להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 יודעים שלפחות פעם אחת במהלך חייכם תצטרכו סיוע מקצועי של מנעולן. פעמים רבות תצטרכו עזרה ברגעים לא פשוטים בהם תקלות קורות במפתיע. לכן אתם צריכים את אנשי המקצוע הטובים וההגונים ביותר שילוו אתכם ברגעים האלה ויספקו לכם תיקון ואיכותי. פעמים רבות תקלה לא מתרחשת רק בדלת או רק במנעול. במרבית המקרים מדובר על שילוב של תקלות מסוגים שונים המצריכים ידע במגוון נושאים. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 עוברים הכשרה מקיפה המכינה אותם לפתרון תקלות רבות מסוגים שונים. כדי שיהיה לכם קל ונוח למצוא מנעולן במזכרת בתיה. הקמנו למענכם את הפורטל של מנעולנים 247 כדי שיהיה זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה.

מנעולן במזכרת בתיה זמין 24 שעות ביממה

מנעולן במזכרת בתיה מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך במזכרת בתיה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן במזכרת בתיה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן במזכרת בתיה?

קיים בלבול נפוץ בין מנעולן לבעלי מקצוע אחרים כמו פורץ דלתות וכיוצא באלו. בניגוד לפורץ דלתות המומחה בפריצה של דלתות ומנעולים בלבד, מנעולנים במזכרת בתיה יודעים גם להתקין דלתות ולהחליף מנעולים בהתאם לצורך ולמעשה לתקן את הבעיה כך שהדלת והמנעול יחזירו לפעילות תקינה במהירות.

שוק המנעולים מתחדש ומתפתח כל הזמן כך שפעמים רבות על המנעולן למצוא פתרון המשלב תחומי ידע שונים. בנוסף, למנעולן ידע ברכבים וכספות. מנעולן במזכרת בתיה הוא למעשה איש המקצוע לו תקראו במקרה של תקלה בקודן של הרכב, צורך בפריצה של כספת, מנעול שלא עובד או משקוף של דלת שהתמוטט. כל אלה שייכים לעבודת המנעולן. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 פזורים בכל הארץ ומוכנים לכל קריאת חירום. בכל מה שקשור לביטחון שלכם והביטחון של יקירכם, מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר.

כמה עולה שירות מנעולן במזכרת בתיה?

סוגי שירותים

כיצד השירות מתבצע?

פורץ מנעולים במזכרת בתיה

בכל הקשור למנעולים יש להדגיש כי מנעולים לא תמיד מיועדים רק לדלתות. ישנם מנעולים של מחסן או של ארון עם ציוד. השירות תמיד צריך להתאים לסוג המנעול ולמטרה לשמה הוא מורכב במקום המסוים הזה.
כאמור, שוק המנעולים גדל בשנים האחרונות והביא לעולם מנעולים רבים המיועדים לדברים שונים. לא נוכל לתאר כאן את כל המנעולים הקיימים בשוק. נתייחס במספר מילים לנפוצים שבהם.

  • מנעול צילינדר: מנעול שכיח מאוד בעל מנגנון מכני פשוט יחסית.
  • מנעול צירופים: מנעול הנפתח בעזרת צירוף של מספרים.
  • מנעול חשמלי: מנעול הנפתח באמצעות מנגנון דיגיטלי.
  • מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת.
  • מנעול חבוי: מנעול אותו לא רואים.
  • מנעול ביומטרי: מנעול הנפתח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה.

השירות מספק גם החלפת מנעולים כמו החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעולים לדלתות פנים ועוד.

השירות מתבצע על ידי פורץ מנעולים מוסמך במזכרת בתיה המכיר את העבודה על בוריה. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 זמינים מסביב לשעון ומוכנים לכל אירוע חירום.

למנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מעין 'מעבדה ניידת' המאפשרת להם לשכפל מפתחות לבני הבית במקרה בו צריך להחליף את המנעול כולו.

מנעולן במזכרת בתיה מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות במזכרת בתיה

שירותי פריצת דלת במזכרת בתיה מתאימים לדלתות מסוגים שונים. ביניהן דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לבית, דלתות למשרד ועוד.

המנעולנים של "פורטל מנעולים 247" מומחים בתיקון של כל סוגי הדלתות המוזכרות לעיל.

בנוסף, ניתן לקבל שירות המכונה: 'כיוון דלתות', משמע, טיפול בכל הקשור במעטפת הדלת.

השירות מתבצע בראש ובראשונה בשיחה עם הלקוח כדי שזו תיתן למנעולן במזכרת בתיה תמונה מהימנה על טיב התקלה ואופייה כדי שזה ידע לתת את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר במהירות וביעילות. אנחנו ממליצים לנצל את השיחה המקדימה כדי לתת את כל המידע הרלוונטי ולא לחסוך בפרטים כל זה יעזור למנעולן להתמקד ולתקן ביעילות ומהירות את התקלה.

הייחוד של העבודה עם דלתות הוא הדגש שיש לשים על סוג החומר ממנו עשויה הדלת ולמה היא משמשת. אין להתייחס לדלת שנועדה לממ"ד באופן בו נתייחס לדלת העשויה עץ. דלת כניסה לבית שונה לעיתים מדלת כניסה של בית עסק. לכן לכל עבודה עם דלת אנו שולחים מתקין דלתות מוסמך לביצוע העבודה.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר במזכרת בתיה

מנעול צילינדר הוא מהמנעולים השכיחים בשוק הישראלי. מנעול צילינדר מבוסס על מנגנון מכני שהיה בשימוש עוד במצרים העתיקה. מדובר על מנעול הנפתח בעזרת פינים השומרים על לשונית הדלת. כאשר מסיטים את הפינים לצד אחד הלשונית יוצאת ונועלת את הדלת. אם נסובב את הפינים לצד השני הלשונית תיכנס בחזרה והדלת תפתח.

מנעול צילינדר מיוצר ע"י חברות רבות בשוק. הנפוצות שבהן הן: צילינדר רב בריח, מולטילוק, ייל סמארט ו- MT5.
מנעולי צילינדר שונים מעוצבים בדרכים שונות ומסווגים על פי מחיר והמטרה שלהם. דוגמאות לכך הן:
מנעול צילינדר גלגל (מנעול צילינדר פשוט, לו מחובר גלגל שיניים), צילינדר כפתור (מנעול שמפתח קבוע מחובר אליו מהצד הפנימי של הדלת), צילינדר עם כרטיס חכם (מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם), צילינדר אחיד (קבוצה של מנעולי צילינדר הנפתחים בעזרת אותו מפתח מאסטר אחד) ועוד.

גם כאן העבודה מתחילה בהבנה של המקרה ועבודה בהתאם.
במקרה הצורך תתבצע החלפה של המנעול. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים על עבודה עם מנעולים איכותיים שאנחנו מכירים בהם ככאלה שניתן לסמוך עליהם שיעבדו בצורה תקינה שנים רבות.ההמלצה שלנו היא להיוועץ במנעולן במזכרת בתיה לפני ההחלפה כדי שתבחרו במנעול טוב ואיכותי. לעיתים שווה להשקיע סכום כסף נוסף פעם אחת בשביל להבטיח מנעול שיעבוד כמו שצריך לאורך זמן.בסיום ההחלפה תקבלו אחריות מלאה על המנעול ועל העבודה עצמה.מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות במזכרת בתיה

אם בעבר כספות היו מנת חלקם של בתי עסק בודדים בלבד הרי שהיום השימוש בכספות הפך לשכיח במשקי בית ישראליים רבים.
בשוק קיים מגוון גדול של כספות מסוגים שונים.
גם כאן קצרה ידינו מלפרט על כל מגוון הכספות הגדול הקיים בשוק, אך נתייחס לנפוצות שבהן:

  • כספות ביתיות: כספות פשוטות יחסית וקטנות שתפקידן בדרך כלל הוא להגן על חפצים בעלי ערך סנטימנטלי רב.
  • כספות משרד: כספות המיועדות לבתי עסק. במרבית המקרים הן ילוו במערכות הגנה מתקדמות יותר ותפקידן יהיה להגן על ציוד רגיש וכסף.
  • כספות כבדות: כספות שמשקלן מונע גניבה של הכספת כולה.
  • כספות משוריינות: כספות המורכבות משתי שכבות. אחת קלה יותר והשנייה כבדה. העובי של קירות הכספת מקשה על פריצתה.
  • כספות דיגיטליות: כספות להן מנגנון נעילה חשמלי ולא מכני בלבד.
  • כספות חסינות אש: כספות עשויות חומר מיוחד המונע שריפה של התכולה.

החלוקה בין סוגי הכספות היא לא אבסולוטית. יכולים להתרחש מצבים בהם כספת היא גם משוריינת וגם חסינה לאש.

פריצת כספות הוא תחום רחב. זה מתחיל בפריצה מכנית של כספות באמצעים עדינים השומרים על מנגנון הנעילה של הכספת ונגמרים בפריצה באמצעות כלים חמים במקרה של כספות משוריינות וכיוצא באלו.

תחום הכספות זה תחום רגיש ולכן למשימות כאלה נשלחים רק פורצי כספות מוסמכים בעלי רישיון ותעודת יושר ממשטרת ישראל.

מחיר החל מ – 200 ₪

מנעולנים במזכרת בתיה עשרים וארבע שעות ביממה

כאמור, המנעולנים שלנו נמצאים פה בשבילכם כדי שתהיו בטוחים כי בכל מה שקשור לביטחון שלכם ושל יקירכם אתם מקבלים רק את הטוב ביותר. אנחנו מאמינים כי עבודה טובה היא זו הנעשית פעם אחת ושומרת עליכם עם ראש שקט זמן רב לאחר מכן. המנעולנים שלנו עוברים הכשרה מקיפה במגוון רחב של תחומים וישמחו לעזור לכם בכל דבר. הוותק והניסיון הם אבני היסוד של מתן שירות מקצועי. אצלנו מתבצעת החלפת מנעולים במזכרת בתיה עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לטפל בבעיה שלכם במהירות.

מנעולנים במזכרת בתיה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247