להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו יודעים כי בחירה של מנעולן בקרית מוצקין היא לא תמיד פשוטה. לעיתים תקלות מתרחשות בשעות לא צפויות ועולה הצורך להגיב אליהן במהירות. בדיוק בשביל זה פורטל מנעולנים 247 זמין עשרים וארבע שעות ביממה כדי שתקבלו מענה מקצועי ואיכותי גם בשעות הקטנות של הלילה. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי תיקון לכל תקלה צריך להיעשות פעם אחת באופן מקצועי. על מנת שלא תחזרו עם תקלות נוספות ותישארו עם ראש שקט לזמן רב.

מנעולן בקרית מוצקין זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בקרית מוצקין מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בקרית מוצקין בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בקרית מוצקין

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בקרית מוצקין

תפקידם של מנעולנים בקרית מוצקין מתחלק לכמה קטגוריות מרכזיות. הראשונה, כמובן, זו עבודה עם מנעולים. עבודה עם מנעולים כוללת עבודה עם כל סוגי המנעולים. החל ממנעולים המיועדים לבית או למשרד ועד למנעולים של ארונות חשמל, מחסנים או כספות. החלק השני של העבודה מתמקד בעולם הדלתות. דלתות נמצאות במקומות רבים בחיי היום יום שלנו. הן יכולות להיות בבתים, בפתח החדרים, בכניסה לקניונים ועוד. עבודה עם דלתות למעשה מתאימה למגוון רחב של סוגי דלתות. החלק השלישי של העבודה עוסק בכספות. כספות מגיעות בצורות שונות ומיועדות למלא פונקציות אחרות בכל מקרה. עבודה עם כספות יכולה לכלול עבודה באמצעים עדינים ויכולה להיעשות על ידי שימוש בכלים חמים. למעשה, ניתן להזמין מנעולנים בקרית מוצקין לכל אחת מהעבודות הללו.
איך השירות מתבצע ועל מה יש לשים דגש? על זה נפרט בהרחבה בשורות הבאות.

כמה עולה שירות של מנעולן בקרית מוצקין?

סוג השירות:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בקרית מוצקין

עבודה עם מנעולים זה הלחם והמים של עבודת המנעולן. השירות מותאם למגוון רחב של מנעולים מסוגים שונים בעלי טכניקות נעילה מגוונות.

עבודה עם מנעולים יכולה להתחיל בהחלפת מנעול פלדלת ולהסתיים בטיפול במנעול ביומטרי הנפתח על ידי טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה.

בין המנעולים השכיחים ביותר ניתן למצוא את מנעול הצילינדר (מנעול בעל מנגנון מכני עליו נפרט עוד בהמשך), מנעול צירופים (מנעול הנפתח על ידי צירוף של מספרים מסוים), מנעול ביומטרי (מנעול שנפתח על ידי טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה), מנעול אלקטרוני (מנעול בעל מנגנון נעילה חשמלי), מנעול עליון (מנעול הממוקם בחלקה העליון של הדלת), מנעול חבוי (מנעול נסתר) ועוד.

שירות של פורץ מנעולים מוסמך בקרית מוצקין מבוסס בראש ובראשונה על התאמה נכונה בין מקרה לצורת עבודה. כדי לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות על המנעולן להתחיל בביצוע תחקיר של המקרה מול הלקוח. ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים במהלך השיחה המקדימה כדי לעזור למנעולן להבין בדיוק מה הבעיה.

כל המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מצוידים בכלים איכותיים לביצוע עבודה טובה ומקצועית. כאמור, תקלות יכולות להתרחש באופן לא צפוי ולכן המנעולנים שלנו זמינים לכל אירוע חירום בכל שעה.

מנעולן בקרית מוצקין מחיר החל מ – 200 ₪

פריצת דלת בקרית מוצקין

שירות של פריצת דלתות בקרית מוצקין נעשה על בסיס יום יומי עם מגוון סוגי דלתות המיועדות למטרות מגוונות.

בין סוגי הדלתות הנפוצים ניתן למצוא דלתות עץ, דלתות זכוכית, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות פנים, דלתות חוץ ועוד.

גם במקרה של עבודה עם דלתות מתקין דלתות מוסמך מתחיל בבדיקה על מהות המקרה ומדוע נוצרה התקלה.
הדבר שיש להדגיש כאן הוא שעבודה עם דלתות היא עבודה המתמקדת בסוג החומר ממנו עשויה הדלת. משמע, ישנה חשיבות לחומר ממנו עשויה הדלת ולדרך הטיפול הנכונה בה. הרי מובן מאליו שדלת עשויה זכוכית המשמשת כדלת כניסה לקניון או למשרד דורשת דרך טיפול שונה מאשר דלת עשויה עץ או דלת המורכבת מפלדה שמיועדת לממ"ד. בנוסף, יש להקפיד על עבודה עם כל מעטפת הדלת, אם זה טיפול במשקופים העלולים להישחק לאורך זמן או בבלטות על הרצפה. כאשר יש פגם במעטפת הדלת תקלה עלולה להוביל לתקלה אחרת ולהביא לנזק רב. לכן יש לשים לב כי ברגע בו נוצרים סימנים של שחיקה בדלת או במעטפת יש לקרוא למנעולן בקרית מוצקין הבקיא בתחום זה.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בקרית מוצקין

מנעול צילינדר זה מנעול בעל מנגנון מכני פשוט אמנם, אבל יעיל ביותר. המנגנון עובד באופן הבא: מספר פינים המסודרים בצורה מסוימת (המתאימה למנעול הפותח אותם) מחזיקים בלשונית הדלת. כאשר לשונית הדלת בחוץ הדלת ננעלת וכאשר לשונית הדלת נמצאת בפנים הדלת פתוחה.

למנעול צילינדר ישנם דגמים שונים המאופיינים בצורות נעילה שונות.
דוגמאות למנעולי צילינדר פופולריים במיוחד הם: מנעול צילינדר עם כרטיס חכם (משמע, מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם), מנעול צילינדר אחיד (קבוצה של מנעולי צילינדר הנפתחים בעזרת מפתח מאסטר משותף לכולם), מנעול צילינדר לשון (מנעול צילינדר פשוט), מנעול צילינדר גלגל (מנעול שלמנגנון הנעילה שלו חובר גלגל שיניים), מנעול כפתור (מנעול שמהצד הפנימי של הדלת נמצא מפתח קבוע) ועוד.

בנוסף, לחברות שונות קיימים מנעולי צילינדר ייחודיים לכל חברה כמו צילינדר מגנום, רב בריח, שריונית חסם,  MT5 של מולטילוק, ייל סמארט ועוד.

העבודה עם מנעול צילינדר לא שונה בבסיסה מעבודה עם כל מנעול רגיל. גם העבודה עם מנעול צילינדר מתחילה קודם כל בתשאול מעמיק של הלקוח ובהכנת הציוד לעבודה ממוקדת ויעילה.

גם במקרה של מנעולי צילינדר המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מוכנים לכל אירוע חירום גם בשעות הקטנות של הלילה.
ההבדל המשמעותי בעבודה עם מנעולי צילינדר תלויה בהחלפה של המנעול. משום שניתן למצוא מנעולי צילינדר מסוגים שונים וישנם הבדלים משמעותיים באיכות, ההמלצה היא להתייעץ עם מנעולן בקרית מוצקין כדי שתבחרו את המנעול הטוב ביותר עבורכם במסגרת התקציב שלכם.
לאחר ההחלפה תקבלו מהמנעולן קבלה והתחייבות כנדרש.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בקרית מוצקין

כספות זה התחום הרביעי בו עוסקת עבודת המנעולן וגם כאן מדובר על שוק המכיל בתוכו פרטים רבים. מגוון כספות מיוצרות בדרכים שונות כדי למלא פונקציות אחרות בכל פעם בהתאם לנדרש.

הכספות הנפוצות בשוק הן:

  1. כספות משרד: כספות משרד מכילות בדרך כלל ציוד יקר ערך או כסף. כספות היכולות להתאים בדרך כלל גם לבתי עסק אחרים שאינם משרדים כמו מסעדות וכדומה.
  2. כספות ביתיות: כספות יותר קטנות לרוב המיועדות לשמור על פריטים בעלי ערך סנטימנטלי רב.
  3. כספות משוריינות: כספות בעלות דלת כבדה, לה מנגנון נעילה מכני כבד.
  4. כספות דיגיטליות: כספות להן מנגנון נעילה חשמלי בנוסף על המכני.
  5. כספות כבדות: כספות המיוצרות כבדות מלכתחילה כדי להקשות על גניבה של הכספת כולה.
  6. כספות חסינות אש
    ועוד.
תחום פריצת כספות הוא תחום רגיש ועדין במיוחד, לכן כל פורצי הכספות המוסמכים של פורטל מנעולנים 247 מצויידים בתעודות יושר ממשטרת ישראל.

מכיוון שתחום הכספות הוא תחום רחב במיוחד הוא דורש הרבה ידע מצד בעלי המקצוע. החל מעבודה עדינה עם מנגנונים חשמליים או מכנים קטנים ועד לעבודה עם כלים חמים לפריצת דלתות כבדות. לכן, חשוב שיהיו שם אנשי המקצוע שיתנו מענה לכל הדברים הללו.

מנעולן בקרית מוצקין מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בקרית מוצקין

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 נבחרים בקפידה ועוברים הכשרה מקיפה כדי להבטיח כי הלקוחות שלנו מקבלים שירות איכותי ויעיל ללא פשרות. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מתבצעת החלפת מנעולים בקרית מוצקין עשרים וארבע שעות ביממה וכך גם שירותים נוספים. כאמור, תקלות עלולות להתרחש בשעות לא צפויות ולכן אנחנו עומדים על כך שלמנעולנים שלנו תהיה זמינות מיידית אליכם. לכל המנעולנים שלנו רישיון ממשרד העבודה לעסוק בתחום המנעולנות ותעודת יושר ממשטרת ישראל.
מחפשים אחר מנעולן בקרית מוצקין שיענה לכם על כל הצרכים? אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי הפורטל שלנו ואנו נשמח לסייע לכם בהזמנת מנעולן מקצועי לביתכם שיפתור את התקלה.

מנעולן בקרית מוצקין 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247