להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מחפשים להחליף את המנעול הישן שהתקלקל בדלת הפנים? כאשר רוצים לבצע החלפת מנעול לדלת פנים או לרכוש מנעול חדש, יש להזמין אך ורק מנעולן מוסמך אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וללא סיבוכים מיותרים שעלולים לעלות יותר כסף. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 תמצאו אך ורק מנעולנים מוסמכים ומקצועיים שיבצעו כל עבודת מנעולנות על הצד הטוב ביותר ובמחירים הוגנים.

החלפת מנעול לדלת פנים 24 שעות ביממה

שירות החלפת מנעול לדלת פנים במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך להחלפת מנעול לדלת פנים בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

החלפת מנעול לדלת פנים

מהו מנעול לדלת פנים?

מנעול לדלת פנים, הקרוי גם בשם ״מנעול חבוי״, נועל את הדלת מבפנים, והוא נפוץ בדרך כלל בחדרי האמבטיה ו/או השירותים. בדרך כלל מנעולי פנים מתקינים בדלתות עץ. ישנם סוגים שונים של מנעולים לדלת פנים בשוק, כאשר הנפוץ ביניהם הוא המנעול המגנטי או מנעול פרפר. המנעול המגנטי מגיע בצורות שונות, המאפשרות נעילה של הדלת כמו מפתח או צילינדר. המנעול ניתן להתקנה על ידי מנעולן מקצועי המכיר לעומק את כל סוגי הדלתות והמנעולים השונים, ויכול להתקין את המנעול בדרך המהירה והבטוחה ביותר, ללא גרימת נזק למנעול.

יתרונותיו של מנעול לדלת פנים

היתרון הגדול של מנעול לדלת פנים הוא העובדה שניתן לנעול את הדלת בשקט, מה שיכול להיות מתאים ונוח בחדר השינה וגם במשרדים. בעזרת מנעול זה הדלת לא נטרקת ברעש חזק, מה שיכול להוות יתרון כשלא רוצים להעיר את הילדים בזמן השינה. ישנם מנעולים איכותיים יותר או פחות, שמחירם הינו בהתאם. מכיוון שגם מנעול איכותי יכול להתקלקל לאחר מספר שנים, לא מומלץ להחליפו לבד במקרה והוא תקול, אלא להזמין מנעולן מקצועי שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מה עוד צריך לדעת על מנעול חבוי (מנעול לדלת פנים)?

מכיוון שהדלתות בהן הצילינדר יכול להיות מותקן יכולות להיות בגדלים שונים – חשוב לדעת היטב מהו הגודל של המנעול שצריך לרכוש. אם קונים צילינדר שאינו מותאם לדלת לא יהיה ניתן להתקינו, או יהיה צורך בשינויים וקידוחים בדלת אשר יעלו כסף רב.
לא בכל דלת ניתן להתקין מנעול לדלת פנים. מומלץ להתייעץ מראש עם מנעולן לגבי סוג הדלת בה רוצים להתקין מנעול לדלת פנים על מנת להיות בטוחים שזה אפשרי לפני שרוכשים מנעול חבוי.

כמה עולה החלפת מנעול לדלת פנים?

המחירים של מנעולים לדלתות פנים משתנים בהתאם לסוג המנעול והחברה ממנה רוכשים את המנעול. אנו ממליצים לרכוש מנעול המיוצר על ידי חברה מוכרת ואמינה גם אם הוא יקר יותר – לטווח הארוך מדובר על הוצאה משתלמת יותר. באמצעות פורטל מנעולנים 247 תוכלו להזמין מנעולן מוסמך לביצוע כל עבודת מנעולנות במחירים משתלמים. בנוגע להחלפת מנעול לדלת פנים מחיר השירות אצלנו בפורטל מתחיל ב 200 ש"ח ומשתנה בהתאם למורכבות ההחלפה.

למה לא לבצע החלפת מנעול לדלת פנים לבד?

אם יש צורך בהחלפת מנעול לדלת פנים עקב תקלה, או אם מעוניינים לרכוש מנעול משוכלל ואמין יותר לדלת – מומלץ להתייעץ עם מנעולן וגם להזמינו לבצע את החלפת המנעול. גם אם על פניו החלפת מנעול לדלת נראית פשוטה, ללא ידע וללא הכלים המתאימים ניתן בקלות לגרום נזק לדלת. במקרה כזה לא רק שהמנעול לא הותקן נכון, עכשיו יש גם צורך להחליף את הדלת עצמה. נזק שכזה עלול לעלות הרבה כסף ועוגמת נפש. לכן לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים אלא להשאיר את העבודה של החלפת מנעול לדלת פנים למנעולנים המומחים, להם הכלים המתאימים להחלפת צילינדרים ומנעולים בכל סוגי הדלתות.

החלפת מנעול לדלת פנים 24 שעות ביממה

מעוניינים להתקין או להחליף מנעול לדלת פנים? מנעול כזה מחליפים רק עם איש מקצוע מומחה! בואו למצוא אנשי מקצוע מיומנים למגוון עבודות בתחום המנעולים: החלפת מנעולים לדלתות פנים, פריצת כספות, דלתות ועוד בפורטל מנעולנים 247.

אצלנו תמצאו אך ורק אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בהתקנה של מנעולים לדלתות פנים. אנחנו עובדים עם יצרני המנעולים והצילינדרים הטובים ביותר שיש בשוק, ומבטיחים לכם את ההגנה המקסימלית. בואו להנות ממחירים אטרקטיביים ונוחים ומשירות מעולה ומהיר!

החלפת מנעול לדלת פנים 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247