להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מנעולן בתל מונד הוא האיש החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בדלת נעולה או מנעול הרוס. אנחנו יודעים כמה זה יכול להיות מלחיץ ולא נעים לעמוד ברגע כזה בו אנחנו לא יודעים מה לעשות. החיים שלנו בעולם המודרני אינטנסיביים ולא נותנים מקום לטעויות. לכן, אנחנו רוצים שתקבלו סיוע במהירות המרבית בכל שעה של היום. אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי פורטל של מנעולנים 247, אשר זמין לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה כדי להבטיח כי תקבלו שירות מקצועי של מנעולן מוסמך במהירות.

מנעולן בתל מונד זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בתל מונד מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בתל מונד בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בתל מונד

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בתל מונד?

כדי להבין מתי יש להזמין מנעולן בתל מונד קודם כל יש להבין מה כולל שירות של מנעולנים בתל מונד. למעשה, תחום המנעולנות נוגע בכל מה שקשור בדלת או במנעול. על פניו זה נשמע פשוט, אלא שלא כך הדבר. העולם המודרני מפגיש אותנו עם דלתות ומנעולים למעשה בכל מקום. דלתות לא ממוקמות רק בכניסה לבית או למשרד. אלא גם בפתחו של המחסן, כדלת זכוכית בכניסה לבית מרקחת או דלת השומרת על ארון החשמל. כך גם בעולם המנעולים הכולל את מנגנון הנעילה המבוסס על הקודן של הרכב או את המנעול המכני בדלת של כספת משוריינת.

בגלל שמדובר בתחום רחב כל כך עם השלכות על מגוון תחומים בחיינו חשוב לבחור בעל מקצוע היודע להסתכל על התמונה המלאה ולתת מענה למגוון רחב של סוגי מנעולים ודלתות, אשר במרבית המקרים משולבים זה בזה.

כמה עולה שירות של מנעולן בתל מונד?

השירותים שלנו

כיצד השירות מתבצע

פורץ מנעולים בתל מונד

העבודה של פריצת מנעולים לא חייבת לכלול רק פריצה של מנעולים.
פעמים רבות יש לבצע החלפה פשוטה כמו החלפת מנעול פלדלת וכיוצא באלו. ההמלצה שלנו היא תמיד להתייעץ עם המנעולן כדי לבחור במנעול החלופי הטוב ביותר עבורכם במסגרת התקציב.

עבודת פריצת המנעולים כמובן יכולה להתבצע במגוון סוגי מנעולים.
כאמור, שוק המנעולים רחב היקף ולכן נציין במסגרת הזו רק את המנעולים הנפוצים בתחום.

  1. מנעול צילינדר: מדובר על מנעול מכני פשוט. המנעול שכיח עד כדי כך שנפרט עליו עוד בהמשך המאמר.
  2. מנעול ביומטרי: מנעול הנפתח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים במערכת.
  3. מנעול אלקטרוני: מנעול שמנגנון הנעילה שלו מבוסס על חשמל.
  4. מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלקה העליון של הדלת.
  5. מנעול חבוי: מנעול שלא רואים.
    וכן הלאה.
העבודה מתחילה עם הגעתו של פורץ מנעולים מוסמך בתל מונד שתפקידו מתחיל בתחקיר המברר את סוג המנעול והרקע לתקלה.

קורה לא פעם שתקלה אחת היא למעשה תוצר של תקלה אחרת לכן תחקיר מעמיק הוא המפתח להבנת הסיפור כולו ותיקון הבעיה מהשורש.

מנעולן בתל מונד מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בתל מונד

פריצת דלת בתל מונד יכולה להתבצע במגוון רחב מאוד של דלתות.
הייחודיות של תחום הדלתות מתמקד בסוג החומר ממנו הדלת מורכבת. יש פער בין דלת זכוכית המיועדת למשרד או דלת פלדה שמכוונת לממ"ד וכן הלאה.

בנוסף, צריך להבין כי עבודה עם דלתות לא מתמקדת אף פעם רק בדלת עצמה. במרבית המקרים תקלה בדלת היא תוצאה של פגמים במעטפת הדלת אם זה במשקופים או בבלטות על הרצפה.

בין שירותינו תוכלו למצוא החלפה ותיקון דלתות ממד, דלתות פלדה, דלתות עץ, דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות פנים, דלתות חוץ וכן הלאה.

גם במקרה הזה יגיע מנעולן בתל מונד מנוסה שיבחן את סוג הדלת ויתאים את אופן הטיפול על מנת לשמור כמה שאפשר על אסתטיקה והתקינות של הדלת.

במידה ותידרש החלפה הצוות שלנו זמין להתקנה של דלת חדשה כמובן תוך התייעצות עמכם, ואתם תקבלו דלת המתאימה לכם ולצרכים שלכם במסגרת התקציב הנוחה עבורכם.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בתל מונד

מנעול צילינדר זה אחד המנעולים הנפוצים ביותר בעולם כולו. מדובר על מנעול שמבוסס מנגנון מכני המאפשר למעשה שימוש קל מצד אחד אבל כזה שמשיג תוצאות לא פחות ממעולות.

המנעול פועל למעשה על ידי פינים המחוברים ללשונית הדלת. כאשר הפינים נמצאים בצד אחד הם משאירים את הלשונית בתוך הדלת מה שהופך את הדלת לפתוחה. אם תנועת הפינים הנעשית על ידי מפתח – לשונית הדלת יוצאת החוצה ומבצעת נעילה של הדלת. מנעול צילינדר היה פופולארי עוד בימי קדם ויש עדויות של שימוש במנעולי צילינדר קדומים במצרים העתיקה.

למנעול צילינדר אינספור שימושים ודגמים שונים.
הדגמים המוכרים יותר בשוק הם מנעול לשון (צילינדר פשוט), צילינדר גלגל (מנעול לו גלגל שיניים במנגנון), צילינדר כפתור (מנעול שיש לו מפתח קבוע בחלק הפנימי של הדלת), צילינדר אחיד (משמע קבוצת מנעולים הנפתחים כולם בעזרת מפתח מאסטר משותף), צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם ועוד.

מנעול צילינדר נפוץ כל כך עד שישנן חברות מסוימות שפיתחו לעצמן מנעולי צילינדר ייחודיים. השירות מתאים גם עבורם.
מדובר במנעולים כגון: ייל סמארט, צילינדר רב בריח, MT5 של מולטילוק, צילינדר מגנום וכן הלאה.

הטיפול במנעול צילינדר דומה בבסיסו לעבודה עם מנעולים אחרים. העבודה מתחילה באבחון של התקלה בידי מנעולן בתל מונד ולאחריה ביצוע התיקון על הצד הטוב ביותר תוך שמירה מקסימלית על הדלת ומנגנון הנעילה המקורי.

גם כאן, במקרה של החלפת מנעול צילינדר, אנחנו ממליצים להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו לבחירת מנעול הצילינדר הטוב ביותר עבורכם.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי שווה להשקיע במנעול איכותי שיעשה את עבודתו מהימנה לאורך זמן.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בתל מונד

הטכנולוגיה משפיעה עלינו בהרבה דרכים. אחת מהן היא התייעלות שעוברים פסי הייצור המאפשרים ייצור כספות איכותיות במחירים משתלמים. התוצאה היא שכספות הפכו בשנים האחרונות ממוצר השמור לאנשים עמידים בלבד לרווחת הכלל. כספות מיוצרות בדרכים שונות כדי לשמש לצרכים מגוונים.

השירות של התקנת כספות ופריצת כספות מתאים לכספות ביתיות, כספות משרד, כספות כבדות (כספות שמשקלן מקשה על גניבה של הכספת כולה), כספות אלקטרוניות (כספות שבנוסף למנגנון הנעילה המכני הן מלוות גם במערכת נעילה חשמלית), כספות משוריינות (כספות עשויות שתי שכבות בדרך כלל כדי להקשות על פריצה באמצעים פשוטים יחסית), כספות חסינות אש ועוד .

אשר במוקד שלנו מתקבלת קריאה הנוגעת לפריצה של כספת אנחנו שולחים במהירות פורץ כספות מוסמך המצוי בעולם הכספות כדי שיבצע את התיקון במהירות וביעילות.

אנחנו יודעים שבכל הקשור לכספות מדובר בנושא רגיש ולכן אנחנו תמיד נשלח מנעולן מצויד בתעודת יושר ממשטרת ישראל.

אנחנו מבטיחים לכם, בכל הקשור בביטחון שלכם וביטחון יקירכם, אנחנו תמיד נשאיר אתכם בידיים טובות.

מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בתל מונד

אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מבצעים החלפת מנעולים בתל מונד עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו עומדים על כך שהמנעולנים שלנו יבחרו בקפידה ויהיו בעלי הכשרה מקיפה, וותק וניסיון. בעיננו תיקון של תקלה צריך להתרחש רק פעם אחת. אנחנו לא רוצים שתחזרו שוב בעוד זמן קצר ותיאלצו להתמודד בשנית עם אותן בעיות שנתקלתם בהן בפעם הקודמת.

אנחנו מאמינים כי שירות הוגן הוא שירות המבין את הצרכים של המשפחה הישראלית. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים על מתן שירות מקצועי במחירים שווים לכל כיס. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום להזמנת מנעולן בתל מונד ולהנות מהשירות המקצועי שלנו.

מנעולנים בתל מונד 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247