להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

פורטל מנעולנים 247 נותן לכם את הכלים למצוא מנעולן בראש העין זמין 24 שעות ביממה. אנחנו מקווים שלא תצטרכו בכך, ובכל זאת לא פעם מתרחשת תקלה כזו או אחרת בשעה הכי פחות נוחה לכך. אנחנו יודעים כמה לא נעים לעמוד מול דלת נעולה, כספת שלא נפתחת או רכב שהקודן שלו בדיוק התקלקל. זאת הסיבה בגללה אנחנו מעסיקים צוות מנעולנים אחראי ומנוסה בעל ידע נרחב בתחום שיוכל לעזור לכם בכל סוגי התקלות בקלות ובמהירות.

מנעולן בראש העין זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בראש העין מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בראש העין בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בראש העין

מתי יש להזמין מנעולן בראש העין?

ראשית עלינו להסביר – מה הוא בעצם מנעולן? מנעולן הוא מי שיודע ומוסמך להחליף צילינדר, לפתוח כספת, לתקן את מנגנון הנעילה ברכב ולהתקין דלת חדשה והכל בנשימה אחת. מנעולן בראש העין, בניגוד לפורץ דלתות, מקבל הכשרה במגוון רחב של תחומים, כשכולם מתמקדים בפתרון תקלות שונות היכולות להיגרם לכל דלת או מנעול.

חידושי הטכנולוגיה לא פסחו על תחום המנעולים והדלתות, מה שמביא דגמים חדשים לשוק בכל יום. לעיתים המנעולים והדלתות החדשים משלבים בתוכם כמה טכניקות שונות של נעילה מה שמצריך מהמנעולן ידע רב, יצירתיות והיכולת לחשוב מחוץ לקופסא כל פעם מחדש. מנעולנים בראש העין מצוות פורטל מנעולנים 247 יכולים לפתור לכם למעשה כל בעיה בדלת או במנעול. אתם מוזמנים גם להתייעץ במידה ואתם רוצים לשנות את מנגנון הנעילה בו אתם משתמשים או במקרה של בחירה בדלת חדשה לבית או לעסק.

כמה עולה שירות של מנעולן בראש העין?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בראש העין

שוק המנעולים הוא שוק גדול ובו מנעולים שונים ומגוונים. ההבדל בין המנעולים נעוץ במרבית המקרים במנגנון נעילה שונה מפעם לפעם.
קצרה ידינו מלפרט כאן על כל מנעול ומנעול אבל כן ניתן כמה פרטים על המנעולים הנפוצים להם השירות מתאים.

  • מנעול צילינדר: מנעול עם מנגנון נעילה מכני. מנעול נפוץ עליו נפרט עוד בהמשך.
  • מנעול חשמלי: מנעול המופעל באמצעות מנגנון נעילה אלקטרוני.
  • מנעול צירופים: מנעול הנפתח בעזרת מספרים (צירוף מספרים).
  • מנעול ביומטרי: מנעול לו מנגנון הנפתח ע"י טביעת אצבע של אנשים המוזנים מראש בתכנה.
  • מנעול חבוי: מנעול המוסתר מהעין
  • מנעול עליון: מנעול הטמון בחלק העליון של הדלת
    ועוד.
    בין מגוון השירותים שלנו תוכלו למצוא בין היתר שירותי החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעול לדלת עץ ועוד.
השירות מתחיל קודם כל בשיחה מעמיקה שעושה המנעולן עם הלקוח. ההמלצה שלנו היא לנצל את השיחה כדי למסור כמה שיותר פרטים על התקלה מולה אתם עומדים.

השיחה המקדימה מסייעת לפורץ מנעולים מוסמך בראש העין להגיע ממוקד ומוכן לעבודה אותה הוא צריך לבצע עם הציוד המתאים לכך.

אנחנו יודעים שבכל הקשור למנעולים במקרים רבים התקלות מתרחשות בזמן הכי פחות רצוי לכך ובדיוק בשביל זה המנעולנים שלנו זמינים עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ומוכנים לכל תרחיש.

מנעולן בראש העין מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בראש העין

תחום פריצת הדלתות הוא מהתחומים המשמעותיים והמגוונים בעבודת המנעולן. אם מרבית המנעולים עשויים מחומר דומה, הרי שבכל הקשור לעבודה עם דלתות התחום מתרחב לעבודה עם סוגי חומרים שונים באופיים. בכל מה שקשור לפריצה וטיפול בדלתות קיימת חשיבות גדולה לסוג החומר ממנו עשויה הדלת. דלת עץ לא תתנהג כדלת פלדה וכדומה.

אנשי הצוות שלנו מומחים בפריצה והחלפת מנעולים לכל סוגי הדלתות: החלפת מנעולים בדלתות פנים, בדלתות כניסה, בדלתות למשרד, בדלתות פלדה ועוד.

סוגי הדלתות להם השירות יכול להתאים הן: דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות עץ, דלתות פלדה ועוד.

כאמור, פריצת דלתות זה תחום המתמקד בסוג החומר ממנו הדלת עשויה. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 עוברים הכשרה מקיפה המעניקה להם את הכלים לפתרון בעיות שונות בדלתות העשויות מחומרים שונים.

יש להדגיש כי קיימים שני סוגי מקרים המצריכים פריצת דלתות:

  1. דלת תקועה – תקלה הנובעת משחיקה הגורמת פגם בדלת. במקרה כזה עלולה להישקל החלפה של הדלת. ניתן להיוועץ במנעולן בראש העין לשם כך.
  2. דלת טרוקה – כאשר הדלת ננעלה והמפתח נשכח במקום כזה או אחר. במקרה כזה בדלת אין פגם ולכן כל שצריך לעשות הוא להקפיד על תקינותה של הדלת.

להזמנת איש מקצוע לצורך פריצת דלת בראש העין אל תהססו להתקשר אלינו 24 שעות ביממה.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בראש העין

צילינדר הוא אחד ממנגנוני הנעילה העתיקים והנפוצים בעולם. מנעול צילינדר מבוסס על מנגנון מכני בו פינים המסודרים בצורה כזו או אחרת אשר מסתובבים בעזרת מפתח ומשחררים בכך את לשונית הדלת.

כאשר לשונית הדלת משתחררת היא נועלת את הדלת. אם נזיז את הפינים לצד השני לשונית הדלת תיכנס בחזרה, הדלת תפתח וחוזר חלילה.

מנעול צילינדר ניתן למצוא בשלל צורות ודגמים כדוגמת ייל סמארט, MT5, מולטילוק, רב בריח וכדומה. למנעול צילינדר צורות נעילה שונות כמו צילינדר שנפתח ונסגר בעזרת כרטיס חכם, צילינדר אחיד (כאשר למספר מנעולי צילינדר יש מפתח אחד משותף הפותח את כולם), צילינדר גלגל, צילינדר לשון, צילינדר כפתור ועוד.

כאמור, אנשי המקצוע של פורטל מנעולנים 247 זמינים למענכם עשרים וארבע שעות ומוכנים לצאת לכל קריאת חירום.

מנעולן בראש העין יגיע עם הציוד הנדרש ללקוח ויבצע את העבודה במהירות ומקצועיות. למנעולן מעין 'מעבדה ניידת' המאפשרת לו גם לשכפל מפתחות חדשים במקרה בו יש להחליף את הצילינדר ההרוס באחד חדש.

המנעולנים שלנו מקפידים להשתמש במנעולים של המותגים המובילים בשוק הישראלי.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בראש העין

השירות של פריצת כספות מתאים לסוגי כספות שונים, החל מכאלה הנועדו לשימוש ביתי ועד לכספות הנמצאות בבתי עסק ומשרדים.
גם כאן לא נוכל לפרט על כל הכספות הקיימות בשוק אבל יש כמה כספות שכיחות יותר.

  • כספות ביתיות: במרבית המקרים מדובר בכספות קטנות המשמרות חפצים סנטימנטליים.
  • כספות משרד: כספות שהפכו נפוצות בשנים האחרונות. משמשות להחזקת כסף או ציוד משרדי רגיש.

בנוסף קיימות כספות הנפתחות בדרכים שונות כמו כספות דיגיטליות או כספות משוריינות. וכן כספות עם מנגנונים המונעים גניבה של הכספת כולה וכספות חסינות בפני אש.

תפקיד המנעולן במקרה הזה תהיה לעבוד בעדינות תוך שמירה מירבית על תקינות הכספת לכל אורך ביצוע העבודה.

אנחנו מכירים ברגישות הקיימת בכל הקשור לעבודה עם כספות ולכן אנו דורשים מאנשי הצוות שלנו לקבל תעודת יושר ממשטרת ישראל כדי להבטיח לכם עבודה מקצועית בראש שקט

למנעולנים שלנו יש את כל הציוד הרלוונטי, החל מכלים המשמשים לפתרון תקלות חשמל ועד לכלים כבדים המשמשים לפריצות חמות של כספות משוריינות וכיוצא באלו.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בראש העין

כאמור, שוק המנעולנים מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים וכאלה המקצועיים פחות. שאלנו את המומחים של פורטל מנעולנים 247 מה הם שני הטיפים שלהם לבחירה מוצלחת במנעולן מקצועי וחזרנו עם תשובות.

  1. קראו המלצות. אלו שעברו את הדרך לפניכם יוכלו לתת לכם את התמונה המהימנה ביותר על אופי העבודה לה תזכו מהמנעולן בו בחרתם.
  2. וודאו כי המנעולן מכיר את הבעיה ויודע כיצד לפתור אותה. כמו שכבר ציינו במאמר אנחנו רואים חשיבות גדולה בקיום השיחה המקדימה לעבודת המנעולן בפועל. אנחנו ממליצים לכם להתייעץ, לשאול ולפרט בכל נושא הנוגע לתקלה כדי להיות בטוחים כי איש המקצוע שלפניכם יודע במה מדובר ואיך הוא יכול לפתור את התקלה.

מנעולנים בראש העין של פורטל מנעולנים 247 מקבלים במסגרת ההכשרה מגוון גדול של כלים המאפשר להם לפתור תקלות רבות ושונות. השנים הרבות במקצוע הובילו אותנו לפתח צוות מיומן ומקצועי הזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה לבצע החלפת מנעולים בראש העין ולספק מענה לכל בעיה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולקבל במהרה שיחה מנציג שירות שייתן לכם מענה אישי ומקצועי.

מנעולנים בראש העין 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247