להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

תחום תיקון דלתות פנים כולל פעמים רבות גם תיקון מנעול הדלת. מעבר לכך, פניות רבות לפריצה, החלפה או תיקון מנעולים בישראל נוגעים לדלתות הפנים. אם אתם מחפשים אחר מקצוענים לתיקון דלתות פנים הגעתם למקום הנכון. פורטל מנעולנים 247 ישמח להעמיד לשירותכם מנעולן מוסמך ומקצועי לתיקון הדלת שלכם בפרט ולכל עבודות מנעולנות בכלל.

תיקון דלתות פנים 24 שעות ביממה

שירות תיקון דלתות פנים במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך לתיקון דלתות פנים ולכל סוגי הדלתות
מנעולן מוסמך לתיקון דלתות פנים בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות תיקון דלתות פנים חייגו: 072-372-8445

 

תיקון דלתות פנים

במאמר הנ"ל תמצאו מידע חיוני לכל מי שתהה אילו מנעולים מתאימים לדלתות פנים, מה יעזור לכם לשמור על בטיחות הילדים או על מי שנמצא בחדר ומידע שימושי נוסף.

מה ההבדל בין מנעולי דלתות פנים לבין מנעולי דלתות ראשיות?

דלתות ראשיות הן בעצם החוצץ המפריד ביננו לבין החוץ. כלומר, מטרתן היא בעיקר לשמור על ביטחון בני המשפחה. לעומת זאת, דלתות הפנים נועדו בעיקר לשמור על פרטיות, אולם גם כאן יש יוצא מן הכלל, למשל דלתות ממ"ד או דלתות לחדרים חשובים. דלתות פנים במשרדים למשל, יכולות להיות משמעותיות יותר בכל הנוגע לביטחון, לרבות דלתות של חללים חשובים בהן מידע, מכשור יקר, כספות ועוד. בהתאם, המנעולים של דלתות הפנים יהיו בעלי מנגנוני נעילה פשוטים בד"כ ובהתאם גם זולים יותר, אולם עדיין אסתטיים.
בין המנעולים של דלתות הפנים ניתן למצוא את סוגי המנעולים הבאים:

  • מנעול כפתור – מנעול נפוץ ביותר בין דלתות פנים של בתים, חדרי מלון וכדומה, הכוללים אפשרות נעילה פשוטה על ידי לחיצת כפתור הנמצא על ידית (בד"כ עגולה). מנעול כפתור נועד לאפשר למי שנמצא בתוך החדר לנעול את הדלת בקלות, כאשר ניתן לשחרר את הנעילה בקלות גם מהצד הפנימי.
  • מנעול לשון – מנעול אשר במקום זיזים, ישנה לשון אחת הנכנסת למשקוף בעת הנעילה. מדובר גם כן במנעול פשוט לתפעול וכזה שנועד לנעילה פשוטה בעיקר לצורך שמירת פרטיות בסיסית.
  • מנעול חבוי – מנעול אסתטי במיוחד אשר מגיע במגוון צורות נעילה ובדרך כלל בדלתות פנים. הוא כולל נעילה שפוטה על ידי סיבוב או חצי סיבוב יחיד של המפתח. מנעול זה מכונה מנעול חבוי משום שרובו מותקן בפנים הדלת, כשמהצד החיצוני נראה רק פתח כניסת המפתח. מנעול זה מעולה למי שמחפש מנעול לדלתות עץ או חלונות למיניהם.

תיקון דלתות פנים – מתי עולה הצורך בהחלפת מנעול?

בכל הנוגע למנעולים, דלתות עץ בדרך כלל נמצאות בשימוש רב ולכן, גם המנעולים נוטים לבלייה בקצב מהיר יותר. בייחוד כאשר יש ילדים בבית שמשחקים עם המנעול או שיש מישהו בבית שנועל או טורק את הדלת לעיתים תכופות. בכל מקרה, סביר להניח שהמנעול יתקלקל בשלב כלשהו וכאמור, מהר יותר ממנעול של הדלת הראשית בבית.

בנוסף, צריך לדעת שמנעול פשוט יותר, בייחוד אם הוא לא איכותי, עלול להתקלקל מהר יותר. כך שאיכות ייצור המנעול, בשילוב עם שימוש רב, יכולים להיות מתכון מנצח לבלייה ולצורך בתיקון הדלת.

להזמנת שירות תיקון דלתות פנים חייגו: 072-372-8445

כיצד לבחור את המנעול הנכון בעת תיקון דלתות פנים

בחירה מושכלת של מנעול לדלת פנים יכולה לחסוך לכם כאב ראש גדול, בייחוד בהקשר של תיקון דלתות פנים ותיקון או החלפת מנעול בדלתות פנים.

להלן הדגשים העיקריים לבחירת מנעול לדלתות פנים:

מי נמצא בחדר?
אנחנו תמיד ממליצים, בייחוד אם מדובר במעבר לבית חדש, לא להתקין את אותם המנעולים בכל הדלתות כשניתן, אלא לבחור פתרונות נעילה לכל חדר בהתאם לשוהים בו, למשל מנגנון נעילה מיוחד לחדר של ההורים, מנגנון שלא ניתן לנעילה פנימית על ידי הילדים ועוד.
עד כמה תכופה נעילת החדר?
איכות המנעול או סוג המנעול שתבחרו צריכים להיות תלויים גם בתכיפות הנעילה, כלומר, כל כמה זמן אתם באמת נועלים את החדר או החלל והאם בכלל יש צורך בנעילה איכותית? כשמדובר על משרד למשל, סביר להניח שיהיה צורך במנעול איכותי ועמיד מאוד יחסית לדלתות פנים סטנדרטיות בבית. בנוסף, קיים הבדל בין דלת חדר אמבט למשל, לדלת חדר שינה וכיו"ב.
לקרוא לאיש מקצוע או לבצע תיקון דלתות פנים בעצמכם?
התשובה לשאלה הזו איננה אחידה בהכרח ותלויה בגורמים רבים. ראשית נציין שאם אתם מתלבטים באשר לסוג המנעול המתאים או אם מדובר בתיקון המנעול או הדלת, מומלץ מראש לפנות למנעולן המחזיק בידו תעודות הכשרה. אולם, אם מדובר בהחלפה של צילינדר במנעול לא מורכב, ייתכן שאם יש ברשותכם את הכלים המתאימים תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

כמה עולה תיקון דלתות פנים?

מחיר תיקון דלתות פנים משתנה ומושפע מסוג הדלת, החומר ממנו היא עשויה וממורכבות הבעיה עצמה. אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר מדוייקת לתיקון דלת פנים בביתכם או לתיקון דלת זכוכית בעסק שלכם ניתן לפנות אלינו טלפונית, לתאר בפנינו את הבעיה בדלת ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

זקוקים לתיקון דלתות פנים בבית? מעוניינים לקבל מידע אמין ממנעולן מקצועי בעל ניסיון בתחום? צרו קשר באמצעות פורטל מנעולנים 247 או חייגו אלינו ואנו נדאג לשלוח אליכם את איש המקצוע המתאים ביותר שיבצע תיקון דלתות פנים בביתכם על הצד הטוב ביותר!

תיקון דלתות פנים 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות תיקון דלתות פנים חייגו: 072-372-8445