להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

לפעמים אין לנו מה לעשות ובחיים קורים דברים שלא צפינו אותם. זה לא נעים, זה לא מתאים, זה יכול להפוך את היום שלנו לחלוטין. הדבר היחיד הנמצא בשליטתנו זה האופן בו נגיב לשינוי הלא צפוי הזה. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 חושבים שאתם ממש לא צריכים להתמודד עם הכול לבד. לכן, הקמנו את הפורטל שלנו שיהיה פתוח למענכם עשרים וארבע שעות ביממה בו תוכלו לקבל שירות של מנעולן ברמת גן בכל שעה בה תצטרכו לכך.

מנעולן ברמת גן זמין 24 שעות ביממה

 מנעולן ברמת גן מחיר משתלם במיוחד  החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך ברמת גן בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן ברמת גן

באילו מקרים יש להזמין מנעולן ברמת גן?

עבודת המנעולן היא עבודה רחבת היקף. לעיתים נדמה לנו כי פריצה של דלת או של מנעול זו עבודה נקודתית המיועדת לפתיחת הדלת בלבד. אלא שהאמת מורכבת קצת יותר. מנגנון הנעילה מורכב מכמה חלקים. הראשון הוא המנעול כמובן, השני זו הדלת, השלישי זו מעטפת הדלת, זאת אומרת כל מה שמחזיק אותה במקומה אם זה המשקוף או הבלטות ברצפה. עבודת המנעולן היא לוודא כי מנגנון הנעילה עובד כנדרש. לעיתים אנחנו לא יודעים את זה אבל תקלה במנעול היא תוצאה של פגם כזה או אחר בדלת וכן הלאה. לכן חשוב שיהיה לצידכם בעל המקצוע שיכול להשקיף על הכל מנקודת על ולתת פתרון מקיף שישמור על מנגנון הנעילה תקין לאורך זמן. בשביל להבין לעומק חלקים נוספים בעבודת מנעולנים ברמת גן הכנו עבורכם את המאמר הבא.

כמה עולה שירות של מנעולן ברמת גן?

אודות השירות:

כיצד השירות מתבצע:

פורץ מנעולים ברמת גן

כאשר אנחנו חושבים על מנעולים כל מה שעולה לנו בראש זה המנעולים הישנים עם המפתח המסתובב בחור וזהו. אלא שעם ההתפתחויות שמציפות את העולם לא חשבתם שתחום המנעולים יישאר בחוץ נכון? עולם המנעולים משתנה כל הזמן ומתאים את עצמו לעידן החדש באלפי דרכים וצורות משתנות.

אנחנו כמובן לא נוכל להתייחס לכל המנעולים הקיימים במאמר הזה כאן שכן יש מנעולים פשוטים מאוד העולים כמה שקלים בודדים ויש מנעולים שהמחיר שלהם יכול להגיע למאות ואלפי שקלים. אבל כן נתאר בקצרה את המנעולים הנפוצים יותר בשוק.

המנעולים המוכרים יותר הם: מנעול צירופים, מנעול עליון, מנעול חבוי, מנעול ביומטרי, מנעול חשמלי, מנעול צילינדר וכן הלאה.
כמובן שהשירות שלנו מתאים לעוד מגוון רחב של מנעולים נוספים, בינהם אנו מבצעים גם החלפת מנעול פלדלת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשאול כל שאלה בנושא מנעולים.

הדבר שהכי חשוב לנו להקפיד עליו הוא שתקבלו את השירות הטוב ביותר במהירות הכי גבוהה שיש.

אנחנו יודעים כמה זה לא נעים לעמוד מחוץ לדלת של הבית ביום או בלילה כמו כן אנחנו מכירים את התחושות הלא פשוטות המתלוות לעמידה מחוץ למשרד כשלקוח צריך להגיע בכל רגע.

בדיוק בגלל זה הקמנו את הפורטל שלנו שיאפשר לנו לקצר את זמן התגובה ולהביא לכם פורץ מנעולים ברמת גן מקצועי אשר יספק מענה לכל אירוע חירום במהירות.

מנעולן ברמת גן מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות ברמת גן

דלתות, כמו מנעולים, עברו אבולוציה והפכו עם השנים לפריט שיש לו משמעויות עיצוביות בעלות עמידות גבוהה וכו'. מטרת העל שלנו בעבודה עם דלתות היא לשמור כמה שניתן על תקינות הדלת על מנת להבטיח את המשך פעילותה התקינה לאחר התיקון בלי לפגוע בעיצוב.
יש לציין כי דלתות שונות עשויות חומרים שונים מה שדורש שימוש בכלים מותאמים לכל מקרה ומקרה.

הדלתות איתן אנו נפגשים פעמים רבות לאורך השנים הן:
דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ ועוד.

אחד הדברים שפחות מדברים עליהם וחשוב להזכיר כאן הוא שדלת צריכה מעטפת תקנית כדי להיפתח ולהסגר כנדרש. לפעילות המתקנת את מעטפת הדלת קוראים: 'כיוון דלתות' והיא כוללת הכל. החל מהמשקופים ועד הבלטות על הרצפה.

תיקון דלתות מתבצע באופן שונה מתיקון של מנעול כזה או אחר.

קודם כל מכיוון שלא תמיד הקריאה לעזרה מתייחסת לדלת שיש בה בעיה. לעיתים הדלת פועלת כנדרש אלא שאחד מבני הבית או המשרד פשוט שכח את המפתח. לכן התיקון יהיה זריז ולא יכלול צעדים דרמטיים שהרי הדלת תקינה לחלוטין.
לעיתים באמת יש פגם כזה או אחר בדלת מה שמצריך טיפול מעמיק יותר. גם כאן אנחנו נביא כמה שיותר מהר מנעולנים המוכנים כל העת לבצע פריצת דלת ברמת גן ולכל לאירוע חירום אחר.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר ברמת גן

אנחנו לא מאמינים כי לא נתקלתם לפחות פעם אחת בחייכם במנעול צילינדר. מנעול צילינדר לא סתם מקבל שתי רובריקות שלמות במאמר. מנעול צילינדר הוא למעשה המנעול הפופולארי ביותר בעולם.
מנעול צילינדר מופעל בעזרת מנגנון מכני פשוט קל לייצור הנותן תוצאות מעולות בכל פעם.

ניתן למצוא מנעולי צילינדר שונים להם הוסיפו אלמנטים כאלה ואחרים. כדוגמת:

  • צילינדר גלגל: מנעול צילינדר לו הוסיפו גלגל שיניים.
  • צילינדר לשון: מנעול צילינדר פשוט.
  • צילינדר כפתור: מנעול צילינדר לו מחובר מפתח קבוע בחלק הפנימי של הדלת.
  • צילינדר אחיד: קבוצת מנעולי צילינדר אותם פותח מפתח מאסטר משותף.
  • צילינדר עם כרטיס חכם: מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם ועוד.

חשוב להגיד כאן שמנעול צילינדר הוא מנעול בסיסי עד כדי כך שחברות מנעולים שונות ייצרו מנעולי צילינדר בעלי מאפיינים ייחודיים להן. מנעולי צילינדר מהתחום הזה יכולים להיות מולטילוק MT5, צילינדר ייל סמארט, צילינדר רב בריח, צילינדר מגנום ועוד אינספור מנעולי צילינדר של חברות שונות.

למעשה העבודה עם מנעול צילינדר לא שונה במהותה מעבודה עם כל מנעול רגיל. גם במקרה הזה חשוב לנו שהעבודה תיעשה ביעילות ולכן מנעולן ברמת גן מטעמנו מגיע עם הציוד הנדרש מוכן לעבודה בהקדם.

הדבר שמייחד את העבודה עם מנעול צילינדר הוא שמנעול זה נוטה להשחק ולכן יש להחליף אותו מדי פעם. המנעולנים שלנו מגיעים עם מנעולים חלופיים שאינם נופלים באיכותם מהמנעולים שיש ברשותכם. תוכלו להיעזר במנעולן גם עבור שכפול מפתחות חדשים לכל בני הבית.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות ברמת גן

כספות ניתן להשיג כמעט בכל תקציב עבור מטרות מגוונות. כספת ביתית המתאימה לשמירה על חפצים קטנים יחסית בעלי ערך סנטימנטלי רב לא דומה לכספת משרדית המופקדת על ציוד יקר ערך וכסף רב.

ניתן למצוא כספות עם מערכות הגנה שונות. לא פעם בכספות שונות משתמשים בכמה מנגנוני הגנה מסוגים שונים כדי להעלות את רמת הביטחון שלה.

מנגנוני הנעילה הנפוצים הם:

  • כספות חשמליות: כספות שמנגנון הנעילה שלהן מבוסס על חשמל. במרבית המקרים כספות כאלה ילוו במפתח עליו יש לשמור מכל משמר.
  • כספות משוריינות: כספות עשויות כמה שכבות. בדרך כלל שכבה קלה ושכבה כבדה כשבניהן מפריד בטון. העובי של הדפנות אמור למנוע פריצה לכספת באמצעים חמים.
  • כספת כבדה: כספת המיוצרת כבדה מלכתחילה כדי למנוע גניבה של כל הכספת כולה.
  • כספת חסינה לאש ועוד.
לא נשקר אם נגיד שפריצה של כספות זה אחד התחומים היותר מעניינים בעולם המנעולים. הרי כספת נוצרה באופן כזה שימנע פריצה ולכן האתגר שלנו הוא לפרוץ את הכספת בהצלחה.

אנחנו יודעים כמה זה לא נעים להזדקק לשירות מקצועי של פורץ כספות ועד כמה התחום עלול לעורר רגישות. לכן אנחנו מקפידים על שליחה של אנשי צוות ראשונים במעלה להם תעודת יושר ממשטרת ישראל.

מנעולן ברמת גן מחיר מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים ברמת גן

עבודת המנעולנות היא לעיתים ממש הצלת נפשות. אנחנו לא רוצים שתעמדו רגע יותר מהנדרש בשמש החמה או בגשם כבד. אצלנו מתרחשת החלפת מנעולים ברמת גן עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו במנעולנים 247 מאמינים כי ניתן לספק לכם שירות מקצועי ואמין בכל שעה במחירים שווים לכל כיס. תקלות עלולות להביא לתחושות לא קלות ולכן אנחנו כאן. התפקיד שלכם הוא רק ליצור איתנו קשר. את השאר תשאירו לנו. מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הפורטל ולהזמין מנעולן ברמת גן במהירות אשר יספק לכם שירות אישי ומקצועי כדי שלא תישארו עם התקלה הזו לבד.

מנעולנים ברמת גן 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247