להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

הרשתות החברתיות והופעתו של האינטרנט בכל פינה בחיינו הובילו לכך שקשה מאוד למצוא איש מקצוע מנוסה בקלות לתיקון בעיות שונות. אנחנו מוצפים במידע ובמבחר כל כך גדול מה שיכול להיות מבלבל ולא יעיל בכל מה שקשור לבחירה באיש מקצוע מיומן. בהיבט הזה שוק המנעולים לא שונה מענפים אחרים וגם הוא גדל וצמח בשנים האחרונות, מה שיכול להוביל לא פעם לבחירה לא נכונה של מנעולן באבן יהודה. לכן, אנחנו ב"מנעולנים 247" הקמנו פורטל שיעמוד לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הטובה ביותר בכל מקום, בכל זמן.

מנעולן באבן יהודה זמין 24 שעות ביממה

מנעולן באבן יהודה מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך באבן יהודה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן באבן יהודה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן באבן יהודה?

כאמור, בחירה במנעולנים באבן יהודה עלולה להיות בחירה מבלבלת. שהרי לא רק זה שהשוק מוצף במנעולנים רבים אלא שלעיתים ניתן לחשוב שיש תקלות שאנשי מקצוע נוספים יכולים לתקן. הדוגמא הנפוצה לכך היא הזמנה של פורץ מנעולים במקרה של מנעול פגום. אבל בשביל לבצע בחירה נכונה של איש מקצוע המתאים לביצוע העבודה יש להבין מה כוללת בעצם עבודת מנעולן באבן יהודה ומדוע יהיה זה נבון יותר לבחור בו לביצוע התיקון. מנעולן הוא למעשה איש מקצוע היודע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ בדלת או במנעול. למנעולן ידע רחב בכל התחום כך שלמעשה יש לו הכלים לא רק לפתור בעיה נקודתית בלבד כמו דלת תקועה, אלא יש בכוחו להבין מה היו הגורמים לתקלה, איך יש לתקן אותם ומה הטיפול שיוביל לכך שלא ייווצרו תקלות נוספות בהמשך. על חלקים שונים בעבודת המנעולן נפרט עוד במאמר הבא!

כמה עולה שירות של מנעולן באבן יהודה?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים באבן יהודה

עולם המנעולים הולך ומתפתח בשנים האחרונות מה שמביא אלינו עוד ועוד מנעולים שונים הממלאים אחר צרכים מגוונים כיאה לעולם מתקדם בו אנו מחפשים את הפתרונות המדויקים ביותר עבורנו.
עולם המנעולים מתחיל במנעולים פשוטים מאוד העולים עשרות שקלים ומסתיים במנעולים מורכבים שמחירם הוא כמה מאות ועד אלפי שקלים.
לא נוכל לפרט כאן אודות כל מנעול אלא רק על המוכרים שבהם. חשוב לנו לציין כי למנעולנים חשוב להתעדכן כל הזמן בדגמים החדשים המופיעים בשוק כדי לתת מענה נכון ומדויק למגוון רחב של מנעולים כמה שניתן.

המנעולים הנפוצים הם:
מנעולי הצילינדר (מדובר במנעול עם מנגנון נעילה מכני עליו נפרט עוד בהמשך), מנעול צירופים (מנעול שנפתח באמצעות צירוף מספרים מסויים), מנעול חשמלי (בעל מנגנון נעילה המבוסס על חשמל), מנעול ביומטרי (מנעול שנפתח רק עם טביעת אצבע של המוזן בתוכנה), מנעול עליון (מנעול הנמצא בחלק העליון של הדלת), מנעול חבוי (מנעול אותו לא רואים כלפי חוץ) ועוד.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 יודעים כמה זה לא נעים לעמוד מול מנעול שלא עובד בשרב הכבד או בגשם שוטף. בדיוק בגלל זה פיתחנו מערכת שתוכל לספק לכם שירות מקצועי במהירות מקסימלית.

ברגע שאנחנו מקבלים קריאה בדבר בעיה במנעול אנחנו שולחים אליכם פורץ מנעולים מוסמך באבן יהודה שיבוא לפתור את התקלה ביעילות ובמידת הצורך גם לבצע החלפת מנעול פלדלת. כל המנעולנים שלנו מצוידים היטב בכלים של החברות המובילות בשוק.

מנעולן באבן יהודה מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות באבן יהודה

דלתות הן סקטור נפרד וייחודי בתחום המנעולנות. דלתות שונות מהותית ממנעולים בכמה פרמטרים: ראשית, עבודה על דלתות לא כוללת רק את הדלת עצמה. דלת היא חלק ממערכת כוללת שלה יש עטיפה בדוגמת המשקופים והבלטות על הרצפה. לעיתים, תקלה נובעת מפגם באחד מאלה וזה מה שמוביל לתקלה בדלת. לעבודת תיקון המעטפת של הדלת קוראים בשפה המקצועית 'כיוון דלתות'.
שנית, עבודה עם דלתות מתייחסת לא רק לתיקון של הדלת אלא היא גם צריכה לשמור על יופייה. לדלת תפקיד חשוב בעיצוב הבית או המשרד ועבודה מקצועית לא צריכה לפגוע באסתטיקה של הדירה או בית העסק.
אנו בפורטל מנעולנים 247 מעניקים שירותים למגוון רחב של סוגי דלתות: החלפה ותיקון של דלתות ממד, דלתות פלדה, דלתות מעץ, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ ועוד.

רגע לפני ביצוע פריצת דלת באבן יהודה נתחיל קודם כל בתשאול יסודי של הלקוח על מנת להבין לעומק באיזה מקרה מדובר.

במקרה של דלתות קיימות שתי סיטואציות נפוצות:
הראשונה, דלת טרוקה או תקועה בה יש לטפל במהירות על מנת שבני הבית יוכלו להמשיך בשגרת חייהם בהקדם האפשרי.
האפשרות השנייה היא שמדובר בסיטואציה בה רוצים להתקין דלת חדשה בגלל מגוון סיבות אסתטיות או ביטחונית. המקרה הזה דורש חשיבה לעומק על מנת שתהיו בטוחים כי אתם בוחרים בדלת הנכונה עבורכם במסגרת התקציב. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם למצוא את הזמן הנכון עבור התקנה מוצלחת של הדלת.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר באבן יהודה

מנעול צילינדר הוא מנעול מיוחד בעל שכיחות חסרת תקדים בשוק המנעולים בישראל ובעולם כולו. מנעול צילינדר פועל בזכות מנגנון מכאני קל לתפעול מחד אבל כזה שנותן תוצאות מצוינות מאידך. מנעול צילינדר מופיע בהרבה צורות. לכל חברת מנעולים שמכבדת את עצמה יש ליין של מנעולי צילינדר ייחודיים לחברה.

מנעולי המותגים המוכרים ביותר בשוק הם: יילד סמארט, צילינדר רב בריח, מולטילוק MT5, צילינדר מגנום ועוד.

בנוסף, קיימים מנעולי צילינדר אותם ניתן לייחד במנעול או במפתח הפותח אותם. דוגמאות למנעולים כאלו הן:
צילינדר לשון (מנעול צילינדר מהפשוטים בשוק), צילינדר גלגל (מנעול צילינדר שמחובר לו גלגל שיניים), צילינדר כפתור (מנעול צילינדר שבחלקה הפנימי של הדלת מחובר אליו מפתח קבוע), צילינדר אחיד (קבוצה של מנעולי צילינדר הנפתחים בעזרת מפתח מאסטר משותף), צילינדר עם כרטיס חכם ועוד.

תיקון של מנעול צילינדר מתחיל גם כן בקריאה שלכם למוקד שלנו באמצעות הפורטל והגעה מהירה של איש מקצוע מיומן ומנוסה שיפתור את התקלה מהשורש וייתן לכם מענה מלא לכל בעיה.

גם במקרה הזה מנעולן באבן יהודה יבצע מולכם תשאול שמטרתו הסקת מסקנות על דרך הפעולה הנכונה ביותר.
ההמלצה שלנו היא לא להמעיט בפרטים אלא לשתף בכל דבר העולה על דעתכם. תנו למנעולנים שלנו להחליט איזה מידע חשוב יותר ואיזה – קצת פחות.

במידה ותצטרכו לבצע החלפה של המנעול הפגום במנעול חדש תוכלו להיעזר במנעולנים שלנו שיתקינו לכם מנעול חדש ממגוון הסוגים בהם אנחנו ב"פורטל מנעולנים 247" משתמשים. בין שירותינו תוכלו למצוא: החלפה של צילינדר שריונית חסם, החלפת צילינדר מולטילוק, החלפת צילינדר פרפר, החלפת צילינדר רב בריחועוד.

אנחנו מקפידים על עבודה עם מנעולים איכותיים בכל מקרה. אנחנו מאמינים שבכל מה שקשור לביטחון שלכם מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות באבן יהודה

ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של כספות מסוגים שונים המיועדות למטרות מגוונות. לכל כספת מנגנון נעילה משלה ודרך טיפול אחרת.
הצוות שלנו מומחה בפריצת כספות מכל סוג, וגם מבצע התקנה של כספות ללקוחות פרטיים ולעסקים כגון:
כספות ביתיות, כספות משרד, כספות דיגיטליות (כספות שמנגנון ההגנה שלהן מבוסס על חשמל), כספות משוריינות (כספות עם דלת עבה ושתי שכבות הגנה), כספות כבדות (כסות המיוצרות כבדות על מנת להקשות על גניבה של הכספת כולה), כספות חסינות אש ועוד.

כאשר מתקבלת קריאה על הצורך בפריצה של כספת אנחנו שולחים פורץ כספות מיומן. בכל הנוגע לכספות אנחנו לא מוותרים על שליחה של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. עולם הכספות הוא עולם הדורש רגישות גבוהה ואנחנו רוצים שתדעו כל העת כי אתם נמצאים בידיים טובות.

מנעולנים שלנו מגיעים עם הציוד כנדרש ומבצעים את הפריצה תוך ניסיון לשמור על תקינות הכספת כמה שניתן.

מנעולן באבן יהודה מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים באבן יהודה 24 שעות ביממה למענכם

אנחנו יודעים כמה זה יכול להרגיז כאשר תקלה מתרחשת כך סתם באמצע יום בהיר בתוך סדר היום העמוס ממילא של כולנו בעולם האינטנסיבי בו אנו חיים. אנחנו מאמינים כי שירות טוב הוא שירות המגיע במהירות וחוסך כמה שיותר עוגמת נפש ותחושה של לחץ. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 מתרחשת החלפת מנעולים באבן יהודה עשרים וארבע שעות ביממה. כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אתם יכולים לפנות אלינו בכל שעה. תקלות עלולות להוביל להוצאות גבוהות במפתיע מה שעלול להיות לא פשוט לאור יוקר המחיה הישראלי. לכן, אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים לתת שירות במחירים שווים לכל כיס. מוזמנים לפנות אלינו ולקבל שירות מקצועי של מנעולן באבן יהודה בהקדם.

מנעולנים באבן יהודה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247