להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מנעולנים או פורצי מנעולים הם המקצועות אותם אנשים מחפשים הכי הרבה באינטרנט. הסיבה היא כנראה שכל אחד מאיתנו יזדקק בשלב כזה או אחר לשירותיו של מנעולן, אבל לרוב אין לנו מנעולן או פורץ מנעולים קבוע או מוכר שאנחנו רגילים לפנות אליו בכל תקלה. בנוסף, ישנו צורך בולט במנעולני חירום שמקבלים קריאות בכל שעה ומגיעים במהירות לחלץ אתכם מהבעיה. באמצעות הפורטל "מנעולנים 247" תוכלו ליצור קשר עם מנעולן בהוד השרון מקצועי ומוסמך 24 שעות ביממה.

מנעולן בהוד השרון זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בהוד השרון מחיר משתלם במיוחד  החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בהוד השרון בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בהוד השרון

 

 

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בהוד השרון?

אם אתם מחפשים מנעולנים בהוד השרון, כנראה שננעלתם מחוץ לבית שלכם, נכלאתם מאחורי דלת פנימית במשרד או שאתם נאבקים לפתוח את הכספת הפרטית שלכם.
עבודתם של מנעולנים היא בראש ובראשונה להתקין מנעולים במקומות שונים: בבית, במשרד, בממ"ד וכ"ו, ובדלתות מכל הסוגים: דלת עץ, דלת זכוכית או פלדה. אבל לא רק להתקין, כי אם גם לתקן, לפרוץ או להחליף.

  • החלפת צילינדר: מועילה כאשר אתם מחפשים לחזק קצת יותר את רמת האבטחה בבית שלכם, ולהחליף את מנגנון המנעול במנגנון חדיש ומתוחכם יותר. החלפת צילינדר מתבצעת גם במטרה לקבל מפתח חדש לדלת, אם עברתם דירה ואתם רוצים לוודא שהדיירים הקודמים לא עומדים לחזור ולבקר אתכם.
  • פריצת דלת: נחוצה כאשר נתקעתם בצידה הלא נכון של דלת נטרקת, או כאשר אתם כלואים בחדר מסוים בביתכם ולא מסוגלים לצאת ממנה.
  • תיקון כספות: דרוש בכל מקרה שבו יש ספק לגבי יעילותה של הכספת, בין אם היא מסרבת להיסגר או להיפתח.

כמה עולה שירות של מנעולן בהוד השרון?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בהוד השרון

תוכלו להזמין דרך פורטל "מנעולנים 247" פורץ מנעולים בהוד השרון לטיפול במנעולים מכל הסוגים. החל ממנעול צירופים נייד או קבוע בקיר, אשר נפתח בתגובה להקשה או סיבוב של כפתור לרצף מספרים קבוע ועד למנעול ביומטרי חדשני שמגיב רק לטביעת היד האישית שלכם.

פורצי המנעולים המקצועיים שלנו מכירים את הדרכים היעילות ביותר גם לפריצת מנעול צילינדר, מנעול חשמלי, מנעול אלקטרוני, מנעול עליון או מנעול חבוי.

גם החלפת מנעול פלדלת אפשר לבצע בעזרת פורץ מנעולים או מנעולן מוסמך. הוא לא חייב להיות איש מקצוע מטעם פלדלת בהכרח, אם כי בהחלט יכול להיות יתרון להכשרה הספציפית מבחינת העבודה ולעיתים גם מבחינת האחריות על הדלת אם היא עדיין בתוקף.

אם חיפשתם אחר שירות פורץ מנעולים מוסמך בהוד השרון, כנראה שאתם זקוקים למנעולן חירום, ועכשיו.

אחרי שיחה מהירה עם בעל המקצוע, יגיע הפורץ אליכם אל הבית או אל המשרד עם הציוד הדרוש ויתקן את התקלה.

מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בהוד השרון

אם אתם זקוקים לפריצת דלת בהוד השרון, הקפידו להזמין רק בעל מקצוע מיומן ומוסמך. ישנם פרמטרים שונים ומגוונים שיש לקחת בחשבון לפני שניגשים לפרוץ דלת, ולכן תרצו שהמנעולן שהזמנתם יהיה מוסמך ומנוסה בנושא.

דלתות פלדה, למשל, אי אפשר לפרוץ בעזרת מכה הגונה או חבטה בעזרת הכתף, כמו שאנחנו רואים לפעמים בסרטים. טקטיקה זו אולי אפשרית לעיתים עם דלתות עץ, אבל במקרה של דלתות פלדה – הדרך היחידה לפתוח אותה היא באמצעות תפעול המנעול עם ציוד ייעודי וניסיון לא מבוטל.

פעמים רבות, פריצת הדלת תגרור בהכרח צורך להחליף את המנעול וכנראה שתעדיפו לקחת מהמנעולן שהזמנתם את "עסקת החבילה" של פריצת המנעול הישן והתקנת החדש.

כאשר מדובר בכיוון דלתות או פריצת דלתות, הכלים והכישורים הנחוצים משתנים לפי סוג הדלת שברצונכם לפרוץ: דלתות הכניסה, דלתות פנים, דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות לממד, וכן הלאה.

הצעד הראשון לקראת פריצת הדלת שלכם הוא איתור מנעולן בהוד השרון שיהיה מוסמך, מקצועי, קרוב למקום מגוריכם וזמין לענות לקריאה באופן מיידי. באמצעות פורטל מנעולנים 247 תוכלו להשלים משימה זו באופן מהיר ונוח, בכל שעה שבה תזדקקו לה.

הצעד השני הוא השיחה עם המנעולן אליו תרצו לפנות. ישנה חשיבות לא מבוטלת להבנת המצב על ידי המנעולן עוד לפני שהוא מגיע לתקן את התקלה, על מנת שיהיה מסוגל להתכונן מראש מבחינת הציוד הנחוץ והזמן שיהיה דרוש לתיקון.

הצעד השלישי הוא קל וחסר כאבים: קבעו עם מנעולן שמתאים לתיקון הבעיה שלכם, והמתינו בזמן שהוא פותר את הבעיה בקלות, במהירות, ובמחיר ההוגן ביותר.

מחיר החל מ-200 ₪

החלפת צילינדר בהוד השרון

כל מי שמעורה בעולם המנעולנות מבין שכל צילינדר הוא עולם ומלואו. אנו עובדים עם צילינדרים מסוגים שונים ומשונים: צילינדר אחיד, צילינדר גלגל, צילינדר לשון, צילינדר כפתור, צילינדר עם כרטיס חכם, ועוד.

תוכלו למצוא בעלי מקצוע מצוינים לביצוע החלפת צילינדר בהוד השרון גם עבור מנעולים עם צילינדר ייחודי ומתקדם במיוחד. הדבר רלוונטי אם השקעתם במנעול יקר ומאובטח במיוחד מאחת החברות המוכרות. התייעצו עם המנעולן לגבי החלפת צילינדר רב בריח, מולטילוק MT5, צילינדר ייל סמארט או צילינדר מגנום.

צרו קשר עם מנעולן בהוד השרון מטעם פורטל "מנעולנים 247" ועדכנו אותו בדיוק מה אופי התקלה: האם מנגנון המנעול נתקע? האם נשבר המפתח בתוך המנעול? האם אתם פשוט מחפשים להחליף מפתח או דווקא לשדרג את רמת האבטחה של הבית?

עם הפרטים המלאים, מתקין הצילינדר יוכל להגיע עם הצילינדר החלופי ולבצע את ההחלפה בקלות ובמהירות.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בהוד השרון

הטרנד של השנים האחרונות הוא לא לסמוך על הבנק ועל הריביות שהוא גוזל מהמזומנים שלנו, אלא לשמור חלק מהמזומן בבית בתוך כספת. כספת ביתית מגיעה במספר צורות עיקריות:

  • כספת קטנה שנועדה בעיקר להחזיק נשק בבטחה או לאחסן דרכון, מסמכים חשובים או מעט תכשיטים.
  • כספות כבדות, שיכולות לעמוד במתקפה של כל כלי ידני ("פריצה קרה") – מברג, לום, פטיש, וכן הלאה.
  • כספות משוריינות וגם כספות חסינות אש נועדו לעמוד בפני מתקפה עיקשת ביותר, כולל להביור או אבן חיתוך שגנבים לעתים מביאים איתם

אין דבר מתסכל יותר מאשר כספת משוריינת היטב שהשקעתם בה ממיטב כספכם, ועכשיו מסרבת להיפתח, למשל, כספות דיגיטליות ששכחתם את הקוד עבורן או שביטחונן מוטל בספק, או למשל כספת במשרד שאחד העובדים חשוד שהשיג עותק של המפתח.

בעל כספת שלא מסוגל לפתוח או להרגיש בטוח ביעילות הכספת שלו נמצא בלחץ נפשי גבוה ביותר. המחשבות מתחילות לרוץ בראש, אולי מישהו חיבל בכספת? אולי פרצו לכספת ואני לא יודע?
לכן, גם עבור פורץ כספות בהוד השרון אנו מציעים שירותי חירום 24 שעות ביממה.

הזמינו שירות עבור כספת מכל סוג – משוריינת, דיגיטלית, חסינה לאש, כבדה, וכן הלאה.
בשיחה הראשונית עם פורץ הכספות יש לפרט לגבי הפרמטרים הרלוונטיים של הכספת המדוברת: מאיזה סוג היא, מאיזה חומר עשויה, האם יש עליה אחריות והאם נקנתה אצל חברה מוכרת ומורשית.לאחר מוכן יגיע פורץ הכספות אליכם במהירות ויטפל בתקלה ברגישות הראויה לה. אנו מבינים שפריצת כספת היא נושא עדין עבורכם, וגם מבחינת מנגנון הכספת עצמה יש לעבוד בצורה מסודרת ובעזרת כלים איכותיים ומתאימים כדי שלא ליצור נזק שיחזור לפגוע בתפקודה בהמשך. מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בהוד השרון זמינים עבורכם 24/7

מנעול תקוע, דלת נעולה או כספת תקולה – כל אלה בהחלט מצבים לא נעימים ולפעמים ממש מלחיצים. אבל אין סיבה לחשוש או להסתבך בניסיונות לפתור את הבעיה בעצמכם בעזרת סרטוני הדרכה מפוקפקים מהאינטרנט. היום, עם פורטל מנעולנים 247 ניתן להזמין מנעולן בהוד השרון אליכם אל הבית או אל המשרד לביצוע כל החלפת מנעולים בהוד השרון 24 שעות ביממה. פנו אלינו בכל תקלה או שאלה ותקבלו את השירות המקצועי והאמין ביותר שהאינטרנט יכול לתת, בזמינות קצרה יותר מכפי שתוכלו למצוא בכל מקום אחר.

מנעולנים בהוד השרון 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247