להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אין דבר מתסכל יותר מלעמוד באמצע הלילה או תוך כדי יום עמוס לעייפה מול דלת או מנעול שלא עובדים כמו שצריך. החיים האינטנסיביים בהם אנו חיים לא נותנים לנו בדרך כלל מקום לנשום אז בטח שאין לנו עכשיו זמן להתמודד עם התקלה הזו שנפלה עלינו מהשמיים. לכן, חשוב שנדע איך למצוא מנעולן בכפר יונה שידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות וביעילות. בשביל זה הקמנו את הפורטל של "מנעולנים 247" כדי להעניק לכם שירות מסביב לשעון על ידי אנשי המקצוע הטובים בשוק.

מנעולן בכפר יונה זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בכפר יונה מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בכפר יונה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בכפר יונה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בכפר יונה?

כאשר אנחנו מתייחסים לעבודת המנעולנות אנחנו כוללים בפנים טווח רחב של עבודות שונות. בניגוד לפורץ מנעולים או חשמלאי, לא מדובר בפתרון בעיה נקודתית, פריצה של מנעול או תיקון מנגנון בדלת חשמלית בלבד. מדובר כאן על תחום רחב המכיל בתוכו את כל אלה ויותר. עולם המנעולנות נוגע במנגנון הנעילה של הרכב שלנו, להלן – הקודן של הרכב, ממשיך בתיקון המשקוף והכנסה טובה יותר של הדלת ולפתיחה של מנעולים שונים, פריצת כספות, החלפה של צילינדר פרפר וסוגים נוספים.

נשאלת השאלה המוצדקת: למה למעשה צריך מישהו שיודע לעשות את כל הדברים הללו? הרי אלו ואלו יודעים לפתור את הבעיה. התשובה היא שזה לא ממש נכון. תקלה לא מתרחשת כך סתם. היא בדרך כלל נוצרת בעקבות שחיקה של כל מנגנון הנעילה בנקודות שונות בתוך המערכת. אולי אנחנו רואים רק מנעול פגום אבל זה ממש לא אומר שהדלת בסדר. בשביל לפתור את הבעיה מהשורש צריך להיעזר במנעולנים בכפר יונה המבינים את התחום לעומק.

כמה עולה שירות של מנעולן בכפר יונה?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בכפר יונה

מטבע הדברים התחום הראשון והמשמעותי ביותר בעבודת המנעולנות היא עבודה עם מנעולים. העולם שלנו לא עומד במקום. ההתפתחות הטכנולוגית משפיעה על שוק המנעולים בדרכים שונות ומגוונות.

אנחנו חיים בעולם בו אנחנו לא מוכנים להתפשר ורוצים רק את הטוב והמתאים לנו ביותר. עולם המנעולים לא נפרד מהעולם החדש וחברות רבות בוחרות לייצר מנעולים מגוונים כדי להתאים את עצמן לסוגים שונים של צרכים.

המנעולים המוכרים בתחום הזה הם: מנעול צילינדר (מנעול בעל מנגנון נעילה מכני עליו נפרט עוד רבות בהמשך), מנעול צירופים (מנעול שניתן לפתוח בעזרת צירוף מספרים מסוים), מנעול חבוי (מנעול לא נראה), מנעול ביומטרי (מנעול שפותחים בעזרת טביעת אצבע), מנעול חשמלי (מנעול עם מנגנון נעילה חשמלי) ועוד.

כאמור, תקלות יכולות להתרחש בכל מקום בכל שעה. אנחנו לא חושבים שאתם צריכים לחכות דקה מעבר לנדרש כדי להמשיך בסדר יומכם העמוס. הפורטל שלנו נוצר באופן כזה שיבטיח הגעה מהירה של פורץ מנעולים מוסמך בכפר יונה ללא דיחוי. המנעולנים שלנו מצוידים כולם בכלים איכותיים ובידע המתאים לביצוע כל פעולה.

במרבית המקרים תתקיים איתכם שיחה טלפונית מקדימה של מנעולן בכפר יונה כדי לקבל תמונה ברורה של אופי התקלה.
ההמלצה שלנו היא לא לחסוך במידע. ככל שתתנו לנו יותר מידע כך נוכל להעניק שירות ממוקד ומקצועי יותר.

מנעולן בכפר יונה מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בכפר יונה

לדלתות מגוון שימושים. על פניו לדלת יש תפקיד אחד מוגדר: להגן. הדלת מגינה על המחסן, מגינה על ארון החשמל, על הבית או המשרד. בנוסף, תפקידה של דלת הוא גם עיצובי. דלת היא שער הכניסה למקום חדש. תתארו לעצמכם משרד שהדלת שלו נראית כמו דלת למחסן או בית שהדלת שלו עשויה מהחומרים מהן מיוצרות דלתות לממ"ד. כמו שאנחנו יכולים להבין צרכים שונים מביאים ליצירת דלתות שונות.

כאשר מנעולן בכפר יונה ניגש לטפל בדלת הוא לא רק מתקן את הבעיה הוא עובד עם חומר. חומרים שונים מצריכים טיפול בעזרת כלים שונים ובדרכים אחרות זו מזו. לכן, כאשר אנחנו חושבים על עולם הדלתות אנחנו למעשה חושבים על אופי הדלת, לשם מה היא מיועדת ומה דרך הטיפול הטובה ביותר עבורה.

בנוסף, לדלת יש מעטפת שלמה כמו משקופים או בלטות על הרצפה המיוצרים באופן כזה שיעזור לדלת להיכנס לתושבת שלה בהתאמה. לפעולה של תיקון המעטפת אנחנו קוראים 'כיוון דלתות'. לא תאמינו כמה טיפול במעטפת יכול להשפיע על מזעור נזקים לאורך השנים.

בין השירותים שלנו תוכלו למצוא: החלפה ותיקון דלתות ממ"ד, דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות למשרד, דלתות כניסה, דלתות פנים ועוד.

כאמור, שירות פריצת דלת בכפר יונה מתחיל באבחון אופי הדלת והמטרה לשמה היא נועדה. גם במקרה הזה המטרה הראשונה מבחינתנו היא שלא תישארו לבד.

במידה ומדובר בתקלה קריטית אותה יש לפתור בהקדם נשלח אליכם ללא דיחוי פורץ דלתות מוסמך בכפר יונה שיעזור לכם לעבור את המהמורה הזו.

במידה ותרצו להתקין דלת חדשה אנחנו ממליצים להתייעץ איתנו לפני כן לגבי הדלת המתאימה עבורכם ביותר במסגרת התקציב והרצונות שלכם.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בכפר יונה

מנעול צילינדר זה המנעול הפופולארי בעולם כולו. מדובר על מנעול הפועל בעזרת פטנט מכני פשוט עד כדי כך שיש עדויות לכך שהשתמשו במנעול הזה עוד בימי מצרים העתיקה.

מנעול צילינדר מופיע בצורות שונות ומיועד למגוון רחב של צרכים. כגון:

  • צילינדר לשון: מנעול צילינדר פשוט יחסית.
  • צילינדר גלגל: מנעול צילינדר שלמנגנון שלו מחובר גלגל שיניים.
  • צילינדר כפתור: מנעול צילינדר שמוצמד לו מפתח קבוע בצד הפנימי של הדלת.
  • צילידנר אחיד: קבוצה של מנעולי צילינדר הנפתחים בעזרת מפתח מאסטר אחד. נפוצים מאוד בבתי מלון וכיוצא באלו.
  • צילינדר עם כרטיס חכם: מנעול צילינדר אותו ניתן לפתוח רק באמצעות כרטיס חכם.

בנוסף, צריך להבין כי חברות המנעולים מתהדרות כל אחת במנעול צילינדר בן המותג שלה. לעיתים יקרא המנעול בשם החברה אבל צריך לזכור כי למעשה מדובר במנעול צילינדר.

דוגמאות למנעולים מהסוג הזה הם: ייל סמארט, צילינדר מגנום ,MT5 של מולטילוק, צילינדר רב בריח ועוד.

העבודה על מנעול צילינדר לא שונה במהותה מעבודה עם כל מנעול אחר.

גם כאן נעשה הכל כדי שלא תישארו לבד. גם במקרה הזה אנחנו מתחייבים להביא לכם את השירות הטוב ביותר בסטנדרטים גבוהים כי בכל הקשור לביטחון שלכם אנחנו חוזרים ואומרים כי מגיע לכם רק הטוב ביותר. במקרה של החלפה תקבלו מנעול חלופי העומד בתקנים מחמירים.

במידת הצורך מנעולן בכפר יונה יכול גם לשכפל לכם מפתחות כדי שתוכלו לחזור לשגרת חיים תקינה בהקדם האפשרי.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בכפר יונה

עולם הכספות הוא עולם בעל ניואנסים ייחודיים לתחום. מדובר למעשה בקופסא סגורה בעלת מנגנון הגנה פנימי. מקרה של כספות אין למעשה השפעה של גורמים חיצוניים על פעולת הכספת וטוב שכך.

הכספות הנפוצות בשוק הן: כספות ביתיות, כספות משרד, כספות משוריינות, כספות כבדות, כספות חשמליות ועוד. שירות פריצת כספות מתאים לכולן.
חשוב לזכור כי לעיתים מנגנון הנעילה של הכספת כולל יותר ממנגנון אחד וכל תיקון צריך להיעשות לגופו של עניין.

אנחנו יודעים כמה טיפול בכספות עלול להעלות תחושות של אי נוחות ולכן חשוב לנו לציין כי בכל הקשור לכספות אנחנו שמים את הרגישות בעבודה במקום הראשון.

לכל מנעולן בכפר יונה אותו תזמינו באמצעות הפורטל שלנו יש תעודת יושר ממשטרת ישראל. בכל הקשור לכספות אנחנו לעולם נשלח רק את הטובים ביותר למשימה.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בכפר יונה עם פורטל מנעולנים 247

אצלנו ב"מנעולנים 247" אין מקום לפשרות. העובדים שלנו נבחרים בקפידה מתוך דאגה לשלומכם ושלום יקירכם. אנחנו מאמינים כי תיקון צריך להיעשות פעם אחת. אנחנו לא רוצים ליצור מצב בו תיקון לא נכון יביא לנזקים גדולים יותר בעתיד מה שידרוש מכם לחזור אלינו שוב ושוב. אנחנו מקפידים על בחירה של צוות מקצועי, איכותי ומיומן בעל ניסיון כזה שיבטיח פתרון משורשה של הבעיה.

אנחנו מזמינים אתכם לא להסס וליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל עוד היום לצורך החלפת מנעולים בכפר יונה ולמגוון שירותי מנעולנות נוספים ואנו נגיע אליכם במהרה לביצוע התיקון הנדרש.

מנעולנים בכפר יונה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247