להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

הבית שלנו או בית העסק והמשרד הם המקומות המשמעותיים והחשובים בחיינו. לכן, חשוב שנרגיש שאנחנו והציוד שלנו מוגן במקומות האלה ושאנחנו יכולים לסמוך על המנגנונים שאמורים לשמור עלינו. אנחנו בפורטל "מנעולנים 247" שמנו לנו למטרה להביא לכם שירות מקצועי ואמין במחיר שווה לכל כיס. הפורטל שלנו זמין לרשותכם מסביב לשעון כדי להבטיח שלא תישארו לבד בלי מענה לתקלה גם אם היא מתרחשת בשעות הקטנות של הלילה או לפנות בוקר, בין אם אתם צריכים מנעולן בגוש עציון, או פורץ מנעולים בגוש עציון, ועוד!

מנעולן בגוש עציון זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בגוש עציון מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בגוש עציון בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בגוש עציון

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בגוש עציון?

למנעולנים בגוש עציון תחומי התמחות רבים ושונים: החל מתיקון של הקודן ברכב ועד לתיקון דלתות ממד, מפריצה של מנעול צילינדר פשוט ועד לפתיחה בעזרת כלים חמים של כספת משוריינת. מכיוון שלמנעולן תחומי התמחות רבים ניתן להזמין אותו למעשה בכל מקרה בו התרחשה תקלה במנעול או בדלת מכל סוג שהוא. אמנם קיימים אנשי מקצוע בשוק היודעים לטפל בכל בעיה בנפרד. אם זה פורץ דלתות היודע לבצע את שלב הפריצה, מתקין דלתות או עובד במוסך.

אבל איש מקצוע היודע למעשה להקיף את כל הבעיה מההתחלה ועד הסוף הוא המנעולן. העולם שלנו מתקדם במהירות מה שהופך את מנגנוני הנעילה למורכבים ממגוון של טכניקות הדורשות ידע רחב. לכן אנחנו ממליצים להיעזר במנעולן בגוש עציון שיוכל לתת מענה רחב וכולל לבעיה ולהשאיר אתכם עם ראש שקט לעוד שנים רבות.

כמה עולה שירות של מנעולן בגוש עציון?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בגוש עציון

פריצת מנעולים הוא תחום הבסיס של עבודת המנעולן. כאמור, שוק המנעולים גדל מאוד בשנים האחרונות ולכן לא נוכל לתאר כאן את כל סוגי המנעולים הקיימים. נציין כמה מהחשובים שבהם, הנוגעים גם לתחום התקנת המנעולים, החלפת חלק ספציפי שבהם (כמו צילינדר), או כאלה הרלוונטיים רק לסוג מסוים של דלתות (כמו במקרה בו תזדקקו לשירות החלפת מנעול פלדלת וכדומה):

  • מנעול צילינדר: מנעול צילינדר הוא מנעול בעל מנגנון מכני פשוט. המנעול שכיח עד כדי כך שנפרט עליו עוד בהמשך.
  • מנעול ביומטרי: מנעול שניתן לפתיחה ע"י טביעת אצבע של המוזן במערכת.
  • מנעול צירופים: מנעול אותו ניתן לפתוח בעזרת צירוף של מספרים מסוים.
  • מנעול חשמלי: בעל מנגנון נעילה מבוסס חשמל.
  • מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת.
  • מנעול חבוי: מנעול אותו לא ניתן לראות
    וכן הלאה.
השירות מתחיל קודם כל בשיחה של פורץ מנעולים מוסמך בגוש עציון עם הלקוח, במטרה להבין מה בדיוק התקלה. השיחה המקדימה היא למעשה הכלי שמאפשר למנעולן בגוש עציון להגיע ממוקד מטרה עם הכלים הנחוצים לביצוע העבודה.

אנחנו ב"פורטל מנעולנים 247" יודעים שתקלות מתרחשות ברגעים לא צפויים ובדיוק בשביל זה המנעולנים שלנו פרוסים בכל הארץ מוכנים לכל אירוע חירום בכל שעה שתצטרכו לכך.

מנעולן בגוש עציון מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בגוש עציון

תחום הדלתות הוא תחום רחב מאוד ומתייחס למגוון סוגי הדלתות הקיימים בשוק, כדוגמת:
דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות לממד וכו.

כמו כן, ניתן לקבל כחלק משירות פריצת דלת בגוש עציון גם סיוע בכל הקשור בכיוון דלתות. משמע, טיפול בכל הקשור במעטפת של הדלת במידה וזו לא נסגרת באופן תיקני.

כאמור, תחום הדלתות הוא תחום רחב הכולל מגוון של דלתות מסוגים שונים המשמשות למטרות שונות. הסיבה בגללה תחום הדלתות הוא מגוון יותר קשורה לכך שדלתות שונות מורכבות מחומרים שונים ולכן יש להתייחס אליהן בצורה אחרת בכל פעם.

מטרת העל בכל הקשור לעבודה עם דלתות היא לשמור על הדלת כמה שניתן כדי להחזיר אותה לפעילות תקינה.
במידה ומתגלה צורך בהחלפת הדלת והצבה של דלת חדשה במקומה ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו ולהחליט ביחד על סוג הדלת המתאים עבורכם.גם כאן במידה ומדובר באירוע חירום של דלת תקועה או טרוקה בשעות מאוחרות בלילה מתקין דלתות מוסמך של פורטל "מנעולנים 247" יגיע במתכונת של אירוע חירום ויעזור לכם להגיע לתוצאה הרצויה בכל שעה.

בנוסף לשירותי פריצה של דלתות, מנעולני הדלתות של הפורטל מבצעים עבודות תיקונים למגוון רחב של דלתות: תיקון של דלתות פנים, תיקון דלתות זכוכית, דלתות ממ"ד ועוד.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בגוש עציון

מנעול צילינדר הינו אחד המנעולים הנפוצים בארץ ובעולם, בעל מנגנון מכני הנמצא בשימוש כבר מימי מצרים העתיקה. מדובר על פטנט פשוט: קבוצה של פינים שולטת על לשונית הדלת. כאשר הם מוסטים לצד אחד הם פותחים את הלשונית ומביאים למעשה לנעילה של הדלת. כאשר הם מוסטים לכיוון השני הם מכניסים את לשונית הדלת ומביאים לפתיחתה.

בשוק קיימים מנעולי צילינדר פשוטים ונגזרותיהם כמו – צילינדר גלגל (מנעול צילינדר רגיל שלמנגנון שלו נוסף גלגל שיניים), צילינדר כפתור (צילינדר אותו ניתן לנעול מתוך הבית בעזרת מפתח קבוע)

קיימים מנעולים הנקראים על שם סוג המפתח הפותח אותם. לדוגמא:
מנעול הנפתח בעזרת כרטיס חכם או מנעול אחיד, מקרה בו לקבוצה של מנעולי צילינדר יש מפתח מאסטר אחד שפותח אותם) ועוד.

מכיוון שמדובר על מנעול שכיח כל כך לכל חברה מובילה בשוק יש מנעול צילינדר משלה ואנחנו בפורטל מעולנים 247 מתמחים בכל הסוגים של מנעולי צילינדר. בין היתר אנו מבצעים תיקון, החלפה ופריצה של צילינדר MT5 מולטילוק, צילינדר ייל סמארט, צילינדר רב בריח ועוד.

הטיפול במנעול צילינדר דומה בבסיסו לצורת העבודה עם כל מנעול אחר. ביצוע העבודה מתחיל בתחקיר מול הלקוח כדי לנסות להבין מה התקלה ואיך הדרך הכי נכונה לפתור אותה.
במנעול צילינדר חשוב להיות בטוחים כי אם יש צורך בהחלפה של המנעול היא תיעשה במנעול איכותי מאחד המותגים המובילים בשוק.אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי בכל הקשור לביטחון שלכם ושל יקירכם אסור להתפשר ושווה לעיתים להוסיף כמה שקלים כדי להיות בטוחים שהמוצר בו בחרתם הוא איכותי ועושה את העבודה לאורך שנים. במקרה של החלפת צילינדר, מנעולן בגוש עציון מצוות "פורטל מנעולנים 247" יבצע את העבודה במקצוענות ובסופה ייתן אחריות. ברשותו של כל מנעולן קיימת מעין 'מעבדה ניידת' המאפשרת שכפול של המפתח בהתאם לצרכים של בני הבית.מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בגוש עציון

לכספות מגוון צורות ושימושים. השירות מתאים לכל סוגי הכספות על אף שפעמים רבות כל כספת צריכה טיפול שונה לחלוטין מהאחרות.
שוק הכספות הישראלי גדל מאוד בשנים האחרונות ולא נוכל לפרט כאן אודות כולן. רק נגיד כי הכספות נבדלות זו מזו במטרותיהן ובמנגנוני הנעילה שלהן. יכול לקרות מצב בו לכספת אחת ישנם כמה מנגנוני נעילה שונים.

בין הכספות הנפוצות בשוק הן: כספות ביתיות, כספות משרד, כספות כבדות (כספות שמוסיפים למשקלן כדי למנוע גניבה של הכספת כולה), כספות משוריינות (כספות עם דלת כבדה), כספות דיגיטליות (כספות להן מנגנון נעילה חשמלי בנוסף לזה המכני), כספות חסינות לאש ועוד.

הטיפול בכספות מתבצע תוך שימת דגש מיוחד על הרגישות הנלווית לתחום. לכל המנעולנים של "פורטל מנעולנים 247" תעודת יושר ממשטרת ישראל.

גם כאן העבודה מותאמת לסוג התקלה. מעבודה עדינה עם חשמל ועד לשימוש בכלים כבדים במקרה של פריצת כספת משוריינת וכדומה.מטרת העל בשירות פריצת כספות היא להחזיר את הכספת לפעילות תקינה בהקדם במידת האפשר. לעיתים אין ברירה ויש להחליף את הכספת אז ניתן כמובן להתייעץ עם המנעולנים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם ולספק את כל הידע המקצועי הרלוונטי.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בגוש עציון – החלפת מנעולים 24 שעות ביממה

תקלות לא תמיד מתרחשות בזמן הכי נוח עבורנו. זה לא נעים לעמוד מול דלת נעולה בכל שעה שהיא במהלך היום. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים כי אין סיבה למצוא את עצמכם מול תקלה שאי אפשר לפתור אותה בקלות כדי שתוכלו לחזור לשגרת יומכם בהקדם האפשרי. לכן, אנחנו מעסיקים מנעולנים עם וותק וניסיון רב בתחום מלווים בתעודת יושר ממשטרת ישראל ורישיון לעסוק בתחום. כל זה כדי להבטיח כי התקלה שלכם תתוקן במקצוענות וביעילות.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר באמצעות הפורטל שלנו עם מנעולן מוסמך לצורך החלפת מנעולים בגוש עציון עשרים וארבע שעות ביממה ולכל עבודת מנעולנות אחרת. אנו מתחייבים לשירות מהיר ולמגוון אנשי מקצוע הזמינים עבורכם תמיד!

מנעולנים בגוש עציון 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247