להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

החלפת צילינדר פשוט בדלת, ואפילו החלפת צילינדר בדלת רב בריח, זה דבר שאף אחד מאיתנו לא שואף להגיע אליו, אבל רובנו נצטרך להתמודד איתו בשלב כזה או אחר בחיינו. גם אם המשימה נראית לנו כמו טרחה המגיעה בדיוק ברגע הכי לא מתאים, חשוב לקחת רגע ולהבין במה בעצם מדובר ולמה חשוב לשים לב.

החלפת צילינדר רב בריח 24 שעות ביממה

שירות החלפת צילינדר רב בריח במחירים הכי משתלמים מ 300 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי הצילינדרים
מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר רב בריח בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

החלפת צילינדר רב בריח

החלפת צילינדר רב בריח לעומת החלפת מנעול

הצילינדר הוא המנגנון הפנימי שנמצא בתוך מנעול הדלת. הוא זה שמגיב למפתח שאותו הכנסתם לחור המנעול וסובבתם. החלפת צילינדר רב בריח, כמו גם החלפת צילינדר שריונית חסם או של כל חברה אחרת הוא פשוט יותר, היא פעולה שכיחה יותר מאשר החלפה של מבנה המנעול כולו. בשני המקרים, לפעמים אפשר לתקן את התקלה בכוחות עצמנו, בעזרת החוש המכני שלנו או בעזרת מדריכים שניתן למצוא בקלות באינטרנט. עם זאת, שימו לב שלא כל התקלות ולא כל המנעולים זהים. במקרים של מנעול מתוחכם ומתקדם יותר, או במקרים של תקלה יוצאת דופן, סביר להניח שתחסכו לעצמכם הרבה זמן וכסף אם תפנו לבעל מקצוע אמין. בנוסף, שימו לב כי החלפת צילינדר רב בריח או צילינדר של כל חברה מורשית אחרת בכוחות עצמכם, כנראה תעלה לכם באחריות שהגיעה עם המנעול.

באילו מקרים נצטרך להחליף את הצילינדר במנעול הדלת?

  • התאוששות לאחר פריצה או חשש לפריצה – בין אם הגנב פגע במנגנון המנעול, או אם קיים חשד שאנשים זרים השיגו עותק של המפתח לביתכם.
  • במידה והזמנתם פורץ לפרוץ עבורכם את הדלת מכל סיבה שהיא – אם ננעלתם מחוץ לבית, איבדתם את המפתח, וכו' – תהליך הפריצה לעיתים עלול לפגוע במנגנון המנעול.
  • שינוי במפתח – לעתים בעל הדירה או הבית מעוניין לקבל מפתח חדש לביתו, כך שכל מי שקיבל או לקח מפתח עד היום כבר לא יהיה יכול להיכנס. זה יכול להיות רלוונטי במקרה של סכסוך בין בני זוג או שותפים, או לחלופין בסביבת עבודה שבה התעורר חשד בנוגע לאמינותו של אחד העובדים. בנוסף, עבור שוכרים שנכנסים לדירה חדשה מומלצת החלפת צילינדר רב בריח בדלת הכניסה בכל מקרה, על מנת להיות בטוחים שרק אצלם נמצא מפתח עדכני.

מנעולים מתקדמים ומורכבים

מנעולים מגיעים בכל הגדלים והסוגים. הם נעים ממנעולים כבדים וממוגנים במיוחד, ועד למנעולים פשוטים שמתאימים בעיקר למגירות בבית או במשרד. עבור דלת כניסה לנכס – בית פרטי, דירת מגורים או משרד, רוב האנשים בוחרים להתקין מנעול של רב בריח. מנעולים שכאלה מגיעים עם מנגנון מתקדם שבנוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. חברת רב בריח נמצאת בתהליך תמידי של פיתוח טכנולוגיות חדשות למיגון הבית, כמו מנעול לוקסיס (Locxis) שמורכב משתי שורות של פינים חיצוניים ופנימיים, כמו גם קפיצים וכדוריות פלדלת אל-חלד אשר זזות בצורה טלסקופית בתוך הצילינדר. החלפת צילינדר רב בריח לוקסיס יכולה להתבצע בצורה יעילה ומהירה על ידי בעל המקצוע המתאים. כדאי לזכור: מחיר החלפת צילינדר רב בריח תלוי בנזק שנגרם לצילינדר, אם בכלל, כמו גם בסוג המנעול שהתקנתם והאם האחריות על המנעול עדיין בתוקף.

האם לבצע החלפת צילינדר רב בריח בעצמי?

בעולם ה-DIY שבו אנחנו חיים, אנשים רבים מנסים לתקן תקלות ביתיות בכוחות עצמם. אנשים ללא הכשרה מקצועית הופכים להרפתקנים יותר ויותר ככל שהאינטרנט מציע לנו מגוון רחב ומפורט יותר של מדריכי עשה זאת בעצמך. אפשר למצוא אותם באתרים הפרטיים של מנעולנים מסויימים, או בחיפוש חופשי בגוגל או ביוטיוב. יש לציין שתיקון עצמי יכול לעבוד לא רע במקרים מסויימים, במיוחד כאשר מדובר במנגנון פשוט יחסית. עם זאת, אם אתם חסרי ניסיון או אם מדובר במנעול עם מנגנון מתקדם ומורכב יותר מבחינה טכנולוגית, אתם עלולים להיתקע ואף לעשות יותר נזק מתועלת. במיוחד אם חוסר הניסיון שלכם יביא אתכם למצב שבו המנעול נראה תקין בעיניכם, אבל למעשה נפגם או נשאר פגיע לניסיונות פריצה ללא ידיעתכם. בנוסף, תיקון עצמי של המנעול לרוב יבטל את האחריות שמעניקה החברה על המנעול. מהסיבות האלה, במנעולים של רב בריח החלפת צילינדר צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד.

כאשר מדובר בביטחון האישי שלכם ושל בני ביתכם, אל תהמרו ואל תעשו קיצורי דרך. החלפת צילינדר מומלץ לעשות אצל בעל מקצוע מורשה, מקצועי ואמין בלבד.

השיקולים החשובים ביותר במציאת מנעולן להחלפת צילינדר רב בריח

  1. אמינות ומקצועיות – כדאי לברר האם בעל המקצוע שאתם מזמינים לביתכם ושמים בידיו את המפתחות שלכם הוא מנעולן בעל תעודת הסמכה ואשר עובד באישור של משטרת ישראל, מה שמבטיח לכם שאין לו עבר פלילי. מומלץ לבצע החלפת צילינדר רב בריח בעזרת מנעולן של חברת רב בריח עצמה, מאחר והם עוברים הדרכה מותאמת למנעולים אלה ומקבלים תעודת הסמכה מטעם החברה.
  2. ותק – ברוב המקרים, מנעולן מקצועי ואיכותי הוא כזה שנמצא בתחום כבר הרבה שנים. ניסיון של שנים ארוכות משמעו בדרך כלל שהמנעולן נתקל כבר בכל סוגי הדלתות, המנעולים והתקלות ויידע איך להתמודד איתם בצורה החכמה ביותר ובקור רוח. תוכלו לאמוד את רמת הניסיון של המנעולן שאתם עומדים להתקשר אליו לפי המלצות שתקבלו מחברים ובני משפחה שלכם שעבדו איתו בעבר, או לפי אתרי מדרג שונים.
  3. מחיר – אמנם עבודה איכותית היא דבר חשוב ששווה לשלם עבורו, אבל זה לא אומר שאתם מוכנים או צריכים לשלם כל מחיר. כדאי לבדוק במקורות אינטרנטיים שונים, מה המחירים שנהוג לגבות עבור החלפת צילינדר. יש לזכור, כמובן, כי עלות החלפת הצילינדר נקבעת על ידי שלל גורמים, ביניהם טכנולוגיית המנגנון, מצבו הכללי של הצילינדר ואם החלפתו כוללת פריצה או מתבצעת על דלת פתוחה. זכרו שבמקרה של החלפת צילינדר רב בריח מחיר ההחלפה עשויה להיות גבוהה יותר מאשר עבור מנגנון פשוט יותר, אבל בכל מקרה הוא לא אמור לשבור לכם את הבנק.

כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח

החלפת צילינדר בדלת הבית לא צריכה להיות מסובכת או ארוכה. עלות החלפת צילינדר רב בריח בהחלט תהיה שווה את השקט הנפשי והביטחון שתרכשו לכם. אל תהססו להזמין איש מקצוע מכל סיבה: מעבר דירה, חשד לפריצה או איבוד המפתח, כדי להיות בטוחים שאתם ויקירכם מוגנים על ידי המנעול המתקדם והעמיד ביותר בשוק.

מחפשים מנעולן בעיר מגוריכם? רוצים לברר כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח? כל התשובות לשאלות אלה נמצאות אצל נציגי פורטל מנעולנים 247 הזמינים להעניק לכם את המידע האמין ביותר בעולם המנעולנות.

החלפת צילינדר רב בריח 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247