להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

דלתות של שריונית חסם מוכרות בשוק בשל היותן בטוחות, מה שמשפיע גם על מחיר החלפת הצילינדר שלהן, שהינו יקר יותר מצילינדרים אחרים. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 נשמח להעניק לכם שירות של החלפת צילינדר שריונית חסם במחיר הוגן. כל המנעולנים של הפורטל הינם מקצועיים ומוסמכים לביצוע עבודות מנעולנות שונות. בפנייתכם אלינו תקבלו שירות ללא פשרות ופתרון לכל בעיה מסביב לשעון 24/7.

החלפת צילינדר שריונית חסם 24 שעות ביממה

שירות החלפת צילינדר שריונית חסם במחירים הכי משתלמים מ 300 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי הצילינדרים
מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר שריונית חסם בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

החלפת צילינדר שריונית חסם

החלפת צילינדר שריונית חסם

דלתות של חברת שריונית חסם הינן בטוחות, עשויות מפלדה חזקה ומיועדות להגנה נגד פורצים וגנבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כשמדובר על החלפת צילינדר שריונית חסם, יש לשים לב שמדובר על סוג אחר, שונה מצילינדרים סטנדרטיים אחרים, עקב המנגנון בו הצילינדר פועל. הצילינדר הינו מורכב יותר מצילינדרים אחרים, אז המשמעות היא, שכאשר עולה הצורך בהחלפת המנעול, יש להזמין איש מקצוע – מנעולן מנוסה המכיר את סוג הדלת ואת הצילינדר על מנת שלא להרוס את הדלת, מה שעלול לעלות יותר כסף מהמתוכנן. מעבר לכך, החלפת צילינדר בדלתות אלה דורשת קידוח של חורים בדלת על מנת להתאים את הבריחים. הצורך בהחלפת צילינדר שריונית חסם יכול להגיע עקב סיבות שונות, כמו לדוגמה אם מאבדים את המפתח לדלת לאחר ניסיון פריצה או אם משהו במנגנון של הצילינדר הישן מתקלקל.

שימו לב! אחת הסיבות שבגינן משתלם להזמין איש מקצוע להחלפת הצילינדר היא, שהביטוח על הדלת תקף אך ורק אם איש מקצוע מוסמך מבצע את ההחלפה, וזאת על מנת שלא לגרום נזק בלתי הפיך לדלת.

כמה עולה החלפת צילינדר שריונית חסם?

עקב האיכות הגבוהה, המחיר של צילינדר חדש של שריונית חסם הינו יקר יותר ממחירם של צילינדרים אחרים. המחירים משתנים בהתאם לצורך או בהתאם לתקלה בדלת או בצילינדר, וגם בהתאם לזמינות הנדרשת (אם מדובר על החלפה בשעות הלילה / שבת / חג – המחירים יקרים יותר), לכן נוכל רק לומר כי באופן כללי במקרים של החלפת צילינדר שריונית חסם מחיר השירות אצלנו בפורטל מנעולנים 24/7 מתחיל ב 300 ש"ח ומשתנה בהתאם לפרמטרים שצויינו מעלה.

הצילינדר בדלת שריונית חסם שלכם התקלקל וזקוק להחלפה מיידית? בואו לבדוק את פורטל מנעולנים 247 למציאת אנשי מקצוע מיומנים ומובילים להחלפת צילינדרים, פריצת כספות, מנעולן כספות, החלפת מנעולים בדלתות ועוד. אנחנו עובדים עם יצרני המנעולים והצילינדרים הטובים ביותר שיש בשוק, כך שהאיכות מובטחת!
צרו עמנו קשר בכל עת ובואו להנות ממחירים נוחים במיוחד!

החלפת צילינדר שריונית חסם 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247