להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

זקוקים להחלפת צילינדר פרפר במהירות? צוות פורטל מנעולנים 247 מתגייס לסייע לכם עם מבחר אנשי מקצוע, לבחירתכם ובהתאם לאזור בו אתם נמצאים! צרו קשר לקבלת מידע אודות מנעולנים הזמינים לקריאתכם.

החלפת צילינדר פרפר 24 שעות ביממה

שירות החלפת צילינדר פרפר במחירים הכי משתלמים מ 300 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי הצילינדרים
מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר פרפר בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות החלפת צילינדר פרפר חייגו: 072-372-8445

החלפת צילינדר פרפר

מהו מנעול פרפר?

מנעול צילינדר הוא אחד מהמנעולים הנפוצים בשוק, מנעול אותו אפשר למצוא כמעט בכל בית. מנגנון הנעילה של מנעול הצילינדר הוא מנגנון מכני המשמש את האנושות כבר שנים רבות. מנגנון הנעילה של מנעול הצילינדר מבוסס על גליל אליו מחוברים מספר פינים. הפינים משפיעים על לשונית הדלת ומונעים ממנה להיכנס לדלת מה שמייצר נעילה. תפקיד המפתח הוא להסיט את הפינים מה שמסובב את הגליל ומאפשר ללשונית להיכנס אל הדלת ולבצע פתיחה. צילינדר פרפר הוא סוג מנעול נוסף בתוך משפחת מנעולי הצילינדר. הייחודיות שלו היא בכך שבצד אחד של הדלת, במרחב החיצוני, יש מנעול אליו ניתן להכניס מפתח ואילו מצידה הפנימית של הדלת יש מפתח קבוע. היתרון בצילינדר פרפר או בשמו השני צילינדר כפתור הוא בכך שבתוך הבית לא צריך לחפש מפתח כדי לנעול את הדלת, מה שמקנה תחושת ביטחון במקסימום נוחות.

כמה עולה החלפת צילינדר פרפר?

מחיר החלפת צילינדר פרפר עשוי להשתנות בהתאם לסוג הצילינדר הנבחר. צילינדר פרפר לא איכותי עלול להיות קל יותר לפריצה. מכיוון שיש מפתח בדלת מצידה השני, פורץ יכול להזיז את המפתח מבחוץ בעזרת חפץ דק כזה או אחר שיסובב את המפתח שכבר נמצא שם מלכתחילה. לכן, ההמלצה שלנו, כאשר אתם בוחרים להשתמש בצילינדר פרפר היא להקפיד על מנעול איכותי ואמין שיהיה נוח לשימוש מצד אחד וישמור על הבית שלכם נעול ובטוח מהצד השני. שווה להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה על סוגי המנעולים השונים הקיימים בשוק ובחינה משותפת של האחד המתאים לכם ביותר.

שימו לב: אם בחרתם בצילינדר פרפר איכותי פריצה של הדלת על ידכם במקרה של תקלה עלולה להיות מאתגרת יותר מפתיחה של מנעול צילינדר רגיל. לכן, אל תהססו להתקשר למנעולן מקצועי שיעשה את העבודה בלי לפגוע פגיעה מיותרת במנעול או בדלת עצמה.
אם אתם מחפשים מנעול פרפר איכותי ואמין ורוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת או במקרה בו אתם תקועים מחוץ לבית וזקוקים להחלפת צילינדר פרפר במיידי, אנשי המקצוע של פורטל מנעולנים 247 עומדים כאן לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה.

הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי במהירות, עד 30 דקות הגעה! החלפת צילינדר פרפר 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות החלפת צילינדר פרפר חייגו: 072-372-8445