להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו אוהבים להיות בשליטה כל הזמן. אנחנו שולטים על החיים שלנו, מתמקצעים בעבודה שלנו ואין שום סיבה שבכל הקשור לבית שלנו לא נעשה את אותו הדבר. אמנם כאשר זה מגיע לתיקונים בבית יש לנו נטייה לחפש מישהו אחר שיעשה עבורנו את העבודה אבל אין שום סיבה כי העבודה לא תיעשה במהירות ויעילות על הצד הטוב ביותר. בדיוק בשביל זה הקמנו את "מנעולנים 247" – פורטל חדש שמטרתו חיבור ביניכם לבין מנעולן במעלה אדומים בכל שעה.

מנעולן במעלה אדומים זמין 24 שעות ביממה

מנעולן במעלה אדומים מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך במעלה אדומים בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן במעלה אדומים

באילו מקרים יש להזמין מנעולן במעלה אדומים?

מנעולנות זה שם קוד לטיפול בכל הנוגע למנגנוני נעילה שונים הנמצאים למעשה בכל מקום בחיינו. אנחנו לעיתים לא שמים לב אבל מנגנוני נעילה נמצאים שם תמיד. בין אם מדובר על מנגנון הנעילה של הרכב, או במנגנון ההגנה של הכספת, בין אם מדובר בארון החשמל שבחוץ או בדלת הכניסה למשרד. מכאן ניתן להבין כי עבודתו של מנעולן במעלה אדומים ובכלל היא עבודה רחבת היקף הדורשת מיומנות וידע גבוהים במספר תחומים לא מבוטל על מנת לפתור כל תקלה בכל פעם מחדש.

הטכנולוגיה מגיעה לכל פינה ודורשת מאיתנו למצוא דרכים חדשות ויעילות יותר ויותר להפקת מנעולים חדשים ודלתות הממלאות את הצרכים המדויקים לכל לקוח ולקוח. עבודת המנעולנות משתבחת ומתפתחת בהתאם. מנעולנים במעלה אדומים צריכים להיות בעלי ידע רחב, מעודכנים במתרחש כל הזמן, יצירתיים עם חשיבה מחוץ לקופסא. כל אלו יבטיחו טיפול מתאים ונכון בכל מקרה ומקרה.

כמה עולה שירות של מנעולן במעלה אדומים?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים במעלה אדומים

כאשר רובינו חושבים על פורץ מנעולים עולה לנו דימוי של אדם המכניס חפץ חד כזה או אחר לחור המנעול במטרה לפרוץ את הדלת הנעולה. אלא שהמנעולים שלנו ממש לא נראים ככה יותר. מנעולים מופיעים בצורות רבות ומגוונות וממלאים בכל פעם תפקידים אחרים.

כפי שניתן להניח קיימים בעולם אינספור מנעולים ואין לנו כל יכולת לפרט על כולם כאן במאמר הזה. כן נציין את המנעולים המוכרים ואיך ניתן לזהות אותם.

מלבד תיקון המנעולים המוכרים ניתן לקבל שירות של החלפת מנעולים באחרים בעיקר מנעולים שנוצרו בקרב חברות המנעולים המוכרות כמו החלפת מנעול פלדלת וכיוצא באלו.

המנעולים הנפוצים ביותר הם: מנעול חשמלי (מנעול שמנגנון שלו מתבסס על חשמל), מנעול צילינדר (מנעול שמנגנון הנעילה שלו מבוסס על מנגנון מכני), מנעול צירופים (מנעול הנפתח רק ע"י צירוף מספרים מסויים), מנעול ביומטרי (נפתח באמצעות טביעת אצבע) וכן הלאה.

כולנו יודעים כמה זה לא נוח להתמודד עם תקלות המגיעות תמיד בזמן לא טוב.אנחנו תמיד ממהרים לאיזה מקום, תמיד בלחץ ובעומס ותקלות הן הדבר האחרון שאנחנו צריכים על הראש. זו הסיבה בגללה חשוב לנו שהסיוע יגיע במהירות הגבוהה ביותר אותה אנחנו יכולים לספק.

הפורטל של "מנעולנים 247" בנוי באופן כזה שיאפשר הגעה מהירה של פורץ מנעולים מוסמך במעלה אדומים ללא עיכובים מיותרים וזמן מבוזבז כדי לאפשר לחיים לחזור למסלולם בהקדם האפשרי.

מנעולן במעלה אדומים מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות במעלה אדומים

לעיתים אנחנו כאנשי מקצוע מתפתים לומר כי בתחום שלנו יש אלמנט של יצירה ואפילו כמעט אמנות. אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר הרי אנחנו מופקדים בסך הכול על תקינות הדלת והמנעול, אלא שכאשר אנחנו נכנסים לעובי הקורה אנחנו מגלים כי מדובר בהרבה יותר מכך.

דלתות עונות בחיינו על שני צרכים. הצורך הראשון כמובן הוא להיות מחסום פיזי שימנע הגעה של אורחים לא קרויים. הפונקציה השנייה אותה ממלאת הדלת היא פונקציה עיצובית אסתטית. אסתטיקה הוא מרכיב בלתי נפרד מהדלתות בבית או במשרד. מדובר בחפץ גדול ודומיננטי ואנחנו רוצים שהוא יבוא טוב בעין לנו, לאורחים וללקוחות פוטנציאלים.

בשוק קיימות מספר דלתות מוכרות כגון דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד ועוד.
יש דלתות המתאימות יותר כדלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ וכן הלאה.
תוכלו לקבל ממנעולן במעלה אדומים שירות המאפשר סגירה תקנית של הדלת באמצעות תיקון מעטפת הדלת. מה שנקרא: 'כיוון דלתות'.

גם כאן חשוב לנו להגיע במהירות לכל תקלה ולתת פתרונות יעילים לפריצת דלת במעלה אדומים במחירים שווים לכל כיס.
העבודה צריכה תמיד להיעשות באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח. זו הסיבה בגללה אנחנו מקפידים על תשאול של הלקוח על ידי איש המקצוע כדי לקבל תמונה ברורה על המתרחש.
לפעמים קשה לנו לדמיין את זה אבל יש מקרים בהם קוראים למנעולן במעלה אדומים אפילו עבור דלת שלא צריכה תיקון אלא רק פריצה, זה במקרה בו אחד מבני הבית או המשרד שכח את המפתח.

לעיתים מדובר בתיקון מורכב המקיף חלקים נכבדים ממנגנון הנעילה, הדלת עצמה ומעטפת הדלת.
לכן ההמלצה שלנו היא לא להמעיט פרטים במהלך השיחה המקדימה עם המנעולן. כל מידע יכול לסייע לנו לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר במעלה אדומים

אנחנו יודעים שזה נראה מוזר. למה שבתוך מאמר שלם המתייחס לעבודת מנעולנים נטריח אתכם בפרטים רבים על מנעול מסוג אחד בלבד. אלא שקשה לנו להסביר עד כמה מנעול צילינדר נפוץ ועד כמה אנו פוגשים מנעול צילינדר ממש בכל מקום בחיינו.

מנעול צילינדר הוא מנעול פשוט יחסית המבוסס על מנגנון מכני בעזרתו המפתח מכניס או מוציא את לשונית הדלת על פי רצונכם.
מכיוון שקל לייצר מנעולי צילינדר והם עובדים מצוין בכל פעם מחדש אנו יכולים לראות חברות המתהדרות במנעולי צילינדר ייחודיים להן.

המנעולים הבולטים ביותר הם: ייל סמארט, מנעול צילינדר רב בריח, צילינדר מגנום, מולטילוק MT5 ועוד. כמו כן ישנם מנעולי צילינדר שהונדסו על מנת למלא צרכים נקודתיים. דוגמאות למנעולים כאלה ניתן לראות בדוגמת מנעול אחיד, משמע קבוצת מנעולים אותם פותח מפתח מאסטר אחד, או במנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם.

המנעולנים בפורטל שלנו מומחים בהחלפה ותיקון של המנעולים הנ"ל. בנוסף בין שירותינו תוכלו למצוא: החלפת צילינדר פרפר, מנעול לו מפתח קבוע מהחלק הפנימי של הדלת, החלפת מנעול גלגל הפועל בעזרת גלגל שיניים ועוד.

עבודה עם מנעול צילינדר היא לא עבודה מורכבת. אבל היא כן צריכה להיעשות ביסודיות כדי להימנע מתקלות חוזרות לאורך שנים.

מנעולי צילינדר עלולים להישחק מה שמצריך החלפה שלהם.

לכל המנעולנים שלנו מספר מנעולי צילינדר להחלפה ביניהם תוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם במסגרת התקציב הרלוונטית לכם.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות במעלה אדומים

כל בעל מקצוע יודע מה החלק המאתגר יותר בתחום שלו. אנחנו יודעים כמה זה נשמע מוזר אבל עבורנו כמנעולנים מנוסים אין יותר מעניין ומאתגר מפריצה של כספת. כמו שכבר הצלחתם להבין גם כספות יכולות לבוא בצורות שונות כדי לספק מטרות כאלו ואחרות.

לכספות יש מספר מנגנוני הגנה. לעיתים לכל כספת יהיה מנגנון הגנה משלה. לעיתים תוכלו למצוא את כל מנגנוני הנעילה בכספת אחת.

הכספות הנפוצות הן: כספות ביתיות, כספות משרד, כספות חשמליות (כספות בעלות מנגנון נעילה מבוסס חשמל), כספות כבדות (כספות המיוצרות כבדות על מנת למנוע גניבה של הכספת כולה), כספות משוריינות (כספות בעלות דפנות עבות המונעות את הפריצה שלהן בכלים חמים), כספות חסינות אש וכן הלאה.

פריצה של כספות צריכה להיעשות תוך שמירה על רמת מקצועיות וידע גבוהים. כמו כן יש לשמור על רגישות גבוהה במהלך עבודת הפריצה. כספת עלולה להכיל כל מיני חפצים שחלקם יכולים להיות בעלי ערך רב למזמיני העבודה.

לנו בפורטל מנעולנים 247 חשוב לתת לכם מענה מקצועי ואחראי ולהעניק לכם תחושת הביטחון שכל הזמן אתם נמצאים בידיים טובות.

מחיר החל מ- 200 ₪

מנעולנים במעלה אדומים לשירותכם בכל ימות השבוע

עבודת המנעולנות כאמור זו עבודה מעניינת ומרתקת המצריכה מאיתנו, אנשי המקצוע, להתמקצע ולהתחדש כל הזמן. אנחנו מאמינים כי אין שום סיבה לא לקבל שירות מקצועי בכל שעה עבור כל תקלה. אצלנו מבצעים החלפת מנעולים במעלה אדומים עשרים וארבע שעות ביממה. העובדים שלנו זמינים תמיד לכל מקרה חירום ומוכנים לתת לכם את הטוב ביותר. אנחנו מקפידים על בחירה של אנשי צוות מיומנים, וותיקים בעלי ניסיון רב שנים בתחום. למנעולנים שלנו כל הרישיונות הדרושים וכמו כן תעודות יושר ממשטרת ישראל.
להזמנת מנעולן במעלה אדומים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולקבל שירות מיומן ואיכותי במהירות.

מנעולנים במעלה אדומים 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247