להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

כולנו יודעים כי על אף התפתחות הטכנולוגיה והופעת האינטרנט בכל מקום, למצוא עובדים מקצועיים בכל תחום, עבור כל תקלה, זו משימה לא פשוטה בכלל. בתור אנשים שהם לא אנשי מקצוע קשה לעיתים להבחין בין כאלה היודעים לעשות את עבודתם לאלה שקצת פחות. בדיוק בשביל זה הקמנו את "מנעולנים 247" – פורטל יעיל וחינמי שיעזור לכם למצוא מנעולן באריאל בקלות. הפורטל כאן למענכם עשרים וארבע שעות ביממה.

מנעולן באריאל זמין 24 שעות ביממה

מנעולן באריאל מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך באריאל בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן באריאל

באילו מקרים יש להזמין מנעולן באריאל?

כדי להבין באילו מקרים יש להזמין מנעולן באריאל צריך להסביר קודם לכן מה היא בעצם עבודת המנעולנות. אם היינו צריכים להגיד את כל התורה על רגל אחת היינו אומרים כי עבודת מנעולנים באריאל מתמקדת בכל הקשור בדלתות ומנעולים. דלתות ומנעולים נמצאים בכל מקום בחיינו המודרניים. בנוסף, חשוב לציין כי ההתפתחות הטכנולוגית לא פוסחת גם על עולם המנעולנות. בכל יום יוצאים לשוק עוד ועוד מנעולים ודלתות במטרה לספק פתרונות מדויקים לכל צורך. לכן, לא רק שאנשי המקצוע נדרשים להבין בתחומים רבים אלא שעליהם גם להתעדכן בכל יום בדגמים החדשים שיוצאים לשוק.

מנעולן באריאל הוא זה שתפקידו לסייע לכם במידה והקודן ברכב נהרס, הכספת לא נפתחת, המשקוף נשחק, המנעול לא עובד וכל זה בנשימה אחת. מנגנון הנעילה עובד באופן כזה שחלקים שונים משפיעים אלה על אלה. לכן חשוב שיהיה שם מנעולן שידע לתת מענה הפותר את הבעיה מהשורש.

כמה עולה שירות של מנעולן באריאל?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים באריאל

בשוק הישראלי קיימים מנעולים רבים המיועדים בכל פעם למטרות שונות. מנעולים הם הרבה פעמים תוצר הצרכים של הלקוח מול היכולות המתקדמות יותר ויותר של היצרן. היום מנעולים נותנים מענה למגוון מטרות שונות ומתוך כך בנויים שונה בכל פעם.

המנעולים הנפוצים בשוק הם: מנעול צילינדר (מנעול הכולל מנגנון מכאני פשוט יחסית), מנעול צירופים (מנעול אותו ניתן לפתוח על ידי צירוף של ספרות מסוימות), מנעול ביומטרי (מנעול אותו אפשר לפתוח רק עם טביעת אצבע של מי שהוזן במחשב), מנעול חשמלי (בעל מנגנון נעילה אלקטרוני ולא מכאני), מנעול עליון (מנעול הנמצא בחלקה העליון של הדלת), מנעול חבוי (מנעול מוסתר בדלת כך שלא רואים) וכן הלאה.
פריצה של מנעול גם כוללת כמובן החלפה של המנעול במידת הצורך.

לעיתים פריצה של מנעול יכולה להיות ממש הצלת נפשות.
מזג האוויר הישראלי עלול להיות חם ולא נעים לעומדים מחוץ לבית או לרכב מחכים לפורץ. לכן, אנו הקמנו את הפורטל בראש ובראשונה במטרה לספק שירות של מנעולנים במהירות המרבית על מנת לחסוך כמה שניתן את משך ההמתנה לפתרון.תיקון התקלה ייעשה תמיד בשיתוף איתכם תוך הבנה כי רק טיפול מן השורש ימנע תקלות נוספות בעתיד. להזמנת פורץ מנעולים מוסמך באריאל אל תהססו לפנות אלינו בכל שעות היממה.

מנעולן באריאל מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות באריאל

דלתות הן חלק בלתי נפרד ממנגנון הנעילה השלם על אף שלא פעם קשה להבחין בכך. לדלת תפקיד חשוב בכל הקשור לעיצוב הבית או העסק. אלא שדלת לא צריכה רק להיסגר ולהפתח. היא צריכה לאפשר למנעול לעבוד כנדרש, למנוע חדירה של גורמים לא רצויים לממ"ד או להגן על המחסן. ולכן חשוב שהדלת תטופל במקצועיות ומתוך הבנה של החומר ושל מטרות הדלת בדרך כזו או אחרת.

הדלתות המוכרות בשוק הן: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לבית, דלתות למשרד ועוד.
כמו כן השירות של מנעולן דלתות מאפשר גם טיפול במעטפת הדלת בתהליך הנקרא בשם: 'כיוון דלתות'.

זקוקים למנעולן לצורך פריצת דלת באריאל? העבודה אצלנו מתחילה בתחקיר שמבצע איש המקצוע מול הלקוח כדי לברר מה בדיוק הבעיה ואיך אפשר לעזור לפתור אותה על הצד הטוב ביותר.

המטרה בתשאול הראשוני היא להוציא כמה שיותר מידע שיאפשר הכנה מקדימה של המנעולן כדי לזרז את תהליך העבודה כמה שניתן. ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים. תנו למנעולנים שלנו מה לעשות עם המידע ואיך להשתמש בו.

קיימים שני סוגי מקרים בכל הקשור לתיקון דלתות.

  1. דלת טרוקה: משמע, מקרה בו הדלת לא נפתחת מבחוץ אלא בעזרת מפתח והמפתח נשכח.
  2. פגם כלשהו בדלת המונע את פתיחתה.

במקרה הראשון העבודה לא צריכה להיות ארוכה או מורכבת שהרי הדלת עובדת כנדרש. במקרה השני יכול להיות שיצטרכו להתקיים צעדים דרסטיים לפתרון הבעיה ואולי אף יהיה צורך בהחלפת מנעול פלדלת.
זו הסיבה בגינה חשוב כי תסבירו היטב מה בדיוק הבעיה כדי שמנעולן ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר באריאל

מנעול צילינדר הוא אחד מהמנעולים השכיחים ביותר בכל העולם.
מנעול צילינדר עובד בעזרת פינים או גלגל שיניים המשפיעים על לשונית הדלת. כאשר הלשונית בחוץ – הדלת נעולה וכאשר היא בפנים (מה שמתרחש באמצעות סיבוב מפתח) הדלת נפתחת.

קיימים סוגי צילינדר רבים בשוק. הצוותים שלנו מטפלים בצילינדרים מכל הסוגים: החלפה ופריצה של צילינדר מולטילוק MT5, החלפת צילינדר ייל סמארט, צילינדר רב בריח ומותגים מובילים נוספים, ועד למנעולי צילינדר ייחודיים שנועדו למטרות שונות. הדוגמאות לכך הן: צילינדר אחיד (קבוצת מנעולי צילינדר הנפתחים בעזרת מפתח מאסטר אחד), צילינדר כרטיס חכם ועוד.

תיקון מנעול צילינדר לא שונה במהותו מתיקון של כל דלת או מנעול. מדובר בתהליך המתחיל בבירור של מנעולן באריאל מול הלקוח על מנת להבין את הבעיה ולתת מענה מתאים תוך שמירה על איכות העבודה ועל יעילות מקסימלית.

במידה ותצטרכו להחליף את המנעול תוכלו לקבל מנעול חלופי שאינו נופל ברמתו מהמנעול אותו החלפתם. תוכלו לקבל גם סיוע בשכפול מפתחות חדשים לכל בני הבית.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות באריאל

הכספות הפכו בשנים האחרונות לרווחת הכלל מה שמחייב ייצור כספות נוספות מסוגים שונים כדי לתת מענה ראוי לצרכים רבים ושונים. כספות יכולות להכיל פריטים בעלי ערך סנטימנטלי והיסטורי כמו במקרה של כספות ביתיות או שהן יכולות להכיל כסף רב וציוד רגיש כמו במקרה של כספות משרד.

לזה ניתן להוסיף מערכות הגנה מתקדמות יותר כמו במקרה של כספות משוריינות (כספות הבנויות בשתי שכבות אחת עשויה חומר קל יותר והשני כבד ובאמצע בטון האמורים להקשות על חדירה לכספת), כספות כבדות (כספות המיוצרות כבדות מלכתחילה כדי למנוע גניבה של הכספת כולה), כספות חסינות אש ועוד.
מיותר לציין כי במקרים מסוימים לכספת יהיה יותר ממנגנון הגנה אחד.

פריצת כספות זו עבודה הדורשת מיומנות גבוהה וידע רב. הרי כספת נוצרה באופן כזה שיקשה על הפריצה שלה אז כאן לא רק שלמנעולן יש אחריות לפרוץ את הכספת הוא עוד צריך לעשות זאת במינימום נזק העלול להיגרם לכספת.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים בכל הקשור בכספות להביא לכם רק את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כמו כן, לכל פורצי הכספות שלנו תעודת יושר ממשטרת ישראל.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים באריאל 24 שעות ביממה

אצלנו מתבצעת החלפת מנעולים באריאל עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו לא רוצים שתמתינו רגע מעל ההכרחי כאשר אנחנו מגיעים לפריצה של דלת או מנעול. כמובן שאנחנו עומדים כאן לשירותכם לא רק במקרה חירום. ניתן להתייעץ עמנו אם ברצונכם לתקן דלת קיימת מכל סוג או להחליף את הדלת באחת חדשה בגלל סיבות כאלה ואחרות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולזכור כי בכל מקרה אתם תמיד נמצאים בידיים הכי טובות שאפשר.

מנעולנים באריאל 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247