להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

פורטל "מנעולנים 247" הוקם על מנת לתת לכם כלים לבחירה במנעולן בגן יבנה במחירים שווים לכל כיס. בכל מה שקשור לביטחון של הבית שלכם או של בית העסק אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי לא מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר. לכן, אנחנו מקפידים להעסיק את אנשי המקצוע המנוסים בתחום כדי שתוכלו להישאר עם ראש שקט בעוד המנעולנים שלנו פותרים לכם את הבעיה. אנחנו זמינים מסביב לשעון מוכנים לכל קריאת חירום בכל שעה, 24 שעות ביממה.

מנעולן בגן יבנה זמין 24 שעות ביממה

 מנעולן  בגן יבנה מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בגן יבנה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בגן יבנה

באיזה מקרים יש להזמין מנעולן בגן יבנה?

עבודת המנעולן ומנעולנים בגן יבנה בפרט, מחולקת לארבע תתי תחומים עיקריים: תיקון תקלות במכוניות – טיפול בבעיות העלולות להתגלות בקודן או פריצה של הרכב במקרה בו אבד המפתח. התחום השני הוא תחום הכספות. החל מהתקנת כספת חדשה ועד פריצה דיגיטלית או בכלים חמים. התחום השלישי הוא תחום הדלתות. מהתקנת דלת, כיוון דלתות ועד תיקון הדלת עצמה תוך מתן דגש על סוג החומר ממנו עשויה הדלת. התחום הרביעי הוא תחום המנעולים. החל מפריצה במקרה של מנעול תקוע ועד החלפת המנעול במנעול חדש.

במרבית המקרים, כאשר מתרחשת תקלה היא לא מתרחשת רק במנעול או רק בדלת בנפרד זה מזה. במרבית המקרים תקלה גוררת תקלה ולכן מנעולן בגן יבנה נדרש להיות בעל ידע מקצועי בתחומים שונים. מה שהופך אותו לבעל מקצוע מיומן זה הניסיון, החשיבה מחוץ לקופסא והיצירתיות המאפשרות לו להקיש מידע אחד לשני ובכך לפתור את התקלה.

כמה עולה שירות מנעולן בגן יבנה?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בגן יבנה

פריצת מנעולים הוא שירות שנועד למגוון רחב של מנעולים מסוגים שונים. לא נוכל לפרט כאן על כל מנעול ומנעול שקיימים בשוק אבל אנחנו כן נפרט קצת על המנעולים הנפוצים.

  1. מנעול צילינדר: מנעול צילינדר זה מנעול עם מנגנון מכני והוא מהמנעולים הנפוצים בארץ ובעולם. על מנעול צילינדר נפרט עוד בהמשך. מנעול צילינדר קיים בכל סוגי הדלתות כמעט, לרבות דלתות עץ או דלתות פלדלת. לכן, החלפת מנעול פלדלת או החלפת מנעול בדלתות פנים בדרך כלל מתייחסת למנעולי צילינדר.
  2. מנעול צירופים: מנעול הנפתח בעזרת צירוף מספרים מסוים.
  3. מנעול חשמלי: מנעול המופעל באמצעות מנגנון חשמלי.
  4. מנעול ביומטרי: מנעול שאפשר לפתוח אותו בעזרת טביעת אצבע של אלו המוזנים בתוכנה.
  5. מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת.
  6. מנעול חבוי: מנעול שאי אפשר לראות בדלת.
השירות מתבצע ע"י פורץ מנעולים מוסמך בגן יבנה, המגיע בכל שעה בהתאם למקרה. אנחנו יודעים כי תקלות יכולות להתרחש בשעות לא נוחות ולכן המנעולנים שלנו זמינים עבורכם מסביב לשעון.

השירות מתחיל בשיחה שמבצע המנעולן עם הלקוח. אנחנו ממליצים להרבות בפרטים ככל שניתן לאורך השיחה. ככל שתתנו מידע רב יותר כך המנעולן ידע לבוא ממוקד ומוכן יותר לביצוע המשימה.

למנעולנים שלנו כל הציוד הדרוש כולל מעין 'מעבדה' בה ניתן לשכפל מפתחות במידה והיה צריך להחליף את המנעול הישן במנעול חדש.

מנעולן בגן יבנה מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בגן יבנה

העבודה עם דלתות היא עבודה המתמקדת בחומרים שונים מהם עשויות דלתות המיועדות למטרות שונות. למעשה, מדובר בתחום הכי רחב בתוך תת הקטגוריות המרכיבות את עבודת המנעולן ובפרט, פריצת דלת בגן יבנה או בכל מקום אחר. התייחסות לעץ לא דומה להתייחסות לדלת פלדה ויש להקפיד על דברים שונים כשמתקינים דלת לבית או למשרד.  השירות כולל גם את כל התחום של כיוון דלתות.

הדלתות עבורן השירות מתאים הן: דלתות למשרד, דלתות לבית, דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות חוץ, דלתות פנים, דלתות לממד ועוד.

עבודה עם דלתות מחולקת למעשה לשלושה סוגי מקרים:
  1. מקרה חירום בו דלת לא נפתחת בגלל שהיא טרוקה או פגומה: למקרים כאלו, מכיוון שאין לנו שליטה על הרגע בו הם מתרחשים, המנעולנים שלנו זמינים מסביב לשעון לכל אירוע חירום.
  2. מקרה בו יש להחליף את הדלת אבל זה לא מקרה חירום: לעיתים יש צורך להחליף דלת כזו או אחרת בגלל סיבות שונות. אם לצרכים אסתטיים של הבית או המשרד, אם מכיוון שיש פגם כלשהו בדלת וכיוצא באלו. במקרים כאלו ההמלצה היא להתייעץ עם מנעולן בגן יבנה בשיחת הטלפון המקדימה על סוג הדלת המתאים לכם ולבחור איתו את הזמן הנכון להחלפת הדלת במהירות ומקצוענות.
  3. מקרה בו יש לעשות 'כיוון דלתות': כיוון דלתות זו עבודה הנעשית בכל המעטפת של הדלת. במקרה של פגם במשקוף או כשצריך לפתור תקלה הקשורה לבלטות ברצפה. גם כאן נמליץ על מסירה מדויקת של פרטי התקלה עוד בשיחת הטלפון כדי לעזור למנעולן להבין מה התקלה ואיך יש לפתור אותה.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בגן יבנה

כאמור, מנעול צילינדר הוא מהמנעולים הוותיקים והשכיחים שיש בשוק. מדובר במנעול בעל מנגנון מכני נוח לשימוש ויעיל בצורה יוצאת דופן. המנגנון למעשה פועל בעזרת פינים המסודרים בצורה מסוימת בהתאם למפתח הפותח אותו.
הצילינדר הוא מנעול נפוץ עד כדי כך שקיימות לו מאות ווריאציות שונות בשוק.
בתחום זה אנו מעניקים שירות של תיקון והחלפת צילינדר פרפר, צילינדר רב בריח, מולטילוק, ייל סמארט, MT5 ועוד.
בנוסף, קיימים צילינדרים המאופיינים על ידי אופן הפתיחה שלהם או על ידי שינויים כאלו ואחרים במנגנון הפנימי שלהם. לדוגמא:
צילינדר לשון (הצילינדר הרגיל הסטנדרטי), צילינדר גלגל (צילינדר לו גלגל שיניים בנוסף למנגנון הרגיל), צילינדר אחיד (קבוצה של מנעולים אותם פותח מפתח אחד), צילינדר עם כרטיס חכם (צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם), צילינדר כפתור (צילינדר לו מפתח קבוע בצד הפנימי של הדלת)
ועוד.

גם במקרה הזה העבודה מתחילה בשיחה מעמיקה של המנעולן עם הלקוח כדי לנסות להבין מה מהות התקלה, מה ההיסטוריה של המנעול ועוד, כדי למקד את המנעולן ולהביא אותו מוכן לביצוע העבודה הנדרשת.

גם במקרה הזה תמיד יהיה עבורכם מנעולן בגן יבנה מטעם הפורטל שלנו זמין מסביב לשעון ומוכן לכל מקרה חירום.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בגן יבנה

השירות מתאים לכל סוגי הכספות אשר הופכות בשנים האחרונות לנפוצות בבתי עסק רבים ובמשק הבית הישראלי. לכספות מטרות רבות והן מצוידות במנגנוני הגנה שונים בהתאם לצרכים.

  • כספות ביתיות: כספות קלות ופשוטות המיועדות לבית. מכילות במרבית המקרים חפצים בעלי ערך סנטימנטלי רב.
  • כספות משרד: כספות שתפקידן הוא לאחסן חפצים יקרים וציוד רגיש.
  • כספות כבדות: כספות שמשקלן מונעות גניבה של הכספת כולה.
  • כספות משוריינות: כספות עשויות שתי שכבות: אחת עשויה חומר קל וגמיש יחסית ואחרת עשויה חומר כבד, בדרך כלל פלדה. השכבות הכפולות מונעות פריצה של הכספת ובמקרה בו יש לפרוץ אותה ידרשו כלים חמים לביצוע הפעולה.
  • כספות חסינות אש: כספות עשויות חומר המונע דליקה ושומר על החפצים בכספת משריפה.
השירות נעשה בהתאם לצורך כשהציוד משתנה ממקרה אחד לאחר. לא דומה העבודה עם המעגל החשמלי של הכספת לפריצה של כספת משוריינת בכלים חמים.

אנחנו מכירים את הרגישות של העבודה עם כספות ולכן המומחים של "פורטל מנעולנים 247" מצוידים כולם בתעודת יושר ממשטרת ישראל.

מנעולן בגן יבנה מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בגן יבנה 24/7

אנחנו יודעים שהרגעים מול דלת נעולה או מנעול הרוס הם לא פשוטים. במרבית המקרים, הסיטואציות הללו מלוות במתח ולכן אתם צריכים את בעלי המקצוע הנכונים שיהיו שם לצדכם ברגע האמת. אנחנו בפורטל "מנעולנים 247" מעסיקים את המנעולנים הטובים בארץ, המלווים בניסיון וידע מקצועי רב בתחום. לכן, המנעולנים שלנו לא רק יסייעו לכם לפתור את הבעיה הנקודתית, אלא גם יסייעו לכם להבין איזה מנעול הכי מומלץ לדלת שלכם ומה תוכלו לעשות כדי לשמור עליה לאורך זמן ועוד.

נתקלתם בבעיה? זקוקים להחלפת מנעולים בגן יבנה? צריכים סיוע של מנעולן מוסמך? אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירות במהירות.

מנעולנים בגן יבנה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247