להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

שוק המנעולים התקדם בשנים האחרונות ועבר שינויים מרחיקי לכת. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר עוד ועוד מנעולים חדשים ויעילים כל הזמן. אנחנו בפורטל "מנעולנים 247" עקב ניסיון של שנים בתחום יכולים להעיד כי עבודת המנעולנות הופכת עם הזמן למאתגרת יותר ויותר והופכת לכזו הדורשת מאנשי המקצוע ידע רב כדי לתת מענה לתקלות שונות. כמו בכל תחום, גם בשוק המנעולנים קיימים אנשי מקצוע מנוסים יותר ופחות. אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי פורטל שלנו אשר זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ולמצוא מנעולן בזכרון יעקב שיעזור לכם בכל תקלה.

מנעולן בזכרון יעקב זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בזכרון יעקב מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בזכרון יעקב בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בזכרון יעקב

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בזכרון יעקב?

מנעולנים בזכרון יעקב מתמקדים בשלושה תחומי עיסוק מרכזיים. כל תחום מכיל בתוכו פרטים רבים עליהם נפרט בהמשך. התחום הראשון, תחום הרכבים. תחום הרכבים כולל פתרון כל בעיה הקשורה בנעילה של הרכב, משכפול המפתח ועד תיקון הקודן באוטו. התחום השני הוא כל מה שקשור בדלתות. מפריצה של דלת תקועה או טרוקה ועד החלפה של דלת לצרכי יופי ואסתטיקה. תיקון דלתות זה תחום המתייחס גם לתחום של 'כיוון דלתות' זאת אומרת סידור המשקופים והבלטות מחדש במקרה של שחיקה המונעת סגירה תקינה של הדלת. התחום השלישי הוא כל מה שקשור בפריצה והחלפה של מנעולים מכל הסוגים. לתחום המנעולים נכנס גם כל מה ששייך לפריצה והתקנה של כספות. כמו שניתן לראות עבודת המנעולן מגוונת ומורכבת מתחומי ידע שונים. תפקידו של מנעולן בזכרון יעקב הוא לדעת לפתור כל תקלה תוך התעדכנות מתמדת בסוגי המנעולים החדשים בשוק. על כך ועוד נרחיב במאמר הבא!

כמה עולים שירותיו של מנעולן בזכרון יעקב?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בזכרון יעקב

התחום של פריצת מנעולים הוא רחב וכאן יש לנו מקום לתת רק טעימה ממנו.
פריצת מנעולים נפוצה במנעולים לדלתות אבל לעיתים יש לפרוץ מנעולים חיצוניים כמו מנעולים של ארון חשמל, מחסן, מכולות וכיוצא באלו.

שירות של פריצת מנעולים מתאים למנעולי צילינדר (מנעול עם מנגנון מכני עליו נפרט בהמשך), מנעול צירופים (משמע, מנעול אותו פותחים ע"י חיבור מספרים מסוים), מנעול ביומטרי (מנעול הנפתח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים במערכת), מנעול חשמלי או אלקטורני (מנעול שהמנגנון שלו מבוסס חשמל), מנעול עליון או חבוי (מנעולים הממוקמים במקומות לא שגרתיים בשביל תוספת ביטחון ואסתטיקה)

בנוסף, השירות כולל גם החלפה של מנעולים כמו החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעולים לדלתות פנים וכדומה.

בכל מה שקשור בפריצת מנעולים הניסיון שלנו מלמד כי לרוב מדובר במקרה חירום המתרחש בו ברגע. אנחנו יודעים שזה לא נעים לעמוד תקועים מול דלת נעולה ובדיוק בשביל זה צוות המנעולנים של "פורטל מנעולנים 247" נמצאים בכוננות ומוכנים לכל קריאה עשרים וארבע שעות ביממה. פורץ מנעולים מוסמך בזכרון יעקב מגיע עם כל הציוד הדרוש ומבצע את הפעולה במהירות המרבית תוך שמירה על הדלת שלא תפגע.

לכל המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מעין מעבדה ניידת המאפשרת שכפול של המפתח במידה ונדרשת החלפה של המנעול.

בסוף העבודה תקבלו אחריות מלאה על המנעול שהוחלף במידה והיה צורך בהחלפה.

מחיר מנעולן בזכרון יעקב החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בזכרון יעקב

ניתן לחלק את התחום של פריצת דלתות בגדול לשני תחומים עיקריים:
עבודה עם הדלת עצמה. אם זה בהחלפה של דלת או פריצה של דלת שנתקעה, החומר ממנו היא עשויה נשחק וכדומה.
עבודה עם כל מה שמסביב לדלת מה שאנחנו קוראים לו – 'כיוון דלתות'. התחום הזה של פריצת דלתות מתייחס למשקופים, בלטות ברצפה ולכל מה שיכול להקשות על הדלת לאורך שנים להיסגר כמו שצריך.

השירות של פריצת דלת בזכרון יעקב מתאים לדלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות לכניסה, דלתות פנים, דלתות בית, דלתות משרד ועוד.

השירות מתחיל בשיחה מעמיקה עם הלקוח שתעזור לבעל המקצוע להבין מה בדיוק הבעיה. ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים. ספרו למנעולן בזכרון יעקב את כל מה שצריך לדעת על הדלת. מאיזה חומר היא עשויה, כמה שנים היא אצלכם, מה בדיוק הבעיה, כל אלה יאפשרו למנעולן להגיע לביצוע העבודה ממוקד מטרה עם הציוד הנדרש כדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות.
המנעולן גם יכול להתקין דלת חדשה במידת הצורך.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בזכרון יעקב

מנעול צילינדר הוא מהמנעולים הנפוצים ביותר בשוק הישראלי ובעולם בכלל. הסיבה לכך היא שמדובר במנעול עם מנגנון מכני יחסית פשוט וקל לייצור שנותן עבודה טובה. מנעולי צילינדר מבוססים על סידרה של פינים אותם מסובב מפתח. סיבוב הפינים משפיע על לשונית הדלת ולמעשה זה הגורם המבדיל בין דלת נעולה לפתוחה.

למנעול צילינדר הרבה דגמים ממותגים שונים. השכיחים שבהם בשוק הישראלי הם של רב בריח, מולטילוק דגם Mt5, ייל סמארט ועוד.

צילינדרים נוספים להם השירות יכול להתאים הם: צילינדר לשון, צילינדר גלגל (צילינדר עם גלגל שיניים), צילינדר הנפתח באמצעות כרטיס חכם, צילינדר אחיד (כלומר קבוצה של צילינדרים הנפתחים בעזרת מפתח מרכזי אחד), צילינדר כפתור (צילינדר לו מפתח קבוע בחלק הפנימי של הדלת) ועוד.

גם כאן, כמו במקרה של החלפת מנעול, אנחנו יודעים כי לתקלות יש נטייה להתרחש בשעות מלחיצות במיוחד. לכן, המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 פזורים ברחבי הארץ זמינים בשבילכם לכל קריאה. גם במקרה הזה ההמלצה היא לשתף בשיחה המקדימה את בעל המקצוע בכל הפרטים הרלוונטיים לאופי התקלה וסוג המנעול המדובר.
גם במקרה של טיפול ו/או החלפת מנעול צילינדר בדומה למנעולים רגילים אם יהיה צורך בהחלפה של המנעול תקבלו אחריות מלאה.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בזכרון יעקב

בשנים האחרונות חל גידול בבקשות לתיקון והתקנת כספות וזאת משום שהשימוש בכספת הפך לנפוץ בשוק הישראלי הן לבתי עסק ומשרדים והן בבתים פרטיים.
השוק מלא במגוון גדול מאוד של כספות מדגמים שונים. כאן נמנה כמה מהנפוצות ביותר:

  • כספות ביתיות קלות: מיועדות למספר מועט של פריטים לא יקרים בדרך כלל. במרבית המקרים מדובר על חפצים להם ערך סנטימנטלי רב.
  • כספות משרד: מדובר על כספות המכילות במרבית המקרים פריטים יקרים ורגישים. לכן מידת האבטחה בהן צריכה להיות גבוהה.
  • כספות דיגיטליות: כספות דיגיטליות הן כאלו המלוות במנגנון נעילה דיגיטלי על זה הרגיל. פעולת הפריצה של כספת מהסוג הזה מצריכה ידע בחשמל מה שיכול להפוך את העבודה למורכבת ולדרוש מצד בעל המקצוע ידע ומיומנות.
  • כספות משוריינות: כספות הבנויות משתי שכבות. אחת קלה השנייה כבדה יותר כדי להכביד על המשקל ולמנוע גניבה של הכספת כולה.
  • כספות חסינות אש: כספות עשויות חומר המונע שריפה של הכספת והתכולה.

מיותר לציין כי כספות רבות בשוק משלבות מנגנונים שונים של צורות נעילה ורמת מיגון.

אנחנו ב"פורטל מנעולנים 247" יודעים כי תחום הכספות הינו רגיש במיוחד. אנחנו מכבדים זאת ולכן, בכל מקרה של פריצת כספת נשלח אליכם פורצי כספות מוסמכים בלבד המלווים בתעודת יושר ממשטרת ישראל.

גם כאן אנחנו ממליצים לא לחסוך בפרטים במהלך השיחה המקדימה עם המנעולן.למנעולנים שלנו יש את כל הכלים הדרושים לפריצה של כספות שונות, החל מציוד שמתאים לפריצה של כספות דיגיטליות ועד לכלים כבדים בהם משתמשים לרוב בפריצה של כספות משוריינות וכיוצא באלו.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בזכרון יעקב

החלפת מנעולים בזכרון יעקב מתרחשת עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי עבודה טובה היא כזו שפותרת את הבעיה פעם אחת. אנחנו רוצים לוודא כי לא תזדקקו לשירותיו של מנעולן זמן רב ותישארו עם ראש שקט. זו הסיבה לכך שהמנעולנים שלנו נבחרים בגלל הידע שלהם, הניסיון, הוותק, המיומנות ועוד. השירות שלנו נמצא כאן בשבילכם מסביב לשעון כדי להבטיח שלא תתקעו בשום שעה בלי פתרון לתקלה שלכם. כל מנעולן בזכרון יעקב בפורטל שלנו עובר הכשרה מקיפה ויוצא לעבוד עם תעודת יושר ממשטרת ישראל ותעודת עבודה לעיסוק במקצוע. אנחנו מאמינים שבכל מה שקשור לביטחון שלכם מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל בעיית מנעולנות 24/7

מנעולנים בזכרון יעקב 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247