להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו יודעים כמה זה לא נעים לעמוד מול דלת נעולה או טרוקה ולחכות עד שאיש מקצוע שיבוא ויתקן את הבעיה. במדינה כמו שלנו, בחום הכבד זו עלולה ממש להיות סכנת נפשות. ולא רק בקיץ. גם בחודשי החורף, בקור אין ספק כי הבית זה המקום שטוב להיות בו. אנחנו מכירים את הבעיה ולכן יצרנו עבורכם את פורטל מנעולנים 247 אשר זמין לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה כדי שתקבלו שירות של מנעולן בפרדס חנה במהירות וביעילות בכל שעה.

מנעולן בפרדס חנה זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בפרדס חנה מחיר משתלם במיוחד  החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בפרדס חנה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בפרדס חנה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בפרדס חנה?

למנעולנים בפרדס חנה יש כמה תחומים הנכללים תחת ההכשרה שלהם כבעלי מקצוע. יש להדגיש כי פורצי מנעולים או חשמלאים הם אינם מנעולנים. הניסיון שלנו מלמד כי קיימים מקרים בהם למראית עין פורץ מנעולים או חשמלאי יכולים להיות גם הם כשירים לביצוע המשימה של תיקון הדלת או המנעול. אלא שבמרבית המקרים תקלה לא נוצרת יש מאין. אם יש תקלה בדלת היא לפעמים תוצאה של פגם במשקוף או בצירי הדלת, במקרה של מנעול תקוע אולי מדובר בתהליך שחיקה שהחלה לפני זמן רב וכן הלאה. בכל אותם מקרים לפורץ דלתות או לחשמלאי במידה ומדובר במנגנון נעילה אלקטרוני, אין שום דרך לפתור את התקלה כך שהתיקון יעשה מהשורש. הם יכולים לפתור בעיה נקודתית ולפרוץ את הדלת אבל הם לא יכולים לוודא כי הבעיה לא תחזור על עצמה בעתיד. למנעולן בפרדס חנה מטעם פורטל מנעולנים 247הכשרה מקיפה בכל התחומים הנוגעים לדלתות ומנעולים. לכן, יש לו היכולת לראות את הבעיה ממעוף הציפור ולפתור את הבעיות משורשן.

כמה עולה שירות של מנעולן בפרדס חנה?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בפרדס חנה

מנעולים זה כמובן התחום הבסיסי ביותר בכל מה שקשור לעבודתו של המנעולן. עבודה עם מנעולים מתחילה בפריצה של מנעולים מסוגים שונים כמו: מנעול צילינדר, מנעול צירופים (מנעול שנפתח רק בהקשת צירוף מספרים מסוים), מנעול חשמלי, מנעול ביומטרי (מנעול אותו ניתן לפתוח באמצעות טביעת אצבע של המוזנים במערכת), מנעול עליון (מנעול שנמצא בחלק העליון של הדלת) או מנעול חבוי (נמצא בעיקר בבתי עסק, מוסתר כך שלא ניתן להבחין בו) וכן הלאה.
כמובן שניתן להחליף את אותם מנעולים במנעולים חלופיים שישמשו כ- 'שומרי הסף' במנגנון הנעילה של הדלת.
אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מבצעים החלפת מנעול פלדלת על בסיס יומי כמו החלפה של כל מנעול ממגוון המותגים המובילים בשוק.

שירות של פורץ מנעולים מוסמך בפרדס חנה מתחיל עם הגעת הקריאה על הצורך בפריצת מנעול באמצעות הפורטל. ברגע שהקריאה מתקבלת אנחנו דואגים להגעה המהירה ביותר של מנעולן מקצועי ומנוסה שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות המרבית.

הדרך לביצוע העבודה מתחילה בבירור מעמיק עם הלקוח בדבר אופי התקלה וההיסטוריה של המנעול. השיחה הזו קריטית כי היא זו שתשפיע על הציוד אותו ייקח המנעולן עבור ביצוע המשימה והיא זו שתכוון את המנעולן ברגעים הראשונים לתיקון. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים במהלך השיחה החשובה הזו. תנו לאיש המקצוע להחליט איזה מידע חשוב יותר ואיזה מידע חשוב פחות.

מנעולן בפרדס חנה מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בפרדס חנה

פריצת דלת בפרדס חנה זו עבודה המתרחשת על סוגי דלתות רבים מסוגים שונים שנוצרו כדי למלא פונקציות שונות בחיינו המודרניים.
ברור לכל כי עבודה עם דלת מסוג אחד לא דומה לעבודה עם דלת מסוג אחר. הרי דלת זכוכית לא מתפקדת כדלת פלדה שנוצרה עבור הממד. דלת עץ דקורטיבית למשרד לא צריכה טיפול דומה להחלפת דלת פלדלת בבית.
לכן, חשוב שיהיה שם על מקצוע היודע את העבודה ומבין בדלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות לממד וזה היודע לעשות כיוון דלתות ולמעשה לטפל בכל מה שלוקח חלק במעטפת הדלת. מהמשקופים ועד הרצפה.
השירות שלנו בפורטל מנעולנים 247 מתאים כמובן לפריצת כל הדלתות הללו ועוד.

גם במקרה הזה העבודה מתחילה בבירור מעמיק של איש המקצוע כדי להגיע עד לשורש הבעיה מה שיעזור לו להגיע לפתרון היעיל והנכון ביותר עבור הבעיה.

מטרת העל בעבודה עם דלתות היא לשמור במהלך התיקון כל הזמן על הדלת כך שלא תיפגע ותצא מכלל שימוש.

כמובן שבמידה ועולה הצורך בשל תקלות או רצונות הנוגעות בדבר העיצוב של דלת כזו או אחרת ניתן לקבל את עזרתו של מנעולן בפרדס חנה גם עבור התקנת דלת על פי בקשתכם.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בפרדס חנה

מנעול צילינדר הוא מהמנעולים השכיחים ביותר בשוק המנעולים. מדובר במנעול בעל מנגנון מכני פשוט, קל לייצור ועם זאת נועל בקלות ובהרבה יעילות.
המנעול מורכב ממנגנון המשפיע על לשונית הדלת. אלו יכולים להיות פינים וזה יכול להיות גלגל שיניים. הרעיון הוא שכאשר המפתח זז לצד אחד הלשונית יוצאת ובצד השני הלשונית נכנסת. במילים אחרות: פעם הדלת ננעלת ופעם הדלת נפתחת.
הפשטות המייחדת את המנעול הזה בנוסף על יעילותו הפכו אותו למנעול הפופולארי בעולם.
מנעול צילינדר כל כך נפוץ עד שלכל חברת מנעולים המכבדת את עצמה יש ליין מנעולים משלה הנושאים את שמות החברות.
דוגמא למנעולים מהסוג הזה הם: ייל סמארט, רב בריח, מולטילוק MT5, צילינדר מגנום ועוד.

נוסף לכך, מנעולי צילינדר שונים נושאים שמות אחרים עקב פונקציות השונות אותם הם ממלאים.
דוגמאות לכך הם צילינדר לשון, צילינדר גלגל, צילינדר כפתור, צילינדר עם כרטיס חכם, צילינדר אחיד וכן הלאה.

עבודה עם מנעול צילינדר לא שונה בבסיסה מעבודה עם כל מנעול אחר.

גם כאן העבודה מתחילה עם תחקיר מעמיק של בעל המקצוע והתאמת אופן התיקון לצרכים העולים מהשטח. במידה ויעלה הצורך להחליף את מנעול צילינדר הפגום במנעול חדש אנו ממליצים לקיים שיחה עם איש המקצוע שלכם ולהיעזר בו כדי שתמצאו את המנעול היעיל והנוח ביותר עבורכם במסגרת התקציב.

המנעולנים שלנו עובדים עם מיטב המותגים והחברות הגדולות במשק ומבטיחים לכם איכות ללא פשרות.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בפרדס חנה

כספות הן אולי התחום הרגיש ביותר בכל מה שקשור לביטחון. כספות הן כלי שיכול להכיל חפצים סנטימנטליים בעלי ערך היסטורי ומשפחתי משמעותיים, כספות יכולות לשמור על ציוד רגיש במשרד, כסף או רכוש בעל ערך ובמדינת ישראל כמו גם במקומות אחרים כספות עלולות לאחסן גם כלי נשק. לכן, חשוב שבעל המקצוע אותו אתם מזמינים יכיר מגוון רחב של כספות, ידע לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר וכמובן – יהיה אדם שניתן לסמוך עליו.
הכספות עבורן אנחנו בפורטל מנעולנים 247 נותנים שירות הן רבות ומגוונות. אנחנו נותנים שירות לכספות ביתיות, כספות משרד, כספות משוריינות, כספות כבדות, כספות אלקטרוניות, כספות חסינות אש והיד עוד נטויה.

כאשר מתקבלת אצלנו במערכת קריאה בדבר פריצה של כספת אנחנו שולחים פורץ כספות מוסמך שיפרוץ את הכספת. המטרה היא לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בין אם מדובר בכספת המצריכה הבנה בחשמל ובין אם מדובר בכספת שעל מנת לפרוץ אותה יש להשתמש בכלים חמים לביצוע העבודה.

בכל אותו זמן אנחנו מקפידים לשלוח אנשי מקצוע מצוידים בתעודת יושר ממשטרת ישראל כדי שתהיו בטוחים כל הזמן כי אתם נמצאים בידיים טובות.

מנעולן בפרדס חנה מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בפרדס חנה 24 שעות

אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מבצעים החלפת מנעולים בפרדס חנה עשרים וארבע שעות ביממה. זאת כדי להבטיח כי בכל שעה תקבלו את המענה המקצועי והשלם ביותר לבעיה שלכם במהירות המרבית. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מכירים את משקי הבית הישראלים ויודעים כי יוקר המחיה לא מאפשר לנו הוצאות פתאומיות על תקלות הבאות ללא התרעה מראש. לכן, הקמנו עבורכם שירות איכותי שווה לכל כיס. למנעולנים שלנו וותק וניסיון רב שנים בתחום. אך יותר מכל, המנעולנים שלנו מבינים את המצוקה בה אתם נמצאים בשעת התיקון ויעשו הכול כדי לתת לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהשירות שלנו עוד היום.

מנעולן בפרדס חנה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247