להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מעוניינים בהחלפת מנעול לדלת עץ? זקוקים לשירות בשעות הקטנות של הבוקר או בשעה מאוחרת בלילה? המקצוענים של פורטל מנעולנים 247 עומדים לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה, עם ניסיון, מחירים הוגנים ושירות אדיב ומקצועי!

החלפת מנעול לדלת עץ 24 שעות ביממה

שירות החלפת מנעול לדלת עץ במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך להחלפת מנעול לדלתות עץ בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות החלפת מנעול לדלת עץ חייגו: 072-372-8445

 

החלפת מנעול לדלת עץ

מה מיוחד בהחלפת מנעול לדלת עץ?

למעשה, מבחינת תחום המנעולנות, דלתות עץ הינן דלתות רגישות אשר לא דורשות שימוש במנעולים מיוחדים. עם זאת, קיימות כמה התאמות הנוגעות לסוג השימוש בדלת, כפי שנסביר מיד:

  • דלתות כניסה מעץ – כשמדובר על דלתות כניסה מעץ, בדרך כלל מדובר על דלתות מסיביות ומרשימות, אשר זקוקות למנעול בהתאם. המנעול הנפוץ בדלתות ראשיות בכלל, ודלתות עץ ראשיות בפרט, הוא מנעול הצילינדר אשר כולל מגוון רחב של אפשרויות, כולל מנעולים בעלי רמת ביטחון ותחכום גבוהות. סוג מנעול נפוץ נוסף, הוא המנעול החבוי אשר כשמו כן הוא, כולל גם תועלת אסתטית בעובדה שהוא "חבוי" מן העין.
  • דלתות פנים בבית – כאן מדובר על דלתות כניסה לחדרים, שירותים ועוד, או אפילו דלתות של חדרי מלון. בדלתות אלה, נפוצים דווקא מנעולי הלשונית, או מנעול עם כרטיס חכם, במקרה של דלת מלון. בכל מקרה, כאשר לא מדובר בדלת ראשית, לרוב המנעול יהיה פחות מתוחכם.

המנעולנים של "פורטל מנעולים 247" מומחים בהחלפת מנעולים ובתיקון של כל סוגי הדלתות המוזכרות לעיל.

בעת החלפת מנעול לדלת עץ צריך לקחת בחשבון את תפקוד הדלת בבית ואת מיקומה. נעסוק בכך בפסקאות הבאות.

החלפת מנעול לדלת עץ – כיצד בוחרים מנעול לדלת כניסה?

ככלל, בחירת המנעול צריכה לכלול כמה פרמטרים עיקריים:

מנגנון מנעול נוח לתפעול: צריך לזכור כי יש הבדל בין מנגנון המנעול כולו לבין החלק שאליו נכנס המפתח, למשל הצילינדר. אותו חלק פנימי של המנעול הוא גם זה שתצטרכו להחליף פעם בכמה שנים ולכן, יש לקחת זאת בחשבון בבואכם לבחור מנעול שלם לדלת. כפי שתראו בהמשך, מומלץ לבחור מנעול שיהיה קל להחלפה על ידיכם, אך מתוחכם מספיק על מנת שימנע מפורצים להיכנס.

מנגנון מנעול בעל בקרה: מדובר על סוגי מנעולים אשר נחשבים למתקדמים מאוד וכוללים אפשרויות שונות למניעת פריצה, החל מכרטיס חכם שנועד למנוע שכפול של המפתח ועד לצילינדר איכותי ובטיחותי ברמה הגבוהה ביותר הייעודי למניעת פריצות שקטות. פריצות שקטות למי שלא יודע, הן פריצות שלא מערבות הרס של המנעול או פגיעה בו, אלא שימוש בטכניקות שונות על מנת "להידמות" למפתח המקורי במטרה לפתוח את הדלת ללא קושי. לכל מנעול ומנעול ולכל צילינדר רמת בטיחות פוטנציאלית מסוימת, ויש להיוועץ על כך עם מנעולן מקצועי.

מנעול של דלתות פנים ושל דלת ראשית שיתאים לצרכי בני הבית: בחלק מהבתים מתגוררים אנשים מבוגרים, ילדים, או כל אחד אחד הזקוק להתאמת המנעול. התאמה של המנעול יכולה לכלול פונקציות פשוטות, החל מצילינדר הכולל מפתח קבוע הנמצא בצד הפנימי של הדלת או דלת בעלת נעילה אוטומטית, כלומר דלת שלא ניתן לפתוח אותה מבחוץ ללא מפתח. יש לציין כי התאמות אלה יכולות להיות הפוכות, כלומר לעיתים יהיה צורך לשנות את המנגנון דווקא לכזה שלא יכלול נעילה אוטומטית, במקרה של ילדים.

הצוותים שלנו מומחים בהחלפת מנעולים שונים ומגוונים –  החלפת מנעולים של דלתות פנים, דלתות עץ, דלתות כניסה ועוד

עם מי מתייעצים לגבי החלפת מנעול לדלת עץ?

כשאתם באים לבחור מנעול חדש לדלת עץ, בין אם מדובר בדלת חדשה לחלוטין או רק החלפה של חלק מסוים במנגנון של דלת קיימת, המלצתנו היא תמיד להתייעץ עם מנעולן מוסמך אשר יוכל להמליץ לכם על חברות איכותיות, מנעולים המותאמים ספציפית לדלת שלכם ובכלל, להתריע בפני בעיות בטיחות שונות.

מנעולן מקצועי (וכשאנו אומרים זאת אנחנו מתכוונים למנעולן בעל תעודות הכשרה עדכניות ותעודת יושר) יידע אילו מנעולים ישמרו על בטיחות בני הבית ברמה הגבוהה ביותר, יוכל להציג לפניכם את היתרונות והחסרונות של כל מנעול / מנגנון פוטנציאלי וחשוב לציין – גם יחסוך לכם כסף רב לטווח הארוך.

כמה עולה החלפת מנעול לדלת עץ?

מחיר החלפת מנעול לדלת עץ אינו אחיד ועשוי להשתנות בהתאם לסוג המנעול הרצוי, סוג הדלת ומועד הזמנת הטכנאי. כאמור, התייעצו עם המנעולן אותו בחרתם לביצוע העבודה לגבי סוג המנעול הרצוי ותקבלו ממנו הצעת מחיר מדוייקת. זכרו, כי כאשר בוחרים מנעול שאיננו איכותי מספיק או אינו בטוח לטווח הארוך, עולים הסיכויים לפריצות או אפילו לבלייה, בין אם מדובר בדלתות עץ ובין אם מדובר במנעול של דלת פלדלת, ובשל כך תצטרכו ממילא החלפת מנעול לדלת עץ, אף מוקדם משחשבתם.

מהיום, ניתן לפנות לצוות פורטל מנעולנים 247 ולמצוא את איש המקצוע האמין שישמח לסייע לכם בכל תחומי המנעולנות במקצועיות ללא פשרות. הזמינו בפורטל את השירות לו אתם זקוקים!

החלפת מנעול לדלת עץ עשרים וארבע שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות החלפת מנעול לדלת עץ חייגו: 072-372-8445