להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

הפורטל של "מנעולנים 247" עובד מסביב לשעון למענכם כדי שתוכלו למצוא מנעולן בפסגת זאב בכל שעה. לאחר שנים בתחום אנחנו יכולים להעיד כי הרגעים מול דלת נעולה בתנאים של שרב קיצוני, גשם או סתם שעה מאוחרת עלולים להרגיש כמו נצח. לכן, אנחנו רוצים שתהיה לכם את היכולת לפנות אלינו תמיד כדי שתקבלו שירות מקצועי ומיומן ללא פשרות ותדעו לכל אורך תהליך התיקון כי אתם נמצאים תמיד בידיים טובות.

מנעולן בפסגת זאב זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בפסגת זאב מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בפסגת זאב בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בפסגת זאב

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בפסגת זאב?

למנעולנים בפסגת זאב תחום פעילות רחב. נושאי העיסוק בתחום עוברים בין פתרון בעיות ברכבים, פריצת כספת, התקנת דלתות, פריצה של מנעולים ועוד. היקף הידע וההכשרה מביאים את המנעולן ליכולת ייחודית של ראיית כל תקלה ותקלה ממעוף הציפור. בניגוד לאנשי מקצוע אחרים בתחום המבינים כל אחד בעניין ספציפי אחד או יותר ההכשרה של המנעולן מקיפה הכול. על פניו תוכלו להגיד כי אין זה משנה. הרי הדלת נעולה ומישהו צריך לפתוח אותה מה זה משנה מי עושה את זה? התשובה המקצועית שלנו לשאלה הזו היא שתקלה לא קורית יש מאין. תקלה המביאה לכדי נעילה של הדלת או מנעול תקוע היא במרבית המקרים הינה תולדה של שחיקה ארוכה המתרחשת לרוב לא רק בדלת או במנעול אלא בכל מנגנון הנעילה השלם. לכן, כאשר אדם לא מקצועי פורץ את הדלת או את המנעול, הוא עלול להביא לנזק גדול יותר כי הוא לא פתר את הבעיה מהשורש. על תחומי עבודה שונים בעבודת המנעולנות נפרט עוד במאמר הבא.

כמה עולה שירות של מנעולן בפסגת זאב?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בפסגת זאב

עבודה עם מנעולים כוללת סוגים שונים ומגוונים של מנעולים מכל רחבי הקשת. העולם שלנו מתפתח ואיתו משתנה ומתחדש גם תחום המנעולים.
בעולם המודרני, למעשה, אנחנו פוגשים מנעולים בכל מקום. מנעולים נמצאים על מכוניות ובכניסה למשרדים, בבתים ובמרכזי קניות ובעוד אינספור מקומות וסיטואציות. לכן, בכל יום יוצאים מנעולים חדשים לשוק על מנת להתאים לכל מקרה ולכל צורך מנעול ייחודי.
המנעולים הנכללים בתוך השירות הם מנעול צילינדר, מנעול צירופים, מנעול ביומטרי, מנעול אלקטרוני, מנעול עליון, מנעול חבוי ועוד.
בנוסף ניתן לקבל שירות של החלפת מנעולים ייחודיים למותגים כאלה ואחרים כמו החלפת מנעול פלדלת וכן הלאה.

פורץ מנעולים מוסמך בפסגת זאב ייצא אליכם ברגע בו תתקבל אצלנו בפורטל קריאה הקוראת לפריצה של מנעול.
המנעולן שלנו יגיע ויבצע את העבודה במהירות.כאמור, אנחנו יודעים כמה זה יכול להיות מתסכל לעמוד מול דלת נעולה ולכן אנחנו מתחייבים על מתן שירות מהיר ואחראי ככל שניתן.

מנעולן בפסגת זאב מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בפסגת זאב

לדלתות מספר מאפיינים ייחודיים אשר הופכים את עולם הדלתות לתחום נפרד בעל דגשים ספציפיים בתוך עולם המנעולנות.
הייחוד הגדול בעולם הדלתות מתייחס למעשה לפונקציות שדלת צריכה למלא.
מצד אחד דלת צריכה להגן. דלת היא חלק ממנגנון הנעילה הכולל והיא צריכה לשמור על בית העסק או הבית, המחסן או הממד. אבל בין היתר, בלא מעט דלתות קיים אלמנט עיצובי לו מקום חשוב בתפקיד הדלת.
לכן, עבודה עם דלתות צריכה להיעשות ביעילות ולרדת לשורשן של הבעיות על מנת שזו תעבוד כמו שצריך ועם זאת להקפיד על עבודה עדינה כדי שהדלת לא תפגע עד כמה שניתן.
פריצת דלת בפסגת זאב יכולה להתאים לדלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממ"ד, דלתות פנים, דלתות חוץ והיד עוד נטויה.
כמו כן, השירות עוסק בכל המעטפת של הדלת כמו מהמשקופים והבלטות ברצפה ולמעשה כל מה שמשפיע על כך שהדלת תפתח ותיסגר באופן תקין.

התקנה של דלת חדשה או פריצה של דלת אלה שני תחומים המרכיבים את עולם הדלתות. אבל צריך לשים לב כי אופן העבודה בכל מקרה שונה לחלוטין זה מזה.

במקרה הראשון מדובר בתהליך איטי הדורש זמן ומחשבה. התקנה של דלת חדשה צריכה להיעשות בזמן שנוח לכם אחרי שביררתם בקפידה מהי הדלת המתאימה לכם ובאיזה תקציב.
במקרה השני מדובר על דלת תקועה או טרוקה שיש לטפל בה במהירות כדי שלא תישארו בחוץ.

ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים בעת השיחה איתנו. הסבירו בדיוק מה הבעיה כדי שניתן מענה נכון ומדויק ככל האפשר.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בפסגת זאב

נשאלת שאלה צודקת והיא – למה להקצות שתי רובריקות שלמות על מנת להסביר את תפקידו ואופן העבודה עם מנעול צילינדר. התשובה לכך היא שמנעול צילינדר הוא מנעול חסר תקדים ברמת השכיחות שלו וברמת היעילות של אופן עבודתו ודרך ייצורו.
מנעול צילינדר נפוץ עד כדי כך שניתן למצוא סימנים לכך שהשתמשו בו כבר בימי מצרים העתיקה.
מדובר במנעול בעל מנגנון מכני שמייצר מצב בו בעזרת מפתח פשוט אנחנו יכולים לנעול ולפתוח את הדלת. למעשה, מנעול צילידנר נמצא כמעט בכל מקום בחיינו המודרניים. ההבדלים בין מנעולי הצילינדר השונים נובעים מבית היצור בו הם יוצרו כמו מנעולי צילינדר השייכים למותגים ספציפיים כמו: ייל סמארט, MT5 מולטילוק, צילינדר מגנום, צילינדר רב בריח ועוד.
בנוסף, קיימים מנעולי צילינדר המאופיינים בצורת המנגנון השונה שלהם ואופן הנעילה. דוגמאות למנעולי צילינדר מהסוג הזה הם: צילינדר לשון, צילינדר גלגל, צילינדר כפתור, צילינדר עם כרטיס חכם, צילינדר אחיד ועוד.
השירות מתאים עבור כולם.

העבודה עם מנעול צילינדר מתחילה קודם כל בפנייה שלכם באמצעות הפורטל, מה שיביא אותנו לשלוח אליכם במהירות המרבית מנעולן בפסגת זאב מנוסה שיפתח את המנעול.
המנעולנים שלנו מתחילים תמיד בשיחה עם הלקוח כדי לבוא ממוקדים לפתרון הבעיה.לאחר מכן, מגיע שלב הביצוע והוא תיקון הדלת שלכם והחלפת המנעול ההרוס במנעול חדש. אנחנו ב"מנעולנים 247" מאמינים כי בכל הקשור למנעולים אסור להתפשר. אנחנו מקפידים לעבוד עם המותגים המובילים בשוק כדי להבטיח שהמנעול החדש יחזיק מעמד אצלכם לעוד שנים רבות.
מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בפסגת זאב

עבודה עם כספות זו עבודה המתייחסת לכספות מסוגים שונים מאוד. למה חשוב להדגיש את זה? כי יש כספות הדורשות עבודה מאוד עדינה כמו כספות ביתיות, כספות אלקטרוניות וכדומה.
לעומתן ישנן כספות גדולות יותר בעלות מנגנוני שמירה ונעילה חזקים יותר המשמשים לא פעם ככספות למשרד או לבית עסק והן דורשות שימוש לא פעם בכלים כבדים לפריצה חמה של הכספת.
כספות מהסוג הזה הן כמובן כספות כבדות וכספות משוריינות.
בתוך המאגר הגדול הזה של הכספות השונות נמצאות גם כספות חסינות אש היכולות להופיע במגוון צורות למטרות כאלה ואחרות. השירות שלנו של פריצת כספות מתאים כמובן עבור כולן.

כאשר מדובר בעבודה עם כספת אנחנו מקפידים תמיד לשלוח רק עובדים מנוסים בעלי וותק שאנחנו יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

אנחנו מכירים את הרגישות סביב תחום הכספות ולכן לא מוותרים ודואגים שלכל העובדים שלנו תהיה תעודת יושר ממשטרת ישראל.

העבודה תתבצע כמו במקרים האחרים במהירות הנדרשת ללא בזבוז זמן מיותר באדיבות ואחריות.

מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בפסגת זאב 24/7

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 שמנו לעצמנו כמטרה לא לוותר על איכות השירות ומהירות השירות תוך הקפדה על כך שהמחירים על ביצוע העבודה יהיו הוגנים ומשתלמים. אנחנו מכירים את גודל המצוקה כאשר עומדים מול תקלה כזו או אחרת חסרי אונים. לכן, חשוב לנו שתקבלו שירות מקצועי בכל מצב. אצלנו, מבצעים החלפת מנעולים בפסגת זאב עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו עובדים עבורכם מסביב לשעון כדי שתמיד תדעו כי יש על מי לסמוך ולאן לפנות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות הפורטל שלנו וליהנות מקבלת שירות מקצועי במהירות.

מנעולנים בפסגת זאב 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247