להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

פורטל מנעולנים 247 נועד להבטיח כי תוכלו לקבל בכל שעה שירות של מנעולן בכפר סבא – אמין, יעיל, במחירים נוחים ומשתלמים. המקצוענים של פורטל מנעולנים 247 מוכוונים לטפל במגוון רחב של בעיות ותקלות מהחלפת צילינדר ועד לפריצת כספות על שלל סוגיהן. השירות שלנו ניתן לכל הלקוחות, בין אם במגזר הפרטי ובין אם במגזר הציבורי. כאשר אתם עוסקים בביטחון שלכם ושל בית העסק שלכם, אסור לכם להתפשר. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי הפורטל שלנו כדי לקבל את השירות הטוב ביותר!

מנעולן בכפר סבא זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן בכפר סבא מחיר ללא תחרול החל מ 150 ₪
שירות מנעולנים בכפר סבא לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בכפר סבא בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת מנעולן בכפר סבא חייגו: 072-372-8445

 

מנעולן בכפר סבא

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בכפר סבא?

יש מספר מקרים בהם נדרשת קריאה למנעולן בכפר סבא: כאשר יש להתקין מנעול חדש בבית או בבית העסק, במקרה בו יש להחליף מנעול עקב שחיקה של המנעול או פריצה וכמובן – כאשר יש לפתוח דלת לה אבד המפתח, לפרוץ כספת, נטרול ותיקון מערכות אזעקה ועוד. העולם שלנו מתקדם כל הזמן, הטכנולוגיה מתפתחת ואיתה גם שוק המנעולים, דבר הדורש ממנעולנים בכפר סבא ובכלל, ידע מקצועי רב במגוון נושאים רחב. מנעולן טוב הוא זה שיש לו את היכולת לשכפל מפתח, לפרוץ את המנעול, לייעץ לכם על המנעול הטוב ובטוח ביותר לביתכם הפרטי או לבית העסק שלכם וכל זה בנשימה אחת. כמו כן מנעולן מקצועי הוא זה היכול לתת מענה לבעיות נעילה שונות ברכבים: אם זה בתיקון קודן לאוטו או בפריצת הדלת למציאת המפתח שנותר מאחור. איש מקצוע טוב בימים כמו אלה נדרש, מעבר לידע תיאורטי גם לחשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, גמישות והשאלת ידע מנושא אחד לאחר. אין ספק כי מנעולן טוב ומקצועי בכפר סבא יכול לחסוך לכם הרבה עבודה ולהשאיר אתכם בראש שקט.

כמה עולה שירות מנעולן בכפר סבא?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע?

פורץ מנעולים בכפר סבא

שירות של פורץ מנעול בכפר סבא מתייחס לפתרונות עבור מנעולי צילינדר, מנעולי צירופים (מנעול המורכב מצירוף מספרים בו נהוג להשתמש בכספות וכיוצא באלו), מנעולים חשמליים (מנעולים שמנגנון הנעילה שלהם מבוסס על חשמל בניגוד למנעולים אחרים להם מנגנון נעילה מכני), מנעולים ביומטרים (מנעול מיוחד המבוסס על טביעת אצבע של המוגדרים בתוכנת הנעילה), מנעול עליון, מנעול חבוי ועוד.
השירות תקף כמובן גם למנעולים חיצוניים שלא מותקנים על דלתות בהכרח וכן, בכל הקשור להחלפת מנעול פלדלת (שאלו את המנעולן לגבי השירות).

המנעולנים שלנו מקבלים הכשרה מקיפה גם בתחומים האלה. מגיעים במהירות מרגע הקריאה, מצוידים במגוון הכלים הרחב ביותר בשביל לפתור כל בעיה שעלולה להיווצר. מטרת העל במהלך פריצה של מנעול זה או אחר היא להסב כמה שפחות נזק לדלת ולשמור אותה תקינה ועובדת.

בזמן פניה לפורץ מנעולים מוסמך בכפר סבא יש להקפיד על מסירת כל המידע הרלוונטי עוד בזמן השיחה הראשונית, כדי שבעל המקצוע אותו הזמנתם יגיע עם כל הכלים המיוחדים הדרושים לו לפתרון הבעיה, ידע לאיזה סוג של אירוע הוא מגיע וכך יוכל לעשות עבורכם את העבודה במקצועיות ובמהירות הנדרשת.

מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בכפר סבא

מנעולן דלתות מספק שירות פריצת דלת בכפר סבא כוללת פריצה של דלתות כניסה, דלתות עשויות עץ, דלתות עשויות פלדה, דלתות לממ"ד וכדומה.

פריצה של דלת ע"י מנעולן בכפר סבא כוללת תשאול מדויק של הלקוח על סוג הדלת. לאחר מכן בדיקה של כיוון הדלת תוך שימוש במכשור מיוחד שנועד לשמור על הדלת כמה שניתן בלי לפגוע בה.

שימו לב כי בעל מקצוע טוב ומקצועי לא ישאיר אתכם לבד. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 נלך איתכם את כל הדרך ונעזור לכם בבחירת מנעול חדש ונכון לדלת שלכם. בבית מגורים לרוב ישנן דלתות מסוגים שונים. לכל דלת יש להתאים את המנעול הנכון והמדויק עבורה.
אצלנו בפורטל מנעולנים 247 יקפידו להביא לכם את הקבלה והאחריות למנעול החדש. האחריות הסטנדרטית למנעול היא לרוב נעה בין שנה עד חמש שנים לכל היותר.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בכפר סבא

גם עולם מפתחות הצילינדר הוא עולם רחב ומגוון.
הוא מתחיל בצילינדרים פשוטים כמו: צילינדר לשון, צילינדר גלגל (הפועל באמצעות גלגל שיניים פנימי), צילינדר כפתור (דומה למנעול צילינדר רגיל מעט מתוחכם יותר), צילינדר אחיד (צילינדר אחיד נותן את האפשרות לפתוח כמה דלתות בעזרת מפתח אחד). וממשיך למנעולי צילינדר מורכבים יותר כמו צילינדר הנפתח באמצעות כרטיס חכם וכו'.

אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים על שימוש במנעולי הצילינדר הטובים והאיכותיים בשוק.
בניהם: רב בריח, MT5, מגנום, ייל ועוד.
אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי שירות טוב הוא כזה שנעשה פעם אחת. לכן, שמנו לנו למטרה להעניק את השירות באמצעות הכלים האיכותיים ביותר כדי שלא תחפשו איש מקצוע שוב תקופה ארוכה.

כאמור, גם במקרה הזה של החלפת מנעול צילינדר פרוצדורת ההחלפה מתחילה בראש ובראשונה בתשאול ממוקד של הלקוח לגבי סוג הצילינדר שזקוק להחלפה. לאור מידת הדחיפות הנדרשת, בהתאם לרצונכם ולשיקול דעתו של איש המקצוע ניתן כמובן להחליף את מנעול הצילינדר הקיים במנעול צילינדר אחר המתאים לכם יותר.
כאמור, עולם מפתחות הצילינדר רחב ומגוון. ניתן למצוא, ברחבי הרשת אינספור הדרכות על הדרך הנכונה והיעילה להחלפת הצילינדר שלכם. כמובן, כמו תמיד, איש מקצוע איכותי ואמין יכול לחסוך לכם זמן רב וכסף יקר. איש מקצוע יעשה עבורכם את העבודה במהירות ללא מאמץ מיותר מצדכם וישאיר אתכם עם ראש שקט.מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בכפר סבא

שירות של פורץ כספות בכפר סבא מתייחס לפריצה של כל סוגי הכספות, החל מכספות ביתיות ועד משרדיות, והחל מכספות דיגיטליות עד כספות כבדות, משוריינות ועוד.

עולם הכספות מחולק לשלושה סוגי כספות מרכזיים:

  1. כספות קטנות – בהן ניתן לשמור כמה חפצים אישיים (כמו אקדח, דרכונים וכיוצא באלו) או מעט כסף. כספות מהסוג הזה בדרך כלל יותר קלות לפריצה ומכיוון שכך – חשוב שיפרוץ אותה בעל מקצוע מיומן שישמור על שלמותה.
  2. כספות כבדות – כספת בעלת משקל, אותה קשה לקחת בשלמותה במקרה של גניבה. כספת מסוג זה לרוב תהיה צמודה לקיר. פריצה של כספת כבדה תהיה לא פעם 'פריצה חמה', משמע, יידרש שימוש בכלי חשמלי כדי לפרוץ אותה.
  3. כספות משוריינות – כספת העומדת בתקנים מחמירים אותה יש לפרוץ במומחיות בעזרת כלים מיוחדים המיועדים לפריצה מסוג זה.

עולם הכספות הוא עולם רחב המתפתח כל הזמן. שימוש בכספות הפך בשנים האחרונות לנפוץ ואיתו מופיעים גם מנגנוני נעילה שונים אותם לא הכרנו בעבר. מה שמחייב את בעל המקצוע למיומנות רבה וידע רחב בתחום.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 עוברים הכשרה רחבה ומקיפה המאפשרת להם למצוא פתרונות מקצועיים ומיידיים גם למקרים שלא נחשפו אליהם בעבר.

כמו במקרים אחרים, פריצת כספת דורשת עדינות ומיומנות רבה. כאמור, גם כאשר אנו מתייחסים לכספות, שווה לעדכן כבר בשיחת הטלפון הראשונה באיזה סוג כספת מדובר והאם יש דגשים מיוחדים הנוגעים לכספת שלכם.

בנוסף, יש לזכור כי פריצה של כספת הוא עניין רגיש. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מקבלים כחלק מההכשרה שלהם תעודת יושר מהמשטרה ומבטיחים לשמור על הציוד והפרטיות שלכם לאורך כל הדרך.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בכפר סבא 24 שעות ביממה

זה לא נעים להיתקע עם מפתח במנעול, כספת שלא נפתחת או עם דלת תקועה. הסיטואציה הזו קשה, מלחיצה ולא נעימה. בדיוק בשביל הרגעים האלו אתם צריכים להיות בטוחים שיהיו שם אנשי מקצוע מיומנים הזמינים עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. מנעולן בכפר סבא מזמינים רק בפורטל מנעולנים 247 אשר מבטיחים לתת לכם את העבודה הטובה ביותר תוך שימוש בחומרים האיכותיים בשוק בכל שעות היממה. למנעולנים של פורטל מנעולנים 247 רישיון מלא ותעודת יושר. הוותק והניסיון בתחום מאפשרים למנעולנים להעניק לכם שירות החלפת מנעולים בכפר סבא 24 שעות ביממה, לפתור מגוון רחב של בעיות ותקלות שונות בזמן קצר ובמקצועיות.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לקבלת שירות אמין ומקצועי של מנעולן בכפר סבא.

מנעולנים בכפר סבא 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247

להזמנת פורץ מנעולים בכפר סבא חייגו: 072-372-8445