להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

כולנו מכירים את המשפט הנודע: "ביתי הוא מבצרי". הבית שלנו זה המקום בו אנו רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים מכל רע. בדיוק לשם כך במידה ויש תקלה בדלת או במנעול חשוב שיהיו שם אנשי המקצוע הנכונים שיעזרו לכם לעבור את המהמורה הזו בקלות וביעילות. כאשר מדובר על הבטיחות שלכם אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים שמגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר. בדיוק לשם כך הקמנו את הפורטל, כדי שתוכלו למצוא עשרים וארבע שעות ביממה מנעולן בבאר יעקב בקלות וביעילות.

מנעולן בבאר יעקב זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בבאר יעקב מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בבאר יעקב בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בבאר יעקב

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בבאר יעקב?

עבודתם של מנעולנים בבאר יעקב היא רחבה ומתייחסת לתתי תחומים שונים. בניגוד לפורץ מנעולים היודע רק לפרוץ את הדלת או את המנעול, במקרה של מנעולן אנחנו מדברים על מערכת שלמה העומדת לבדיקתו. הרי צריך להבין כי מנגנון נעילה הוא לא רק דלת או מנעול. מנגנון הנעילה הוא חבילה שלמה הכוללת את הדלת, המנעול, המשקופים ואפילו את הבלטות על הרצפה, שכולם נוצרו לעבוד באופן כזה שיביא לנעילה נכונה של הדלת.

כאשר יש פגם בחלק אחד של המנגנון אנחנו יכולים לצפות לכך שיבואו בהמשך מפגעים נוספים מה שיוביל יום אחד למצב בו אתם עומדים מול דלת נעולה או כזו שלא נסגרת כנדרש. פריצה של הדלת או המנעול בלבד לא תביא לתוצאה הרצויה. שכן אולי תיכנסו הביתה אבל אף אחד לא ערב לכך שלא תמצאו את עצמכם עומדים שוב ושוב מול אותן הבעיות ממש. במקרה של תקלה במנגנון הנעילה של הדלת הזמינו מנעולן מקצועי אשר יכול לראות את התמונה המלאה, לאבחן את מקור הבעיה ולתקן את התקלה אחת ולתמיד.

כמה עולה שירותיו של מנעולן בבאר יעקב?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בבאר יעקב

פריצה של מנעולים היא הדבר הבסיסי ביותר בעבודתו של מנעולן בבאר יעקב. אנחנו חיים בעולם מתקדם ומהיר, מה שמביא לשוק דגמים חדשים של מנעולים כמעט בכל יום. עולם המנעולים מתחיל במנעולים פשוטים העולים כמה עשרות שקלים ומסתיים במנעולים מורכבים ומתוחכמים היכולים להגיע למאות ולאלפי שקלים.
לא נפרט כאן את כל סוגי המנעולים הנמכרים היום בשוק, אלא נפרט על המוכרים שבהם.

  • מנעול צילינדר: מנעול מכני פשוט.
  • מנעול צירופים: נפתח בעזרת צירוף מסויים של מספרים.
  • מנעול ביומטרי: מנעול שניתן לפתוח אותו רק באמצעות טביעת אצבע של מי שמוזן בתוכנה.
  • מנעול חשמלי: מנעול שמנגנון הנעילה שלו הוא אלקטרוני.
  • מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת.
  • מנעול חבוי: מנעול שלא ניתן לראותו כלפי חוץ
    ועוד.

השירות שלנו מתאים לכל המנעולים הללו. בנוסף בין שירותינו תוכלו למצוא: החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעול לדלתות פנים, לדלתות ממ"ד ועוד.

עבודתו של פורץ מנעולים מוסמך בבאר יעקב מתחילה עם שיחה מול הלקוח אשר תסייע לו להבין את הבעיה ולזהות את הגורמים שהביאו לתקלה. כפי שציינו, במנגנון נעילה ישנם הרבה חלקים הקשורים אחד לשני, בשל כך יש לציין בפני המנעולן האם היו סימנים אשר הובילו לתקלה, בזכות מידע זה הוא יגיע אליכם עם כל הציוד הנחוץ לתיקון התקלה.

אם יעלה צורך בהחלפה של המנעול תוכלו לקבל מהמנעולן מנעול חלופי איכותי לא פחות מהמנעול הנוכחי שלכם.

מנעולן בבאר יעקב מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בבאר יעקב

במרבית המקרים אנחנו מייחסים תקלות שונות למנעול בלבד אלא שהדלת היא מרכיב קוהרנטי ממנגנון הנעילה כולו. דלתות קיימות בצורות שונות ומשמשות אותנו למטרות מגוונות.

הדלתות, בניגוד למנעולים, לוקחות תפקיד גם בכל הקשור לעיצוב של הבית, לכן חשוב שעבודת הפריצה תיעשה בעדינות המרבית באופן כזה שישמור על הדלת.

בנוסף, חשוב לזכור כי דלתות לא תמיד עשויות מאותו החומר. לצורך העניין דלת לממ"ד תהיה לרוב עשויה פלדה בעוד דלת למשרד עשויה מעץ או זכוכית. סוג החומר הוא פרמטר היכול להשפיע על כל עבודת המנעולן מקצה לקצה ולכן ההמלצה שלנו היא לעדכן את המנעולן לפני שהוא מגיע בסוג הדלת בה התרחשה התקלה כדי שהוא יגיע מוכן עם הציוד הנדרש.

הדלתות להן השירות מתאים הן: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממ"ד, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ ועוד.
להזמנת שירות פריצת דלת בבאר יעקב אתם יכולים לפנות אלינו 24 שעות ביממה.

גם במקרה הזה העבודה של מנעולן בבאר יעקב מתחילה בשיחה עם הלקוח במטרה להבין את כל הפרטים כדי שזה יגיע מוכן לביצוע המשימה.

בית או משרד יכולים להיות מקומות עם סוגי דלתות שונים למטרות מגוונות. ניתן לקבל אצל כל המקצוענים של פורטל מנעולנים 247 טיפול המקיף את כל מערכת הדלתות ולקבל שירות שישאיר אתכם עם ראש שקט לאורך זמן.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בבאר יעקב

מנעול צילינדר הוא אחד המנעולים השכיחים ביותר בעולם.
המנגנון המכני של המנעול מאפשר נעילה שאינה תלויה בחשמל.
הרי אף אחד לא רוצה שבכל הפסקת חשמל הבית יינעל או ייפתח בניגוד לרצונכם.
מנעול צילינדר, כמו סוגי מנעולים נוספים, יכול להיות המנעול הפשוט ביותר כמו מנעול לשון או מנעול גלגל ויכול להיות ברמת תחכום גבוהה כמו מנעול צילינדר אחיד, צילינדר כפתור או צילינדר עם כרטיס חכם, מה שגם יוביל לעליה במחיר שלו.

כאשר אתם ניגשים להתקין מנעול צילינדר חדש בעקבות מעבר דירה, רצון להתחדש בבית העסק ועוד, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המומחים שלנו שיעזרו לכם לבחור מנעול צילינדר טוב ואיכותי במסגרת התקציב שלכם.

בנוסף, יש לציין כי לחברות שונות יש מנעולי צילינדר שהם מאין 'מנעולי הדגל' של החברה. מנעולים כאלו יכולים להיות ייל סמארט, צילינדר מגנום, מולטילוק MT5 ועוד.

גם פה תהליך העבודה לא שונה ממקרים אחרים. אנחנו מדברים על תהליך המתחיל בבחינה מדוקדקת של איש המקצוע את המקרה וניסיון להגיע כמה שיותר ממוקד ומוכן לביצוע המשימה.

אנחנו ממליצים למסור למנעולן את כל המידע שברשותכם כדי שהתקלה תיפתר במהירות ויעילות.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בבאר יעקב

כספות הן התחום המעניין והמורכב בכל עולם המנעולנות. הרי כספות נוצרו באופן כזה שימנע פריצה, מה שהופך את הפריצה שלהם לתהליך מאתגר הדורש ידע רב ומיומנות גבוהה.

יש סוגים שונים של מנגנוני נעילה לכספות כאלו ואחרות לפי הצורך. לעיתים נוכל לראות יותר ממנגנון אחד על כל כספת.

אנו מטפלים בסוגי כספות רבים, בין היתר בכספות משוריינות, כספות חשמליות, כספות כבדות, כספות חסינות אש ועוד.

פריצה של כספת זו סיטואציה עדינה אליה יש להגיע ברגישות רבה.
כספת עלולה להכיל כסף רב או חומר רגיש או אפילו חפצים סנטימנטליים להם עבר והיסטוריה משמעותיים. לכן, חשוב לנו ברגע שמתקבלת קריאה המבקשת סיוע בפריצה של כספת, לשלוח רק את אנשי המקצוע המיומנים ביותר שלנו כדי שתהיו בטוחים כל הזמן כי אתם נמצאים בידיים טובות.למנעולנים שלנו תעודות יושר ממשטרת ישראל והכשרה מקיפה במהלכה הם לומדים להכיר לעומק מנגנוני נעילה שונים ומגוונים מה שמביא אותם לרמות ביצוע גבוהות.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בבאר יעקב

אנחנו מאמינים כי תיקון צריך להיעשות פעם אחת ולא יותר. אין סיבה כי תתמודדו עם תקלה שוב ושוב. בדיוק בשביל זה אנחנו בוחרים אנשי מקצוע אחראים ומנוסים שיהיו שם בשבילכם ברגעי האמת, בין אם זה בפריצה של דלת תוך זמן קצר או לצורך החלפת מנעולים בבאר יעקב 24 שעות ביממה לכל סוגי הדלתות. אנחנו מקפידים לדרוש מאנשי הצוות שלנו ביצועים איכותיים ללא פשרות כדי להיות בטוחים כל העת כי אנחנו נותנים לכם את השירות אותו היינו שמחים לקבל עבור הבית שלנו. המציאות הישראלית עלולה להיות לא קלה לעיתים ויקרה מאוד. לכן אנחנו בפורטל מנעולנים 247 בחרנו להעניק שירות מקצועי במחירים שווים לכל כיס. להזמנת מנעולן בבאר יעקב מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולקבל שירות מיידי.

מנעולנים בבאר יעקב 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247