להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מתכננים לבצע החלפת מנעול רב בריח בבית או בעסק שלכם? ובכן, בשורות הבאות ניסינו להעניק לכם מידע שימושי ורב ביותר אודות תחום המנעולים ומנעולים המתאימים לדלתות רב בריח בפרט, באדיבות צוות פורטל מנעולנים 247.

החלפת מנעול רב בריח 24 שעות ביממה

שירות החלפת מנעול רב בריח במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך להחלפת מנעול רב בריח בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

החלפת מנעול רב בריח

מהי דלת רב בריח?

חברת רב בריח היא חברה ישראלית מוכרת, אשר פועלת בישראל מאז שנת 1973 ומהווה את אחד המותגים הנפוצים בישראל בכל הנוגע לדלתות כניסה, דלתות פנים מסוגים שונים, דלתות ביטחון ועוד. בזכות האיכות שלהן, ישראלים רבים בוחרים דווקא בדלתות אלה, מתוך כוונה שלמה לשמור על ביטחון בני הבית, ביטחון עובדי המשרד וכ"ו. אולם, יש לזכור כי לכל דלת קיים גם מנעול או מנגנון מסוים האחראי על הנעילה, והטיפול במנגנון זה צריך להיעשות בידי אנשי מקצוע מוכשרים ומיומנים, בין אם מדובר במנעולנים ובין אם מדובר על פורצי מנעולים, בהתאם לצורך. אז מה חשוב לדעת רגע לפני שמחליטים לבצע החלפת מנעול רב בריח?

תיקון דלתות רב בריח

אנחנו נוהגים להפריד בין תחום תיקון הדלתות לבין תיקון מנעולים ותיקון דלת רב בריח בפרט. תיקון מנעול רב בריח הוא תחום השמור למנעולנים, בעוד תיקון או החלפת דלת שמורה יותר לאנשי מקצוע מתחום התיקונים או השיפוצים (המתמחים בדלתות). תיקון מנעולים יכול לכלול את החלפת המנעול, תיקון המנגנון שבתוכו ואת שאר החלקים בדלת הקשורים למנעול במידה ויש כאלה (תלוי דלת, תלוי מנעול). בכל מקרה, ייתכן בהחלט שבעיה במנעול תשפיע על תפקוד הדלת וייתכן גם מצב הפוך.

כמה עולה החלפת מנעול רב בריח?

החלפת מנעול רב בריח איננה חייב להיות יקרה, אולם חשוב לדעת כי בכל הקשור להחלפת מנעול לדלת רב בריח מחיר יכול להיות מושפע ממגוון גורמים, ביניהם: סוג התיקון, סוג המנעול הספציפי המתאים לדלת ועוד. כמו בכל תחום, גם בתחום המנעולנות קיימים מוצרים יקרים יותר או פחות, בעלי רמת בטיחות משתנה. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מחיר החלפת מנעול רב בריח מתחיל ב 200 ש"ח ויכול להשתנות בהתאם למורכבות ההחלפה.

החלפת מנעול רב בריח – המנעולים המומלצים

לאחר שעסקנו בכמה נושאים כלליים, כמו החלפת מנעול לדלת רב בריח החלפת מנעול מחיר, הגיע הזמן לעסוק גם בסוגי מנעולים מומלצים לדלת הראשית של הבית שהיא פעמים רבות גם דלת רב בריח.

  • מנעול עם בקרת שכפול – מדובר על מנעולים מיוחדים אשר להם "בקרת שכפול" כלומר, לא ניתן לשכפל את המפתחות המתאימים למנעולים אלה ללא שימוש בכרטיס מיוחד. חשוב לציין כי המנעולים הנ"ל הם יקרים יחסית, אולם רמת הבטיחות שלהם היא גבוהה מאוד, ולכן הם מומלצים במיוחד לדלת הכניסה.
  • מנעול אלקטרוני – מנעול זה נמצא לרוב במשרדים, עסקים וחדרים המכילים מידע רגיש. המנעול מבוסס על מנגנון פתיחה אלקטרוני, כגון טביעת אצבע, כרטיס, צמיד ועוד. גם כאן מדובר במנעול יקר יחסית, אולם אין ספק כי רמת הבטיחות שלו גבוהה מאוד, אף יותר מהמנעול הקודם שהזכרנו.
  • מנעולי רב בריח (הייעודיים לשמירה על רמת ביטחון גבוהה) – לחברת רב בריח ישנם סוגי מנעולים רבים, ביניהם מנעול צילינדר המבוסס על פטנט ייחודי שנועד לשמור על רמת הביטחון הגבוהה ולמנוע הרס, פריצות ושחיקה מהירה של המנעול.

מה לבצע – החלפת מנעול רב בריח או תיקון?

כאשר אתם נמצאים בסיטואציה בה צריך להחליט האם לתקן או להחליף את המנעול, בין אם מדובר בתיקון מנעול רב בריח ובין אם מדובר בתיקון כל מנעול אחר, בדרך כלל הסכום שאותו תצטרכו לשלם בסוף השירות עומד לנגד עיניכם. אז כמו שאתם בטח יכולים להבין מכל מה שציינו עד עתה, אנחנו לא נאמר לכם לא להתחשב בעלות העסקה כלל, אך כן נציין בפניכם פרמטרים נוספים שרצוי לקחת בחשבון:

  • ראשית, זה בסדר גם לתקן. לעיתים קרובות, עלות התיקון הינה זולה יותר מאשר עלות ההחלפה, וכאשר מדובר במוצר איכותי מלכתחילה, לרבות מנעול או מנגנון של פלדלת, אולי פשוט שווה לכם יותר לתקן את המנעול מאשר להחליף אותו, למרות האינסטינקט הראשוני שלנו להחליף מיד כל מה ש"לא עובד".
  • מחליפים? מעולה, אבל החליפו למנעול שיחזיק לכם זמן רב. במידה וניתן כמובן, עדיף להחליף מוצר ישן במוצר חדש ואיכותי יותר, כזה שישמש אתכם לא פחות טוב מהמוצר הישן. הכלל הזה נכון גם לתחומים אחרים, אך גם כמובן לתחום המנעולים.
  • החליפו את המנעול רק למנעול המתאים 100% לדלת. אמנם נגענו בנושא הזה, אך חשוב לחזור ולהדגיש – עולם הדלתות הופך למתוחכם יותר ויותר ובמקביל אליו גם עולם המנעולים. לכן, סביר להניח שנשמע יותר ויותר על מנעולים המתאימים רק לדלתות מסוג א’ או ב’… וכיו"ב. לסיכום, אל תקחו סיכונים מיותרים ובצעו החלפת מנעול רב בריח על פי המלצת המנעולן המקצועי.

מחפשים אחר מנעולן מקצועי להחלפת מנעול רב בריח? אנחנו בפורטל מנעולנים 247 נשמח להעניק לכם את השירות האדיב, המקצועי והיעיל ביותר, עם מנעולנים מיומנים ומוכשרים ברחבי הארץ אשר זמינים עבורכם 24 שעות ביממה! אל תהססו ופנו בהקדם לפורטל מנעולנים 247, ותיהנו משירות ומחיר מעולים!

החלפת מנעול רב בריח 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247