להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

צריכים בדחיפות מנעולן בקרית ים או שפשוט נראה לכם כאילו משהו עם המנעול בית לא בסדר ואתם זקוקים לבדיקה? זכרו כי מנעולן איננו רק איש מקצוע שמזמינים בזמני חירום, אלא גם זה שיכול למצוא עבורכם פתרונות בטיחות מותאמים במקרה של בעיה במנעול, החלפת מנעול ישן בחדש ועוד. חשוב לנו שתדעו שבפורטל מנעולנים 247 תמיד תמצאו פתרון בזכות מנעולנים מקצועיים הזמינים עבורכם 24 שעות ביממה!

מנעולן בקרית ים זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בקרית ים מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בקרית ים בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בקרית ים

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בקרית ים?

על מנת שתוכלו לדעת מתי באמת יש צורך להזמין מנעולנים בקרית ים, אנחנו ממליצים לקרוא מעט על עבודתם הכללית של המנעולנים, על כלל תחומי העיסוק שלהם. ככלל, עבודתו של המנעולן נוגעת בתחום המנעולים והדלתות, ולמעשה היכן שיש "דלת" ו"מנעול" – מדובר על תחום עיסוקו של המנעולן. אולם, כפי שנסביר בהמשך, קיימים גם תתי-תחומים בהם המנעולנים מתעסקים כגון: פריצת דלתות, תיקון מנעולים, התקנת כספות, עבודה עם מנעולים חכמים וכדומה.

חשוב מאוד לא לבלבל את עבודת המנעולן עם עבודתם של אנשי מקצוע אחרים, כמו פורצי דלתות. אמנם מרבית המנעולנים הם גם פורצי דלתות, אך המצב ההפוך איננו תמיד אפשרי, עקב ההכשרה הספציפית והמקיפה של המנעולנים. לכן, המקרים העיקריים בהם יש להזמין מנעולן בקרית ים הם כמובן מקרי חירום – אם נתקעתם מחוץ לבית או בתוך הבית, אם נשבר או נתקע לכם המנעול ועוד. אך כאמור, קיימים לא מעט מקרים בהם מומלץ לבדוק את המנעול בבית או בעסק לפני שהוא נהרס, למשל במקרה בו המנעול איננו עובד כראוי מכל סיבה שהיא.

כמה עולה שירות של מנעולן בקרית ים?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בקרית ים

שירותי פריצת מנעולים (שאותו כאמור גם מבצע המנעולן) כוללים טיפול בלא מעט סוגי מנעולים כגון:

  • מנעול צילינדר: מנעול פשוט המבוסס על צילינדר. קיימים מנעולי צילינדר רבים בעולם, כשההבדל ביניהם טמון באיכות האבטחה (מנגנוני מניעת פריצה שונים המונעים כניסה של מפתחות מסוימים).
  • מנעול צירופים: מנעול המבוסס על זיהוי צירופים שונים של מספרים או אותיות.
  • מנעולים חשמליים: מנעולים מתקדמים אשר מנגנון הפתיחה שלהם איננו ידני כמו ברוב המנעולים, אלא חשמלי.
  • מנעולים אלקטרוניים: מנעולים אלה דומים במידה רבה למנעולים החשמליים.
  • מנעולים חבויים: מנעולים שנקראים כך עקב היותם "חבויים" בדלת ולכן נחשבים ליותר אסתטיים ומתאימים לדלתות כניסה ומשרדים.
  • מנעול עליון: מנעול המותקן בחלק העליון של הדלת.

קיימים כמובן סוגים אחרים של מנעולים אשר אינם בהכרח של דלתות.

פורטל מנעולנים 247 מספק שירות של פורץ מנעולים מוסמך בקרית ים 24 שעות ביממה. המנעולן אשר יגיע אליכם מטעמנו מחזיק בציוד מקצועי ובמהלך עבודתו משתמש בטכניקות הממזערות נזק עתידי, במידה ומדובר בפריצה או בהחלפת של מנעול פלדלת. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לנסות ולעדכן את המנעולן בטרם ההגעה בכמה שיותר פרטים אודות הבעיה לשמה אתם מזמינים אותו על מנת שידע להתכונן מראש. למשל אודות סוג הדלת, סוג המנעול, כמובן בפרטים אודות התקלה וכדומה.

מנעולן בקרית ים מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בקרית ים

מנעולן המתמחה בפריצת דלתות חייב להכיר את סוגי הדלתות השונות הקיימות בשוק, שכן חומרי גלם שונים של דלתות דורשים טכניקות שונות של פריצה.

הדלתות הנפוצות שאנחנו בפורטל מנעולנים 247 מבצעים בהן פריצת מנעולים הן: דלתות עץ מאסיביות המשמשות כדלתות כניסה, דלתות ממד (להן מנגנון נעילה מורכב לעיתים), דלתות פלדה ועוד. בנוסף, אנו מבצעים פריצה ותיקון של דלתות זכוכית, הנפוצות בעיקר במשרדים ועוד.

שימו לב לעובדה, כי לעיתים השירות שיידרש הוא דווקא כיוון דלתות ולא תיקון או החלפה של המנעול. כיוון דלתות מסייע בשמירה על איזון הדלתות במקום.

שירות מקצועי של פריצת דלת בקרית ים לרוב כולל:
  • בחינה של הדלת
  • מזעור נזקים
  • החלפת מנעול במידת הצורך
  • המלצה מקצועית לגבי תחזוקה שוטפת של הדלת על מנת לשמור על מצב תקין.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בקרית ים

המומחים שלנו בפורטל מנעולנים 247 מעניקים שירותי החלפת צילינדר בקרית ים ומתמחים בכל סוגי הצילינדרים העיקריים כגון:

  • צילינדר לשון: צילינדר נפוץ מאוד הכולל "לשון" ומכאן מגיע השם שלו.
  • צילינדר גלגל: המנגנון של צילינדר זה מתבסס על גלגל שיניים. זה אחד מהצילינדרים הוותיקים הקיימים בשוק והוא גם נפוץ מאוד.
  • צילינדר אחיד: צילינדר אותו מתקינים בעיקר בדלתות פנים והוא מאפשר פתיחה של מספר מנעולים עם מפתח אחד זהה לכולם.
  • צילינדר בעל כרטיס חכם: צילינדר זה מבוסס על כרטיס מגנטי, נפוץ בשימוש של בתי מלון ומשרדים.
  • צילינדר כפתור: צילינדר אסתטי מאוד ונפוץ בדלתות פנים, נמצא בעיקר בשימוש של בתי מלון. המנגנון שלו כולל כפתור.

בנוסף כמובן קיימים גם צילינדרים של חברות גדולות ומובילות בשוק ולכן ייחודיים בפני עצמם, כמו למשל צילינדר רב בריח, צילינדר מגנום וכ"ו.

כאשר בוחרים צילינדר לדלת צריך לקחת בחשבון בין היתר מאפיינים כגון התאמה שלו לסוג דלת, רמת בטיחות מיטבית ועוד. בכל מקרה, תמיד כדאי לברר עם מקצוען איזה מנעול מתאים לדלת שלכם.

מנעולן בקרית ים אותו תזמינו באמצעות פורטל מנעולנים 247 יגיע עם מספר צילינדרים חלופיים, יחד עם זאת מומלץ תמיד לספר לו לו כמה שיותר פרטים במהלך שיחת הטלפון, על מנת שיצטייד בציוד המתאים ביותר על מנת לסדר את מנעול הדלת שלכם. החלפת הצילינדר תיעשה כמובן באופן מקצועי ויעיל.

ניתן להתייעץ עם המנעולן לגבי סוג הצילינדר שיכול להתאים לסוג דלת שלכם, לגובה התקציב שלכם ולרמת ביטחון הנדרשת. לא כל צילינדר הבטוח ביותר הוא בהכרח יקר, לכן, תמיד כדאי לשקול את היעילות שלו לצד המחיר.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בקרית ים

אנו בפורטל מנעולנים 247 מעניקים שירותי פריצה למגוון רחב של כספות. לדוגמא:

  • כספת ביתית: נועדה לשימוש בדירות ויכולה להכיל רכוש קטן מימדים. כספת ביתית תמיד מומלצת בבית, משום שלרובנו יש פריטים חשובים שאנו שומרים בבית – ציוד יקר ערך ו/או ציוד בעל ערך סנטימנטלי.
  • כספת משרדית: כספות אלה ייעודיות לשמירת מסמכים חשובים ומסווגים, ציוד יקר, פרטי מחשוב וכ"ו. כספת משרדית בדרך כלל תהיה כבדה וגדולה יותר מכספת ביתית.
  • כספת דיגיטלית: מדובר בכספת מתקדמת שהנעילה שלה מבוססת על מנגנון דיגיטלי.
  • כספות משוריינות: כספות מסוג זה כוללות שכבת "שריון", בדומה לרכבים משוריינים. אלה כספות בטוחות מאוד, אך זכרו – גם בהן יכולות להתרחש תקלות שונות.
  • כספות כבדות: מדובר בכספות שמשקלן רב ובדרך כלל הן גדולות מימדים.
  • כספות חסינות אש: כספות המשמשות להגנה על רכוש מפני שריפה.
פורץ כספות מיומן יגיע אליכם לבית או למשרד עם ציוד עבודה המתאים לטיפול בסוג הכספת שברשותכם וכמובן ויבצע עבודה יסודית ומקצועית, ויעשה כל מה שביכולתו על מנת למנוע נזק לכספת במהלך התיקון ובכך יחסוך עלויות מיותרות ללקוח.

מחיר החל מ- 200 ₪

מנעולנים בקרית ים לשירותכם 24 שעות ביממה

לסיכום, אם הנכם זקוקים להחלפת מנעול מכל סוג בביתכם – אל תעשו זאת לבדכם. הזמינו מנעולן מומחה אשר יפתור כל תקלה במנעול הדלת שלכם ביעילות, מקצועיות ובמהירות. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מספקים שירות החלפת מנעולים ב 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, כל זאת על מנת להעניק ללקוחותינו שירות מיידי ולחסוך זמן המתנה יקר. בנוסף אנו מעניקים ייעוץ ללא התחייבות לכל שאלה או התלבטות שיש לכם לגבי תיקון מנעולים, פריצת דלתות, החלפת צילינדר ועוד. כל המנעולנים שלנו מחזיקים בתעודת יושר מהמשטרה ותעודות הסמכה בתחום המנעולנות לכן אין לכם מה לחשוש לגבי אמינות או מקצועיות שלהם. הזמינו עוד היום מנעולן בקרית ים באמצעות הפורטל ותקבלו שירות ברמה שלא הכרתם

מנעולנים בקרית ים 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247