להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

פורטל מנעולנים 247 הוא פורטל שנוצר למענכם כדי שתקבלו מענה מהיר ומקצועי בכל שעה עבור כל תקלה בדלת או במנעול. אנחנו יודעים כי תקלות עלולות להתרחש בשעות לא נוחות. מה שהופך את האירוע כולו למתוח ולא קל מבחינות רבות. לכן, השירות שלנו זמין למענכם עשרים וארבע שעות ביממה כדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים שירות איכותי ומתאים בכל שעה. אנחנו מזמינים אתכם לצפות בפורטל שלנו ולהזמין שירות של מנעולן בקרית אתא.

מנעולן בקרית אתא זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בקרית אתא מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בקרית אתא בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בקרית אתא

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בקרית אתא?

עבודת מנעולן בקרית אתא הינה רחבה ונוגעת בהרבה תחומים. העולם שלנו מתפתח במהירות ומנגנוני הנעילה הופכים ליעילים יותר וזמינים מיום ליום. לכן, בעידן החדש, זה לא מספיק שאיש המקצוע ידע לפתור רק בעיה נקודתית אחת כמו למשל פריצת מנעול. היום, העבודה דורשת איש מקצוע עם מבט על שידע לתת מענה לסוגים שונים של תקלות שונות המשולבות פעמים רבות זו בזו. מנעולן יודע לפתור תקלה בקודן של הרכב, לפרוץ כספת באמצעות כלים חמים או להחליף צילינדר, והכל בנשימה אחת. הניסיון מעיד כי פעמים רבות תקלה נגרמת בעקבות שחיקה ופגמים בחלקים שונים של מנגנון הנעילה. גם זה כמובן מעיד על כך שחשוב לבחור באיש מקצוע הרואה את התמונה כולה. על עבודת מנעולנים בקרית אתא במקרים שונים נפרט עוד במאמר הבא!

כמה עולה שירות של מנעולן בקרית אתא?

השירות שלנו:

מה השירות כולל:

פורץ מנעולים בקרית אתא

עבודה עם מנעולים היא הלחם והמים של עבודת המנעולן. החלפת מנעול פלדלת נעשית בכל שעה כמו גם החלפה של מנעולים נוספים.
שוק המנעולים רחב וכולל בתוכו מנעולים רבים מסוגים שונים המשמשים לתפקידים אחרים בכל פעם.

המנעולים המוכרים בשוק הם: מנעול חבוי (מנעול שלא רואים), מנעול עליון (מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת), מנעול ביומטרי (מנעול אותו ניתן לפתוח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה), מנעול צירופים (מנעול הנפתח בעזרת צירופי אותיות), מנעול חשמלי (מנעול שמנגנון הנעילה שלו הוא חשמלי) מנעול צילינדר (מנעול מכני) ועוד.

עבודה עם מנעולים מחייבת קודם כל זמינות. תקלות מתרחשות בכל מיני שעות. עבודת מנעולן בקרית אתא לא מתרחשת רק בין שמונה בבוקר לחמש אחר הצהריים. לא מדובר בפקיד במשרד, אלא באדם לו הכלים לפתור תקלות במקרה חירום. לכן, ברגע שבו מתקבלת קריאה הנוגעת לפריצה של מנעול אנו שולחים פורץ מנעולים מוסמך במהירות המרבית.

כל המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מצוידים היטב בכלים איכותיים שיעזרו להם לפתור את התקלה. במידת הצורך המנעולן יחליף לכם את המנעול במנעול חדש ואיכותי לבחירתכם תוך מתן ייעוץ לגבי המנעול המיטבי עבורכם.

מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בקרית אתא

דלתות נמצאות כמעט בכל מקום בעולם המודרני, החל מדלתות השומרות על ציוד במחסן ועד לדלתות הזזה בכניסה לסופרים וקניונים.
מטרתה של הדלת היא כמובן לשמור על הבית או המשרד וגם לשמש במקרים רבים כפריט נוי במקרה של דלתות למשרד או דלתות כניסה לבית וכדומה. פריצת דלת בקרית אתא תיעשה תמיד תוך הקפדה על הצד האסתטי בשילוב עם תיקון התקלה.

השירות מתאים למגוון סוגי דלתות כמו: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לממד וכן הלאה.

כאשר אנחנו מדברים על פריצה של דלת חשוב להבין מה מייחד עבודה עם דלתות. דלתות ממלאות פונקציות שונות ומתוך כך הן פעמים רבות עשויות חומרים שונים. כך שעל מנעולן הדלתות העוסק בתחום להבין את דרך התפקוד של חומרים שונים ומה הדרך הנכונה לגשת אליהם.

במידה ועולה הצורך בהתקנה של דלת אנו שולחים מתקין מוסמך שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר מההתחלה ועד הסוף.

השירות מיועד כמובן גם לכל התחום של כיוון דלתות. משמע, העבודה עם המעטפת של הדלת כמו המשקופים והבלטות.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בקרית אתא

מנעול צילינדר הוא מנעול שכיח מאוד בחלקים נרחבים של העולם המערבי. בגלל שמדובר במנעול שמנגנון הנעילה שלו מבוסס פעולה מכנית פשוטה וקלה ליצור שמוכיחה את יעילותה בכל פעם מחדש, ניתן למצוא את אותו מנעול צילינדר בצורות ודגמים שונים בכל רחבי העולם.

מנעול צילינדר הוא מנעול נפוץ כל כך עד שלחברות מנעולים מסוימות יש מנעולי צילינדר הייחודיים להן בלבד.
מנעולי צילינדר של חברות מובילות הם למשל: ייל סמארט, מגנום, MT5 של מולטילוק, צילינדר רב בריח ועוד.

בנוסף, קיימים מנעולי צילינדר בעלי פונקציות שונות שמטרתם למלא צרכים שונים. דוגמאות למגוון צילינדרים בעלי תפקידים שונים הם:
צילינדר לשון (צילינדר פשוט יחסית), צילינדר כפתור (צילינדר הבנוי כך שבחלק הפנימי של הדלת מותקן תמיד מפתח קבוע), צילינדר גלגל (מנעול צילינדר לו מחובר גלגל שיניים), צילינדר עם כרטיס חכם (מנעול צילינדר אותו ניתן לפתוח בעזרת כרטיס חכם), צילינדר אחיד (מספר מנעולי צילינדר הנפתחים על ידי מפתח מאסטר אחד) ועוד.

העבודה עם מנעול צילינדר לא שונה הלכה למעשה מעבודה עם כל מנעול אחר. אלא שבמקרה של מנעול צילידנר קיימים דגשים שונים. גם במקרה הזה על מנעולן בקרית אתא לבצע תחקיר יסודי שיעזור לו להגיע ממוקד לביצוע העבודה. גם במקרה הזה המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 זמינים לקריאות חירום בשעות הקטנות של הלילה.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי בחירה של מנעול לדלת היא בחירה קריטית שיכולה להביא לנזק כזה שיאלץ אתכם להזמין תיקון כל זמן קצר, או לפתור לכם את הבעיה ולהשאיר אתכם עם ראש שקט לאורך זמן. לכן, אנחנו מקפידים על שימוש במנעולים איכותיים שאנחנו סומכים על אופן הפעולה שלהם. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם מנעולן בקרית אתא שיעזור לכם לבחור מנעול איכותי בטווח המחירים הטוב עבורכם.

עם תום העבודה והחלפת המנעול תקבלו קבלה ואחריות מהמנעולן. כמו כן, במקרה הצורך למנעולנים של פורטל מנעולנים 247 קיימת אפשרות לשכפל מפתחות לבני הבית בהתאם לצרכים שלכם.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בקרית אתא

השימוש בכספות הוא שימוש נפוץ בבתים רבים בישראל. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת ייצור כספות במחירים נמוכים עם יכולות ביצוע גבוהות.

כספות שונות מצוידות במנגנוני הגנה שונים ועל כן מצריכות יחס אחר בכל פעם. דוגמאות לכספות עם מנגנוני הגנה נפוצים: כספות חסינות אש, כספות משוריינות (כספות בעלות דלת משוריינת הדורשת שימוש בכלים חמים לפריצתה), כספות כבדות (כספות המיוצרות כבדות במיוחד מלכתחילה כדי למנוע גניבה של הכספת כולה), כספות אלקטרוניות (משמע, כספות שבנוסף למנגנון הנעילה המכני בו הן מצוידות התווסף מנגנון נעילה חשמלי הנפתח בדרך כלל עם סיסמא שהוזנה למערכת מבעוד מועד).

השירות שלנו מתאים לכל סוגי הכספות הללו ועוד. בנוסף, קיים שירות מיוחד לכספות בית וכספות משרד בהתאם לצרכים החיוניים של כל מקרה לגופו.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מנוסים ויודעים לפתור מגוון תקלות הקשורות בכספות. החל מטיפול עדין בכספות בהן נהרס החשמל ועד לטיפול באמצעות כלים כבדים במקרה בו יש צורך לפרוץ כספת משוריינת וכן החלפת והתקנת כספות. 

אנחנו יודעים כי עבודה עם כספות מחייבת רגישות יוצאת דופן.
פורצי הכספות של פורטל מנעולנים 247 מצוידים כולם בתעודת יושר ממשטרת ישראל כדי להבטיח לכם שתרגישו בטוחים לכל אורך הדרך.

מנעולן בקרית אתא מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בקרית אתא

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 נבחרים בקפידה. הם נדרשים למקצועיות רבה וידע נרחב בנושאים רבים. למנעולנים שלנו וותק וניסיון העומדים לרשותם ברגע האמת. הבית שלכם הוא המקום החשוב ביותר בעולם ולכן מגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר בכל זמן. אנחנו לא מאחלים לכם להיתקע ברגע מלחיץ ולא נוח עם דלת נעולה. אבל לכל מקרה, לנו בפורטל מנעולנים 247 חשוב להיות מוכנים לכל תרחיש. אנחנו מתחייבים לביצוע החלפת מנעולים בקרית אתא בכל שעה על ידי אנשי המקצוע המנוסים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר ליצור איתנו קשר ואתם תקבלו מענה מקצועי במהירות.

מנעולן בקרית אתא 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247