבשרת ציון הם אלו שיש להם הכלים לפתור מגוון רחב של בעיות מתחומים שונים בנשימה אחת.

מנעולן מקצועי יודע לפתור בעיות במנעול צילינדר פשוט, לפרוץ כספת, לטפל במנעול המבוסס על מנגנון חשמלי, לתקן את הקודן של הרכב, להתקין דלת חדשה וגם לתקן דלת קיימת בבית או במשרד. מטרת העל בעבודת מנעולן במבשרת ציון היא להקפיד על עבודה יעילה, מקצועית שלא תחמיר את הפגיעה בדלת או במנעול ואפילו תסייע בתיקונה. פעמים רבות יש נטייה לפתור דברים מהסוג הזה לבד מתוך המחשבה כי מדובר בעסק פשוט. אלא שכאשר גורם לא מקצועי עושה את העבודה הוא עלול להביא לנזק שרק יחמיר את הבעיה.

כמה עולה שירות של מנעולן במבשרת ציון?

סוג השירות

כיצד השירות מתבצע

פורץ מנעולים במבשרת ציון

פריצת מנעולים אפשרית בכל מנעול ומנעול לסוגיו השונים:

  • מנעול צילינדר: מנעול סטנדרטי ונפוץ המבוסס על מנגנון מכני
  • מנעול צירופים: מנעול שמנגנון הנעילה שלו מושפע מחיבור כזה או אחר של מספרים.
  • מנעול חשמלי או אלקטרוני: מנגנוני נעילה מבוססים על חשמל
  • מנעול ביומטרי: מנעול שכדי לפתוח אותו יש להשתמש בטביעת אצבע של אדם המוזן במערכת.
  • מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת, נפוץ בבתי עסק.
  • מנעול חבוי: מנעול מסיבות אסתטיות כאלה ואחרות בוחרים להחביא
    ועוד

בנוסף ניתן לקבל שירות של החלפת מנעול אחד במנעול אחר כמו החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעול רב בריח וכדומה.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 זמינים בכל שעה לפריצת כל מנעול. השירות מבוסס על שיחה מקדימה עם הלקוח במהלכה פורץ מנעולים מוסמך במבשרת ציון מבין לעומק את מהות הבעיה ולאחר מכן מגיע לביצוע העבודה עצמה תוך שימוש בכלים המתאימים לכך.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מבינים את החשיבות שיש לאסתטיקה ולביצוע עבודה נקיה.

העבודה תאפשר התקנת מנעול חלופי במידת הצורך תוך היוועצות של בעל המקצוע עם מזמיני העבודה והתאמת המנעול לצרכים המדויקים לכל לקוח.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים על עבודה עם המותגים המובילים בשוק הישראלי והבינלאומי.

מנעולן במבשרת ציון מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות במבשרת ציון

השירות מיועד לדלתות ממגוון רחב של חומרים המיועדות למטרות שונות כגון:
– דלתות עץ
– דלתות פלדה
– דלתות לממד
– דלתות כניסה
– דלתות לבית
– דלתות למשרד
וכמובן פריצת דלת במבשרת ציון מכל סוג שהוא.

בנוסף, ניתן להיעזר בשירות של כיוון דלתות הכולל תיקון של המשקופים והחזרת הדלת לפעילות תקינה במהירות.

התחום של פריצת דלתות מחולק לשלושה עניינים עיקריים:
  1. פריצה של דלת תקועה או טרוקה: מדובר על דלת שנתקעה בגלל קלקול במנגנון הנעילה או בדלת או במקרה בו הדלת תקינה אבל המפתח נשכח במקום אחר כמו בתוך הבית או המשרד. במקרים אלה העבודה תיעשה במהירות תוך מתן תשומת לב לרמת הדחיפות של כל מקרה ומקרה. מטרת העבודה תהיה בעיקר להחזיר את הדלת לפעילות רגילה במהירות המרבית.
  2. כיוון דלתות: פעולה זו יש לעשות בעקבות שחיקה של דלת שכבר לא נכנסת למקומה בקלות ולא נפתחת כמו שצריך. הצורך הזה יכול לנבוע משקיעה של הדלת או בגלל שחיקה של המשקופים והבלטות. במקרה הזה עיקר העבודה יהיה להחזיר את הדלת לפעילות תוך מתן תשומת לב מיוחדת לאופי החומר ממנו הדלת עשויה ותיקון המשקופים והבלטות בלי לוותר על האסתטיקה בהתאם לכל מקרה.
  3. התקנה של דלת חדשה: לפעמים משפחה או בית עסק רוצים להתחדש ולהתקין דלת חדשה. גם בעבודה זו למנעולנים שלנו ניסיון והם יעשו את העבודה במהירות ובקלות כדי להבטיח לכם ראש שקט.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר במבשרת ציון

בשוק קיים מגוון גדול של מנעולי צילינדר ממותגים שונים. הנפוצים שבהם הם: רב בריח, מולטילוק, ייל ועוד. לצילינדרים אלה המנעולים הנפוצים יותר כמו MT5 או ייל סמארט. לעיתים יקראו למנעול בשם המותג שלו אבל כאמור, מדובר במנעול צילינדר.

הייחודיות של מנעול צילינדר היא שמדובר במנגנון מכני, עם טריק פשוט. מדובר על מנעול שמבוסס על פינים המסתובבים עם המפתח ומשפיעים על לשונית הדלת שתהיה פתוחה או סגורה לפי הצורך.

על המנגנון הזה ייצרו במהלך השנים מנעולים מתוחכמים יותר. מכאלה הנפתחים בעזרת כרטיס חכם ועד אלה הנפתחים בעזרת מפתח קבוע בצד הפנימי של הדלת (מנעולים כאלה נקראים מנעולי כפתור), ממנעולי צילינדר אחידים להם מפתח אחד שיכול לפתוח את כולם ועד לצילינדר לשון או גלגל רגילים שניתן למצוא בכל בית.

הצוותים שלנו מומחים בהחלפת צילינדרים מכל הסוגים: החלפת צילינדר רב בריח, צילינדר מולטילוק, צילינדר שריונית חסם ועוד

החלפת צילינדר דומה להחלפת כל מנעול אחר. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מפוזרים בכל רחבי הארץ וזמינים עבורכם בכל שעה כדי לתת לכם את השירות במהירות המרבית. ההמלצה שלנו היא לא לוותר על תיאור התקלה לפרטיה כבר בשיחת הטלפון עם המנעולן במבשרת ציון.

אמנם, לכל המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 ציוד רב המאפשר להם לתקן תקלות שונות ומגוונות אבל בירור מקדים יכול לייעל רבות את העבודה ולאפשר למנעולן להגיע ממוקד.

בכל המקרים יגיע המנעולן שלנו עם מנעול להחלפה ומעין 'מעבדה ניידת' שתאפשר לו לשכפל מפתחות במידת הצורך.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות במבשרת ציון

תחום הכספות הוא תחום רחב המשתמש למגוון רחב מאוד של דברים. השימוש בכספת נעשה נפוץ בשוק הישראלי בשנים האחרונות.
השכיחות ביותר הן אלה המיועדות לשימוש ביתי. מדובר במרבית המקרים בכספות קלות עם מנגנוני נעילה יעילים אך פשוטים.
במקרים אחרים קיימות כספות משוריינות, בעלות משקל כבד, הייחודיות שלהן בכך שהן מכילות שתי שכבות שונות. אחת עשויה חומר קל יותר והשנייה עשויה פלדה כדי להקשות על פריצה ולמנוע גניבה של הכספת כולה.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מומחים לפריצות של כספות משוריינות, קלות, כבדות, חסינות לאש, דיגיטליות ועוד.

פריצת כספות הוא אולי מהתחומים המגוונים והמעניינים יותר בכל הקשור לתחום המנעולנות. מדובר בתחום מגוון מכיוון שהוא דורש ידע בחשמל ואלקטרוניקה מצד אחד, תוך שימוש בכלים עדינים כדי להביא לפריצה בטוחה ויעילה של הכספת בלי להזיק לה לאורך טווח, מהצד השני, לעיתים יש להיעזר בכלים חמים כדי להבקיע כספות משוריינות אותן אי אפשר לפתוח בכלים רגילים.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מקבלים הכשרה מקיפה הנותנת להם את הכלים להתמודד עם מגוון רחב של בעיות מתחומים שונים. המנעולנים שלנו מגיעים עם ציוד איכותי שיאפשר להם פתיחה יעילה ומהירה של הכספת תוך שימת דגש על החזרה של הכספת לפעילות במידת הצורך בהקדם האפשרי.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מכירים ברגישות הנוגעת לכספות ולכן כל העובדים שלנו מחויבים בהצגת תעודת יושר מהמשטרה.

מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים במבשרת ציון

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 נמצאים כאן לצדכם לאורך כל הדרך. אנחנו מתחייבים על מתן שירות מקצועי, מהיר, במחירים שווים לכל כיס. כמאמר המשפט הידוע "ביתי הוא מבצרי", אנחנו מאמינים כי אין ערך גדול יותר מלשמור על ביטחונכם וביטחון היקרים לכם. אנחנו מאמינים כי שירות טוב הוא זה הפותר את התקלה ומאפשר שימוש חוזר במנעול או בדלת באופן שישאיר אתכם עם ראש שקט לאורך זמן. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מתרחשת החלפת מנעולים במבשרת ציון עשרים וארבע שעות ביממה.

הנכם מוזמנים לעיין בפורטל שלנו ולמצוא בו את השירות המתאים לצרכים שלכם. חייגו אלינו ומנעולן במבשרת ציון יגיע אליכם תוך זמן קצר לתיקון התקלה.

מנעולנים במבשרת ציון 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247