להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

שוק המנעולים התקדם בשנים האחרונות ועבר שינויים מרחיקי לכת. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר עוד ועוד מנעולים חדשים ויעילים כל הזמן. אנחנו בפורטל מנעולנים 247, בעקבות ניסיון של שנים בתחום, יכולים להעיד כי עבודת המנעולנות הופכת עם הזמן למאתגרת יותר ויותר והופכת לכזו המצריכה מאנשי המקצוע ידע רב כדי לתת מענה לתקלות שונות. כמו בכל תחום, גם בשוק המנעולנים קיימים אנשי מקצוע מנוסים יותר ופחות. אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי הפורטל שלנו אשר זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ולמצוא מנעולן בפתח תקווה שיעזור לכם בכל תקלה.

מנעולן בפתח תקווה זמין 24 שעות ביממה

 מנעולן בפתח תקווה מחיר משתלם במיוחד  החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בפתח תקווה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בפתח תקווה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בפתח תקווה?

מנעולנים בפתח תקווה מתמקדים בשלושה תחומי עיסוק מרכזיים. כל תחום מכיל בתוכו פרטים רבים עליהם נפרט בהמשך. התחום הראשון, תחום הרכבים. תחום זה כולל פתרון כל בעיה הקשורה בנעילה של הרכב, החל משכפול המפתח ועד לתיקון הקודן באוטו. התחום השני הוא כל מה שקשור בדלתות. החל מפריצה של דלת תקועה או טרוקה ועד להחלפה של דלת לצרכי יופי ואסתטיקה. תיקון דלתות הוא תחום המתייחס גם לתחום של 'כיוון דלתות', זאת אומרת סידור המשקופים והבלטות מחדש במקרה של שחיקה המונעת סגירה תקינה של הדלת. התחום השלישי הוא כל מה שקשור בפריצה והחלפה של מנעולים מכל הסוגים. לתחום המנעולים נכנס גם כל הקשור לפריצה והתקנה של כספות. כמו שניתן לראות עבודת המנעולן מגוונת ומורכבת מתחומי ידע שונים. תפקיד המנעולן הוא לדעת לפתור כל תקלה תוך התעדכנות מתמדת בסוגי המנעולים החדשים בשוק. על כך ועוד נרחיב במאמר הבא.

כמה עולה שירות מנעולן בפתח תקווה?

 

סוג השירות

כיצד השירות מתבצע

פורץ מנעולים בפתח תקווה

התחום של פריצת מנעולים הוא רחב וכאן יש לנו מקום לתת רק טעימה ממנו.
פריצת מנעולים נפוצה למנעולים של דלתות אבל לעיתים יש גם לפרוץ מנעולים חיצוניים כמו מנעולים של ארון חשמל, מחסן, מכולות וכיוצא באלו.

שירות של פריצת מנעולים מתאים למנעולי צילינדר (מנעול עם מנגנון מכני עליו נפרט בהמשך), מנעול צירופים (משמע, מנעול אותו פותחים ע"י חיבור מספרים מסוים), מנעול ביומטרי (מנעול הנפתח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים במערכת), מנעול חשמלי או אלקטרוני (מנעול שהמנגנון שלו מבוסס חשמל), מנעול עליון או חבוי (מנעולים הממוקמים במקומות לא שגרתיים בשביל תוספת ביטחון ואסתטיקה)
בנוסף, השירות כולל גם החלפת מנעול פלדלת וכדומה.

בכל מה שקשור בפריצת מנעולים הניסיון שלנו מלמד כי לרוב מדובר במקרה חירום המתרחש בו ברגע. אנחנו יודעים שזה לא נעים לעמוד תקועים מול דלת נעולה ובדיוק לשם כך צוות המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 נמצאים בכוננות ומוכנים לכל קריאה עשרים וארבע שעות ביממה. פורץ מנעולים מוסמך בפתח תקווה מגיע עם כל הציוד הדרוש ומבצע את הפעולה במהירות המרבית תוך שמירה על הדלת שלא תפגע.

לכל המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 ישנה מעין מעבדה ניידת המאפשרת שכפול של המפתח במידה ונדרשת החלפה של המנעול.

בסוף העבודה תקבלו אחריות מלאה על המנעול שהוחלף במידה והיה צורך בהחלפתו.

מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בפתח תקווה

ניתן לחלק את התחום של פריצת דלתות בגדול לשני תחומים עיקריים:
עבודה עם הדלת עצמה. אם זה בהחלפה של דלת או פריצה של דלת שנתקעה.
עבודה עם כל מה שמסביב לדלת, מה שאנחנו קוראים לו כיוון דלתות. התחום הזה של פריצת דלתות מתייחס למשקופים, בלטות ברצפה ולכל מה שיכול להקשות על הדלת לאורך שנים להיסגר כמו שצריך.

השירות של פריצת דלת בפתח תקווה מתאים לדלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות לכניסה, דלתות פנים, דלתות בית, דלתות משרד ועוד.

השירות מתחיל בשיחה מעמיקה עם הלקוח שתעזור למנעולן בפתח תקווה להבין מה בדיוק הבעיה. ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים. ספרו למנעולן את כל מה שצריך לדעת על הדלת. מאיזה חומר היא עשויה, כמה שנים היא אצלכם, מה בדיוק הבעיה, כל אלה יאפשרו למנעולן בפתח תקווה להגיע לביצוע העבודה ממוקד מטרה עם הציוד הנדרש כדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר במהירות.
המנעולן גם יכול להתקין דלת חדשה במידת הצורך.
מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בפתח תקווה

מנעול צילינדר הוא מהמנעולים הנפוצים ביותר בשוק הישראלי ובעולם בכלל. הסיבה לכך היא שמדובר במנעול עם מנגנון מכני יחסית פשוט וקל לייצור שנותן עבודה טובה. מנעולי צילינדר מבוססים על סידרה של פינים אותם מסובב מפתח. סיבוב הפינים משפיע על לשונית הדלת ולמעשה זה הגורם המבדיל בין דלת נעולה לפתוחה.

למנעול צילינדר הרבה דגמים ממותגים שונים השכיחים שבהם בשוק הישראלי הם של רב בריח, מולטילוק, דגם MT5, ייל סמארט ועוד .

צילינדרים נוספים להם השירות יכול להתאים: צילינדר לשון, צילינדר גלגל (צילינדר עם גלגל שיניים), צילינדר הנפתח באמצעות כרטיס חכם, צילינדר אחיד (כלומר קבוצה של צילינדרים הנפתחים בעזרת מפתח מרכזי אחד), צילינדר כפתור (צילינדר לו מפתח קבוע בחלק הפנימי של הדלת) ועוד.

גם כאן, כמו במקרה של החלפת מנעול פלדלת, אנחנו יודעים כי לתקלות יש נטייה להתרחש בשעות מלחיצות במיוחד. לכן, המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 פזורים ברחבי הארץ זמינים בשבילכם לכל קריאה. גם במקרה הזה ההמלצה היא לשתף בשיחה המקדימה את המנעולן בכל הפרטים הרלוונטיים לאופי התקלה וסוג המנעול המדובר.

גם במקרה של טיפול במנעול צילינדר בדומה למנעולים רגילים אם יהיה צורך בהחלפה של המנעול תקבלו אחריות מלאה.
מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בפתח תקווה

בשנים האחרונות חל גידול בבקשות לתיקון והתקנת כספות וזה משום שהשימוש בכספת הפך לנפוץ בשוק הישראלי הן לבתי עסק ומשרדים והן בבתים פרטיים.

השוק מלא במגוון גדול מאוד של כספות מדגמים שונים. כאן נמנה כמה מהנפוצות ביותר:

  1. כספות ביתיות קלות: מיועדות למספר מועט של פריטים, במרבית המקרים מדובר על חפצים להם ערך סנטימנטלי רב.
    כספות משרד: מדובר על כספות המכילות במרבית המקרים פריטים יקרים ורגישים. לכן מידת האבטחה בהן צריכה להיות גבוהה.
  2. כספות דיגיטליות: כספות דיגיטליות הן כאלה המלוות במנגנון נעילה דיגיטלי בנוסף לזה הרגיל. פעולת הפריצה של כספת מהסוג הזה מצריכה ידע בחשמל מה שיכול להפוך את העבודה למורכבת ולדרוש מצד בעל המקצוע ידע ומיומנות.
  3. כספות משוריינות: כספות הבנויות משתי שכבות. אחת קלה השנייה כבדה יותר כדי להכביד על המשקל ולמנוע גניבה של הכספת כולה.
  4. כספות חסינות אש: כספות עשויות חומר המונע שריפה של הכספת והתכולה.

מיותר לציין כי כספות רבות בשוק משלבות מנגנונים שונים של צורות נעילה ורמת מיגון.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 יודעים כי תחום הכספות הינו רגיש במיוחד. אנחנו מכבדים זאת ולכן, בכל מקרה של פריצת כספת נשלח אליכם פורצי כספות מוסמכים בלבד המלווים בתעודת יושר ממשטרת ישראל. גם כאן אנחנו ממליצים לא לחסוך בפרטים במהלך השיחה המקדימה עם המנעולן.

למנעולנים שלנו ישנם כל הכלים הדרושים לפריצה של כספות שונות, החל מציוד המתאים לפריצה של כספות דיגיטליות ועד לכלים כבדים בהם משתמשים לרוב בפריצה של כספות משוריינות וכיוצא באלה.
מנעולן בפתח תקווה מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בפתח תקווה

החלפת מנעולים בפתח תקווה מתבצעת עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי עבודה טובה היא כזו שפותרת את הבעיה פעם אחת. אנחנו רוצים לוודא כי לא תזדקקו לשירותיו של מנעולן זמן רב ותישארו עם ראש שקט. זו הסיבה לכך שהמנעולנים שלנו נבחרים בגלל הידע שלהם, הניסיון, הוותק, המיומנות ועוד. השירות שלנו נמצא כאן בשבילכם מסביב לשעון כדי להבטיח שלא תתקעו בשום שעה בלי פתרון לתקלה שלכם. המנעולנים שלנו עוברים הכשרה מקיפה ויוצאים לעבוד עם תעודת יושר ממשטרת ישראל ותעודת עבודה לעיסוק במקצוע. אנחנו מאמינים שבכל מה שקשור לביטחון שלכם מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שעה ולהזמין את שירותיו של מנעולן בפתח תקווה

מנעולנים בפתח תקווה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247